KUT! Wat een rotbericht zeg. Heeeeel veel sterkte toegewenst Miranke. Wat een onnadenkende egoistische reactie van MvM! Hé Mirankeman, je vrouw heeft je nodig ja! Dikke knuff!
@Smallie: fijn dat het met Lonneke nu ook wat beter kan gaan! Het zal nog wel even blijven wisselen, maar je hebt tenminste ook wat positieve ervaringen (op huil- en slaapgebied, want ze IS natuurlijk positief!) gehad. Knuff! Leuk dat je een horloge kreeg! Mooi hoor. En goed dat jij en Smallman goed hebben kunnen praten. Marije al op scholenjacht? Oké, wij dus ook over een half jaartje. Wat gaat het hard hè? Knuff voor jou enne, heb je nog zo'n hot choco?
Hier vandaag een wisselende dag. Femke is huilerig en totaal van slag voor wat betreft het ritme. Ze heeft ook al haar derde romper en haar tweede broekje aan.... Siem is best lief, maar wel een beetje hangerig... En ik heb last van een grauwsluier... Tijd voor wat meer en afwisselender actie, denk ik. Ik heb dus best zin om te gaan werken, beken ik. Alleen nu met die hangkinderen, toch ook wel weer beetje schuldgevoel. *zucht* wat blijft dat lastig, dat jongleren als werkende mama...
En even een extra tip voor mijn lieve busvriendinnen: http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/161709-borstvoedings-lingerieset-roze-wit-kant.html http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/161706-avent-isis-handkolf.html Vriendinnetjes van busvriendinnetjes, zusjes etc. mogen natuurlijk ook kijken
Oh ja, ook nog: http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/161719-tripp-trapp-basisstoel.html#post5417053 Weten jullie iets?
Ik sluit vandaag af met te zeggen dat ik vanaf morgen waarschijnlijk niet meer zo veel hier aanwezig zal zijn als nu. Maar ik laat jullie niet in de steek natuurlijk. Dikke knuff voor de bus. Morgen verjaardag?
Miranke, Vind het echt zo ongelovenlijk klote voor je meis! Woonde je maar hier dan had ik je een dikke knuffel en een schouder gegeven om het even uit te brullen! alle meiden THANKS voor de felicitatie's Jjajaja ik ben vanmorgen even geweest, echt een schatje is het !!! Hhihi ze heeft meteen de nieuwe kleertjes vandaag aan wat ze van mij heeft gekregen En nee, ik word peettante van de kinderen van mijn vriendin Ik ga weer even liggen want ik ben weer de heletijd aan het ovengeven Weet niet waar ik de laatste dagen last van heb maar het komt iig niet goed uit met de verbouwing.. Owja wie ook alweer vroeg of we al in het huisje zitten.. Euh.. de vloer is nu een zandbak LOL de hele vloer en balken zijn er nu uit het hele huis is gestript dus voorlopig zitten wij er nog niet in 30 sep. hoeven we pas uit ons oude huisje . Nog wat, zou iemand mij miss op de hoogte willen houden als er iets gebeurd hier ? Ik ga even proberen me ogen dicht te doen.. iedereen dikke knuff
Jeetje miranke...wat vreselijk kut Wat oneerlijk, wat onterecht, wat zwaar, wat moeilijk Ik weet het niet goed onder woorden te brengen - maar ik vind het in- en intriest.... Sterkte meid, dikke knuffel...
@miranke wat is dit balen voor je. Juist nu je je zo rot voelde krijg je van die reacties van mvm en van je mannetje. ik wens je heel veel sterkte. @bowen wat betreft me eisprong heb ik het andere keren minder of niet gevoeld.
Lieve Miranke, vindt het zo erg voor je dat je vreugde maar voor zo'n korte duur mocht zijn.. Soms is alles zo oneerlijk, had het je zo gegunt..! En waarom voelen onze mannen ons toch niet aan op momenten dat we ze harder nodig hebben dan ooit..? Pfff... Van hier een hele dikke knuffel en kus op je traantjes, is niet hetzelfde maar ik denk aan je..! Liefs
lieve miranke wat KLOTE en grrrrrrrrrrrrrr vreselijk! ik vind het zo erg voor jou/jullie zo lang bezig, dan lukt het eindelijk, en nu dit... ik wil je een heeeeeeeeeeeel lieve knuffel geven en meer kan ik helaas niet doen, snik. mirankeman is duidelijk ' op slot wegens zelfbescherming ' als je het mij vraagt. hoop dat jullie er vanavond goed over kunnen praten en knuffelen. @rest: dikke knufff, ik vind t niet gepast nu blij over te stappen naar andere onderwerpen, komt later wel weer.
Miranke dit is een nachtmerrie . Ik vind het zoooo erg voor jullie. Tischman werd er stil van toen ik het vertelde en wenst jullie ook veel sterkte toe. Wat zullen jullie geschrokken zijn. oooooo oooo wat erg.... Een hele dikke knuff vo jou. Ik hoop dat mirankeman snel bijdraait want jullie hebben elkaar echt nodig.
Lieve Miranke heel heel heel veel sterkte! *knuf* Wat ontzettend verschrikkelijk dat na zoveel vreugde en hoop toch niet zo mocht zijn Heeeeeeeele dikke knuf!!! Mirankeman: zorgen dat je om 15 uur thuis was was een beter idee geweest... MvM: Ik kan het bijna niet geloven, dat is toch verdorie wel de laatste plaats waar je dat soort reacties verwacht
@ Allemaal, jeetje..ik was het gevoel deels kwijt bij de bus. Maar wat een enorm hecht clubje is dit. Dat wordt me nu wel weer duidelijk! Meiden ontzettend bedankt voor jullie virtuele knuffels en woorden. Het doet me enorm goed! @ Klingel, je had gelijk. Zelfbescherming van het mannetje. Hij is helemaal van zijn stuk. Hij was er zo van overtuigd dat het goed zat en op zijn werk had hij de afleiding die hij goed kon gebruiken. Het rare is, dat nu ik weet dat het niet goed zit, ik hoop dat het vruchtje snel verdwijnt. Dan kunnen we weer door.