Godsamme, het blijft echt aan me knagen, die berichten van Miranke - ook haar buren - en Kling. Kom op lieve bus, we hebben elkaar hard nodig! Ik voel, net als Cin, dat we weer wat meer naar elkaar luisteren en er voor elkaar zijn. Houwen zo! Busverjaardag hoeft van mij niet zo feestelijk, maar meer een echte aandacht-voor-elkaar-dag. Ik hou van jullie meiden. Fijn dat jullie er nog steeds zijn! Knuff van Juud
Tot morgen meiden, en welterusten. Ik denk aan jullie. Speciale knuffel voor Miranke en mirankeman, Kling en Klingman. Knuff voor jullie allemaal. Ja, ben beetje sentimenteel. Komt ook door KDV-tasjes die weer klaarstaan voor morgen...
juud je bent niet de enige die sentimenteel is het is nu ongeveer (ik weet niet meer de juiste datum, maar het was begin september) 9 jaar geleden dat het bij mij ook mis ging. en dan met het droevige nieuws vandaag sta ik er nog eens dubbel bij stil
meiden ik ga slapen ben doodop (ben alweer wakker van 4.45u) slaap lekker iedereen miranke ik hoop dat je wat kunt slapen
Ohh wat een schattie Gaab Juud deel je menig zei het dat ik nog niet veel tijd heb om weer heel actief mee te kleppen...hopelijk komt daar binnenkort weer wat verandering in....maar jullie zijn nooit uit mijn hart Yadi: kan me voorstellen meis! wanneer moet je voor de echo?
ohh das al over 3 weekjes das wel fijn dat je een vroege echo krijgt meis! spannend allemaal he! meiden ik ga ook aftaaien...kleine meis nog ff flesje geven en dan op naar een nieuwe morgen Truste allemaal!
zo.. datum voor dopen kleine meid is geregeld.. vanavond doopvoorbereiding gehad in de kerk.. geloof niet dat die het erg vinden dat ik volgende week niet kom... heb wat heftige discussies gehad met het echtpaar die die avond verzorgden.. je moet natuurlijk geen discussie aanwakkeren als je niet open staat voor een andere mening... dan zit je bij mij dus verkeerd. maar goed.. mijn favo pastoor.. de mooiste kerk van roermond... komt goed
Tweelingbroer te huur - Profielen | Man/Vrouw zoekt werk in Almere, Flevoland voor diegene die naarstig op zoek is naar werk trusten allemaal
slaaplekkerknuff voor iedereen. laat de mooie berichten het snel weer winnen van de verdrietige.. en @de bus: buspowerrrrrrrrr is beetje back: snifsmak!
Slapen wil niet..........zit hier met een driedubbele baileys en een sigaret. Wel goed gesproken met liefje. Eerst hele avond een beetje ruzie (zwaar uitgedrukt). Had het idee dat hij me ontliep. Net in bed een enorme huilbui gehad en eindelijk kwam hij ook met zijn gevoelens naar voren. Het komt erop neer dat we beiden net zoveel verdriet hebben. Tevens de angst uitgesproken voor het verlies van het vruchtje (alhoewel ik graag wil dat het snel komt, is het toch eng). Mannetje geeft aan dat hij het gevoel heeft aan de zijlijn te staan en dat hij het graag van me over zou nemen. Baileys op...even nieuwe halen Al met al is het gewoon enorm zuur dat het dan eindelijk na 19 maanden gelukt is en dat het dan zo af moet lopen. Aan de andere kant hebben we één opluchting. We weten nu dat we zwanger kunnen worden. Hoop alleen dat we niet weer zo lang moeten wachten op een volgende zwangerschap. meiden, nogmaals enorm bedankt. Stelletje schatten dat jullie zijn! Stuk voor stuk wil ik jullie een enorme veer in de kont stoppen voor de opbeurende verhalen. Ze hebben zó verschrikkelijk goed gedaan. @ Gaab, wat een enorm schattig en lief meisje. Onze tijd komt!!!! Aan alle busmeiden: enorme, dikke knuffel en kus. Heb nu bijna een longdrinkglas aan baileys achterover geslagen, dus slapen moet nu, hoop ik, wel lukken
Nogmaals een half longdrinkglas achterover geslagen en een sigaret opgerookt.........je moet wat. Al moet ik zeggen dat ik hem goed begin te voelen. Pffffffff