zo .. wat een slaap kop is die Eefje ze sliep dus van 18.30 - 23.30 (ze werd uit zichzelf wakker) Heb haar gevoed en toen weer in bed gelegd. ze was toen onrusti en is pixman bij haar gaan zitten eventjes. Ze kwam toen weer om 4.45 Nu zat ik echt te vrezen voor een wakker kindje.. maar ze is gewoon weer in slaap gevallen en sliep tot 8.00 Ik had wel even moeite tussen 5 en half 7 om te slapen.. lag te piekeren over hoe ik dat ga doen sochtends met het voeden.. en ik wist wel dat ik aan het piekeren was.. 'sprak'mezelf steeds aan..niet piekeren ...is geen ramp.. niet piekeren..het leert wel...niet piekeren.. maar toch...blijven piekeren.. stom hersenen!! en uiteindelijk was ik klaar met piekeren en lag ik in half droom.. droomde dat ik door het huis liep en dat ik terug kwam en de voordeur stond open en dus ook eva's kamerdeur met licht aan. ik schrok ervan en ging kijken of ze er nog lag. de deur weer dicht gedaan en op slot .. wat een angst zeg!! Rare dromen!! toen ik wakker werd moest ik even drie keer nadenken of dat echt was gebeurt. vandaag ga ik met Eva naar mijn werk..even haar aan de bewoners showen! Juud ben je ook zo nuchter over het werken morgen?
@Rem: fijn te horen dat alles zo goed gaat! @Bow: weekend weer voorbij meis... Knuff! Neeee, was niet eerste drankje, maar wél eerste avond met meeeeer drankjes.... Ik heb tijdens zwangerschap en BV mezelf af en toe glaasje rosé/wit gegund, maar dat was altijd maar een bodempje. Dit was effe anders... Maar eh, wel suuuuper-gezelli!
@ cin en kling: succes meiden!!! Denk aan jullie!! @ natjes: fijn dat je iig weer thuis bent! En ik weet dat het heel cliche klinkt: maar des te langer beeb ik buik is, des te beter.. en nu heb je hier natuurlijk niets aan, maar toch.. en weet je: achteraf valt t altijd mee... (is nu natuurlijk heel makkelijk gezegd..) Dikke knuff, daar heb je tenminste wel wat aan.. hihi... @ jd: en??
@ pix: probeer het los te laten!! (hoe makkelijk dit ook klinkt...) Super dat ze zo goed heeft geslapen!
Ik hoop dat ik dan überhaupt nuchter ben Nee, maar eh, ja, ik ben er wel klaar voor eigenlijk. Ben ook al behoorlijk lang thuis en zoals in mijn blog op MMM: ik ben gewoon niet geschikt voor langdurige thuiszit-sessies... Maar heb nog dagje langer dan jij Pix: morgen is namelijk mijn extra vrije dag, dus begin woensdag. Morgen Siem ookweer lekker thuis. Vandaag heel bewust vroeg de deur uit 'gestuurd', zodat hij ook weer went aan opschieten 's morgens...
Maar eh, over het Femke naar KDV brengen... Dat vind ik wel een beetje raar hoor. Zij is nu al zooooo lang bij mama, en met de BV hebben we zo'n knusse en intieme tijd beleefd. Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee dat ze naar KDV gaat, maar heb wel en beetje met háár te doen. Hoe zal ze dat vinden? Maar heb een stoere babe, en wennen ging keigoed, dus zal wel loslopen. Siem vind het kei-spannend: "Fengke ook naar Bobo".
GGGGGIIIIIIILLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er is weer roze in de bus!!! gefeliciteerd LIEVELIEVELIEVE Yadi!!!!! ps. reacties doen raar
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Op de valreep van augustus! Gefeliciteerd yadi!
Ja nu echt een augustus beeb... whahaha... hubs net gebeld... hij was helemaal onderste boven... hihi... het moest even zakken!