En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

@goedemorgen lieve miranke! Heb je nog een beetje kunnen slapen meis? Fijn dat jij en mirankeman het er toch nog over gehad hebben!

@gaby: staat je goed die beeb meid!

@limsel: leuk dopen! Heb je een (familie?)doopjurkje?

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

hiep hiep hoera voor de bus zijn 1ste verjaardag

meiden heeft er iemand van jullie ervaring met zwangerschapstesten van de babyboomshop? zijn die betrouwbaar?

ik wil niet een hele smak geld uitgeven voor testen die niet betrouwbaar zijn of testen die alleen sneeuwwit blijven

miranke heb je een beetje kunnen slapen meid?

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @miranke fijn dat je er met je mannetje over hebt kunnen praten.. Nogmaals een dikke knuffel!!

@zuurtje bij mij gaven de ovu + zw.test van babyboomshop alleen positief als het ook zo was...

@miskraam ik weet ook nog heel goed hoe het was.. Het was namelijk op 6 september vorig jaar.. en dan nu uitgerekend in september.. september is blijkbaar een maand waar dingen voor mij in gebeuren..

@limmeke ooh wat leuk ... heb je al een doopjurkje?

@bus HOERA ONZE EERSTE JAAR!!

4. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    goedemorgen dames

van harte bus met je eerste verjaardag

miranke leef met je mee heb net als nai vorig jaar sept een mk gehad ook met 8 weken

lim leuk dopen!

Fijne dag allemaal

5. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hé lieverds!
    Kom alleen even een hele dikke knuf geven aan iedereen!
    Fijne busverjaardag allemaal!

@bus: we hebben nu wel genoeg van alle hobbels dus vanaf hier graag op een driebaans snelweg naar een bus vol gelukkkige baby's en mama's!
    (En dan moeten we dus niet over de belgische snelwegen want dan zit je nog met je kop tegen het plafond :p)

6. natjes

natjes Niet meer actief

@zuurtje: die babyboomshoptesten bleven bij mij nog negatief terwijl de cb met + wel positief was. Heb met die toch echt de beste ervaringen! Of die zw-testen van ebay (die ovutesten daarvan trouwens ook). 25 euro voor 100 testen. Kan je zelf combi maken hoeveel zw-testen en hoeveel ovu-testen je wilt!

@bus: oh jaaaaaa: gefeliciteerrrddd!

@vk ja kom zo jouw kant op (half 10)

@tomnaat: hoe is het met jou?

@cin: die snelwegen in belgië zijn inderdaad zoooooo verrot! Zodra je de grens overgaat merk je direct al verschil..hahaha

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    goedemorgen allemaal!

ik hier ffies vanuit werk, zit te kolven...

Wilden even zeggen dat ik jullie allemaal lief vind! :)

en nu aan de bak!

Dikke smakkerd!

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!!

Miranke, gelukkig uiteindelijk toch met mannetje erover kunnen praten, dikke knuff voor jou! Hoop dat je toch beetje hebt kunnen slapen.

Natjes, succes bij vk, ben benieuwd!!

Juud, succes met eerste werkdag

En onze eerste busverjaardag, gefeliciteerd meiden!
    Het is en blijft toch een bijzonder clubje! Smak!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zo ben er terug
    zoontje is weer naar school
    dochtertje ligt te slapen

cin dan kom maar eens naar limburg, daar zijn de snelwegen wel goed

vreemd, heb ongikrampen maar ei is nog niet langsgeweest

10. tomnaat

tomnaat Actief lid

8 jun 2008
    384
    0
    16
    huismuts,mamsie
    Zuid-holland
    @miranke sterkte.

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Als het niet zover weg was, had ik wel zin om langs te komen :D
    Ik stuur je nog wel even een PB hierover, vind het erg fijn dat je wil helpen!

12. tomnaat

tomnaat Actief lid

8 jun 2008
    384
    0
    16
    huismuts,mamsie
    Zuid-holland
    @iedereen ik heb bij zitten lezen maar ben een beetje vergeetachtig sorry.

Met mij gaat het niet echt goed maar met beeb gelukkig wel.
    zondag is hij ingedaald nu had ik al een paar weken last van een druk bij mijn schaambot eergister deed het flink pijn na het indalen werd het alleen maar erger gister contact gehad met vk die wilde mij toch voor de nacht zien.
    nu heb ik totale bank bedrust gekregen want ik zit met bekken problemen.
    gelukkig zijn er mensen die de andere kids opvangen daar ben ik wel blij mee.
    alleen voel ik me nu echt zo een zwangere zeurpiet ik moet er namelijk niet aandenken om op te staan dat doet zo een pijn en allemaal dat soort dingen.

@natjes hoe voel jij je nu?

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @gieg, hoe voel je je?? Anders dan anders??

@tomnaat, Oww wat k*t dat je zo'n pijn hebt meid. Kun je wel beetje goed liggen dan?? Dan niet zo'n pijn?? En erg lastig natuurlijk met andere kids. En jij kan er echt niks aan doen hoor dat je zo'n pijn hebt dus je hoeft je echt geen zeurderd te voelen. Dikke knuff

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Gister had ik last van maagzuur, wat ik anders nooit heb eigenlijk.
    Ook ben ik nog steeds erg moe, maar dat kan ook een andere oorzaak hebben. De ongi-krampen zijn weer weg en ik spot nog steeds niet.
    Dus ik weet het niet meer.....
    Ik wacht nog even (on)geduldig af of de duivels gaan komen en anders test ik morgen of overmorgen.

15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @Miranke: fijn dat jullie hebben kunnen praten, hopelijk hebben de Baileys voor een redelijke coma gezorgd. Hoe is het nu met je?

@Gaby: lief!

@Juud: succes met eerste werkdag!

@Pix: wat een "gemengde"eerste werkdag dus. Moeilijk ook voor Pixman!

@Tomnaat: jakkes! Heb zelf nu ook al last van schaambot en had het in mijn vorige zwangerschap ook behoorlijk, incl bekkenband enzo. Dat van jou klinkt nog veel pijnlijker én je hebt ook nog andere kinderen om voor te zorgen, wat zwaar! Heel veel sterkte ermee, hopelijk ontlast het liggen je bekken!

@alice: waar ben je?

16. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    oh ja Gieg: duimmmmmmmmmmmmm!

17. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Gefeliciflapt bus met je eerste verjaardag :D

Lims: wat leuk!! favo kerk, favo pastor...dat moet goed komen ;)..heb je een familiedoopjurk voor kleine meid?
    FOTO!! :D

Tomnaat: wat vreselijk vervelend meis zo'n pijn hebben :(
    gelukkig tenminste in je onderschrift te zien...hoef je nog maar 3 weekjes...maar 3 weekjes kan nog eeuwig lijken met die pijn...sterkte meis!

Gieg: SPANNEND!!! :D :D...normaal had je toch al spot voor de testdag? dan geeft het goede hoop dat je nu 1 dag voor testdag nog geen spot hebt toch....Duim, duim, duim ;)

vandaag 4 jaar getrouwd....mijn lief gaat vandaag uitgebreid koken voor ons om het een beetje te vieren :D..we wilde eigenlijk een weekje weg maar zonder vervoer is dat nogal moeilijk met een beebje erbij dus doen we het op deze manier ;)

18. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Nou, de baileys heeft me inderdaad in een coma gebracht. Normaal drink ik niet, maar gisteren enorm veel behoefte.

Ben zelf ook blij dat ik met mannetje heb kunnen spreken, lucht op. Al vind ik het zuur dat als ik wederom vraag of hij om vier uur thuis komt, ik wederom het antwoord krijg dat hij tot vijf uur blijft (hebben we toch een heel gesprek over gehad, gisteravond, in bed)

Verder, tja, zou graag zeggen dat het goed gaat. Helaas is dat niet zo. Ben bang voor wat komen gaat en aan de andere kant kan me dat niet snel genoeg zijn.

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Klopt, normaal spot ik een dag voor de testdag of heb ik vlokken in mijn urine. Dit heb nog steeds niet.
    Inmiddels krijg ik de kriebels, omdat het wel erg spannend wordt :)

Ik hoorde net op de radio dat de griepprik twee weken eerder zal plaatsvinden i.v.m. de inentingen tegen de mexicaanse griep.
    Dat wordt nog wat met de jongste, want die gilt ieder jaar na de griepprik dat ze geen prik meer wil en nu volgen er nog twee prikken vlak daarna :(

20. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ow jee..dat wordt een kleine drama dan zeker...zou zelf ook peunerveu zijn als ik weet dat ik drie prikken moest ipv de gebruikelijke 1...

ga je morgen ook gelijk testen of wacht je nog een paar dagen?

Deel Deze Pagina