@Kling: ik kan me niet voorstellen dat jij geen ervaring hebt met the brasilian!! Komop vertel! @yd: jij wel eens gedaan? Verteeeeellll. Enneh ik ga je ook missen meid SMAK! @tomnaat: that's a good point. Ze staren toch. Ik moet zeggen dat ik er normaliter geen moeite mee heb. Ik lig meestal ook topless op tropisch strand ver weg. Dit is mijn geboorteland. Ik ken er nog wat mensen ghehehe. Maaar get over it Tisch! PETS! Nai nai meisje toch. Je voelt nog helemaal niks he. Die beebie van je vind het een beetje te lekker daarbinnen. Je vruchtwater smaakt zeker naar allerlei soorten snoep geheh. Gaat het wel met je? @kling: jaaa die bovenste is echt iets voor jou slenkie denkie. Ik neem de onderste DEAL! *hoopt dat klingel binnenkort niet meer in bovenste past* gnagnagna
morgen @BUS WE ZIJN JARIG!!!!!! LOVE YOU ALL still just as much as in the beginning, if not MORE!! In de komend jaar de rest allemaal zwanger oke? @gaby wat een plaatje zeg @miranke, ik moet steeds aan je denken.. *knuffel* ik vind dat je een goed instelling hebt overgehouden.. je kunt inderdaad zwanger worden.. !! @zuurtje *dikke knuf voor jou ook* hoe ver was je toen? @yadi spannend de echo..ik vind eigenlijk dat je eerder moet maar goed das mijn mening weer. debs vind het vroeg maar ik vind het nog niet vroeg genoeg niet zo gek dat je zo'n nare droom hebt, je angsten komen nu naturlijk naar boven. @lim wanneer word dochterlief gedoopt dan? @dopen.. wie doopt hun kindje nog meer? @nai zou het niet gek zijn als je dan 6 sept zou bevallen?? @tomnaat vervelend dat je het nu zo zwaar hebt.. @debs gefeli met je 4 jaar trouwdag!! wat gaat daaf maken?? verrassing.. lief hoor. @Gieg je maak het spannend schat. spotten moet wegblijven arme dochterlief trouwens! @mex griep preventie.. op mijn werk zijn ze erg bezig daarmee... vind beetje overdrijven. Als de clienten niet al genoeg smet vrees hadden.. nu zo overdrijven hygienisch werken maakt het nog erger. @natjes grrr.. mogelijk toch weer opgenomen worden. nou ja het zal voor het beste zijn dan. maar inderdaad niet wat je wenst. beeb had de hik.. leuk is dat te zien, voelen en horen tegelijkertijd he. Eva had dat ook bij 3d echo @klingel arme broertje aagje ..zijn maatje is natuurlijk weg en zoekt de troost bij jullie op.. maar hij word wel weer happy met ouders zoals julie @tisch ag joh niet zo zorgen maken over wat anderen doen. jij lekker aandoen waar jij je lekker in voel een zwanger buik is BEAUTIFUL!! over aankomen door vakantie ...als je lekker actief ben dan valt het mee is mij vaak opgevallen. tischman beeb gevoeld.. LEEEUKKK!! maar ehm je ga bijna een hele maand weg. das niet fair!! nou ja.. genieten maar zal je wel missen
Om een beetje in de vakantiestemming te blijven YouTube - Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho) OFFICIAL VIDEO of voor tijdens het strijken
@pixie ik zou het juist wel een mooie dag vinden.. @tisch gheeh je zou het wel denken jah.. ik blijf al zoveel mogelijk van de suiker af Hij wil er gewoon niet uit...
ghehe lief van je Pix! Knuffie @zuurtje: ik heb nog helemaal niks tegen je gezegd over hoe goed je het doet met afvallen ensow. Ik weet hoe moeilijk dat is maar you go girl! En ook een dikke knuff voor je.
Het is lastig om van de suiker af te blijven he? Of tja ik heb er altijd moeite mee. Vroeger was ik gewoon verslaafd mmmm dat was echt minder. Ik ga douchen (ja schaam schaam). Maar ik was laat wakker dus don't judge :x Gheeh trouwen pippa is alweer even niet geweest. Nog steeds zo druk pippa? Knuffie En alice hopelijk ben je lekker aan het genieten en blijf je daarom weg hoor! @me: strijken................(want klingel doet alsof ze mijn wasmand niet ziet)............naar het centrum............scriptie........... mmmm ff denken hoor wat word het (vraagteken) Het wordt SHOPPEN! JEUJ! doei
@nai: ja lang he. We gaan meestal lang weg omdat het dan ook ver weg is. Vorig jaar dominica was ook 21 dagen @pix: ja hoor ik pas wel op, maar 't zal wel meevallen denk ik. Je zit daar niet zo op elkaar als hier in openbaar vervoer en op kantoor. Tis lekker open en ik zit de hele dag buiten of lig in hangmat onder boom. En ik neem extra vitamientjes mee en ga goed (gezond) eten.
Zo ben ik weer… ik ben ff aan het lunchen en jullie beginnen met zijn alle te kletsen… @ Tisch: nee nog nooit… ik ben van het scheren, maar niet alles gone… grr… @ Pixie: ik zou wel willen, maar ze doen het rond de 7 weken en dit was de eerste afspraak… ach beter dan wachten tot week 12 :S
@natjes: zie jij ook steeds namen meelezen die niet schrijven? gek he.. we zijn volgens mij een soort soap die gevolgd wordt! zo ook nu: meer onbekende leden die meelezen (en 1 gast!) dan online busbeebs! raarrrrrrrr!
Euhm......ik weet nooit wie wie is van Nick&Simon. Maar kwam gister dit nummer tegen, zo mooi! Nick en Simon - The sounds of silence
Eerste keer dat ik dat nummer hoorde, kreeg ik kippevel! Euhm hoe ik me voel........temp was gister dus 37,5 maar vandaag 37,7 en verder voel ik niks. Verder verwacht ik bij elk toilet-bezoek spotting en aangezien ik dat nog steeds niet heb en geen vlokken begin ik toch langzaam hoop te krijgen.