@natjes: gets, weer opgenomen ws? MOK! tas nu wel klaarstaan trouwens? enne, dat vruchtwatertekort maakt niet (te)veel uit dus? hm, ik hoop dat je toch nog een beetje zachtjes kan doorhobbelen zo, maar ook niet te lang! @broertje aagje: wat LIEF dat je daar naar vraagt. hij is veranderd: mauwde eerst heel veel maar das nu zon beetje gestopt. raarste is: hij is eigenlijk altijd thuis nu! en loopt continue achter ons aan, is aanhankelijker geworden. wel fijn! hij krijgt nu ook meer aandacht natuurlijk, dus iedereen weer een beetje happy.. meestal
nou ja we gaan niet varen (we gaan twee jaar ergens zitten), maar hij wil wel nog heel graag. Hij kent alleen de geschiedenis van mijn zus en mijn moeder met moeilijke bevallingen en hij wil niet in de middel of nowhere zitten... hey jij ook woordgrapje... nee... we laten het niet varen! Op dit moment niet... om eerlijk te zijn ben ik nu juist meer bezig met de plannen, omdat het nu echt echt echt goed moet worden geregeld!
40 weken red ik zowiezo niet meer als ik niet genoeg vruchtwater aanmaak. Als het te weinig wordt dan teren ze in. Dan moet ie er dus eerder uit anders verliest ie weer in gewicht. Maar goed ik zie het allemaal wel.. de tas staat nu inderdaad klaar.. (gebeurd me niet nog een keer). En hoe katten dat aanvoelen he? Echt katten weten meer dan je denkt! Maar wel fijn dat hij toch lekker zijn aandacht nog wil. Goed teken ieder geval!
Moeeedemorgen *gaaaaaaaaap* van teveel shoppen en te laat naar bed gaan wordt je brak Miranke, ik las het al over de afspraak met gyn ennuh het lijkt me inderdaad ver weg. Hopelijk komen ze met een oplossing. @gabbelbabbel: gefeli met Meri. Leuke foto, mooie beebie en een mooie toekomstige mama ghehe. Mmm mensen ik ben het kwijt? Owja natjesbeeb maakt het gelukkig goed! Moooii so. @me: al begonnen met inpakken, wassen. Wat is maandag toch verrrrrrrrrrrrrrr weg :x. Maar goed tis niet anders. Ik heb nog steeds geen badkleding. Ik ga maar voor een gewone bikini hoor. Dan moeten de mensen maar staren (zeg ik nu heel stoer).
@tisch: ik liep ook in normale bikini hoor? En wat valt er te staren? Je bent zwanger hoor! Dan mag je een mooie buik hebben! Waar gaat de reis eigenlijk naartoe?
vraagje... wat voor een maat heb jij tisch... ik heb hier een tanktop liggen die ik niet draag... ik ben er veel te smal voor! Als je een zwart broekje bij hebt dan is het volgens mij wel te doen... of een andere kleur... de tanktop is groen!
Ja je hebt gelijk Natjes hihihi. Ik moet gewoon nog even wennen aan mijn nieuwe lijf . Ik ga trouwens naar Suriname. @yadi: hahahahaa soooo lief maar als jij er te smal voor bent past ik net 1 been in dat ding. (ook reeds voor de zwangerschap het geval) hihiihih
Goed dat ik even gestopt met groeien. Wat ging dat ineeens hard zeg. Ik ben blijven steken op 4,5kg. Maaaar in suriname worden dat er veeel meer hahahaha want er valt veel te vreten daar. Owja gisteren heeft tischman beeb voor het eerst gevoeld. Ik was wel blij voor hem!
hey... dat zal toch wel meevallen.. btw.. ik heb deze gekocht toen ik iets dikker was... en bezig was met afvallen!
@natjes: ja echt wel dat poezekatten dat voelen.. hoogsensitief! @remmie: ieks, heb ik jou wel een knuffff gegeven wegens poezels? zo nee dan alsnog een keer! @tischbabe: so, volgens mij zie jij er onwijs lekker uit in bikini! dus als er gestaard wordt is het wegens gordonsop!!!! heb je bij de HM gekeken en de prenatal? (domme vraag!) en nergens een fijne bikitankni? ni? @suriname: wat heeerlllijk!!!!!!!!!!! maar- hoelang moeten we je missen huil? 9 dagen, of ik dement? strijk strijk....
Ghehe putjes, hangbillen tadaaaaa tischbabe in bikini neee hoor ik moet niet overdrijven PETS!! Je gelooft het niet maar er hangen overal volop bikini's!!!! Alle tankini's WEGGGGGGGG/UITVERKOCHT! Hoes dat mogelijk? Is het in de mode ofsow? H&M is in Amsterdam en ben lui.......dus ik zoek het dicht bij huis . Ik ga 20 daagjes weg. Woeeeei! *schuift klingel eigen volle wasmand toe* Strijk mens Strrrrriiiiijjjkkkkk!
@tisch kun je em ook niet bij wehkamp bestellen? voor 21.00 uur morgen in huis.. en brazilian wax ehm neeee..
@ alle meiden: bedankt voor de lieve berichten. net even geslapen voordat de woensdagmiddag drukt begint @Elke: ik weet niet of het erger is heb nog geen bekkenband.weet ook niet of ik het krijg. @Giegel: zeker spannend!!!!! @Debs: gefeliciteerd!!! en ik hoop idd ook dat het nog maar 3 weken is en geen 7 weken @Lim: heel mooi over na gedacht dat de kids hun eigen traditie kunnen starten. @Natjes: Denk dat jij de 40 weken niet gaat halen nee. (ik moet er ook niet aan denken nu hoor naar de 40 toe.) Wel fijn om te weten dat het goed gaat met beeb. @Tischa: ik loop in tankini en dan staart nog iedereen.lekker laten staren. @beeb ga nou eens slapen.
@tisch: ik neem de bovenste! jij de onderste? Swimwear Fashion Summer 2009 | Swimsuit Bikini Tankini Monokini | Europe & Beyond @tisch: idd, otto wehkamp en dat soort toestanden! snel in hoes! kan zelfs nog net met HM, of get gewoon yur lazy asssss over naar amsterdammie! @smallie: jij had ook een mooie tankini gekocht herinner ik me opeens..