@nai: jaaaa JULLIe moesten kiezen . En te laat jij bent nu een simonlover 8) @Kling: nee nai is van de grote stoere mannen dus niet nick maar simonnnnn. He he weet je nog steeds niet wie wie is? Erg hoor! Heb je naiman gezien dan? Die tilt Ruben EN Nick op met zijn pinkie 8) @beebiemeisje: niet schoppen, mama heeft het over grote mensen dingen
sooo kling..... staat die foto opgeslagen in een speciale map ofzo hahahahahahahhaaha 'Kweet niet hoe vaak ik het gezien heb.
ruben=ruben nicolai? Das wel een lekkertje ja Als ik moet kiezen tussen nick, simon of jan... kies ik NICK! @kling: jou vielen die meelezers ook al op dus..tja we zijn nou eenmaal een soapy! @tisch: lekkerrrrrr Suriname! Lekker eten!!! jum jum! @nrg: waar ben joe?
hey meiden wat doet het deugd om te zien dat de bus weer een beetje aan het opfleuren is en laat die anderen maar meelezen wij zijn tenslotte De BBBM ( de bekende busbeebmeiden)
ik sal t even uitleggen: ruben combineert een sexy mond en oogopslag met humor en bravoure. nou, dan heb je mij aan t soppen hoor!! SOPPPPP
*zet wat emmers onder de busstoelen...wordt nu wel een erg natte boel!* *plaatst ook bordje: CAUTION WET FLOOR!*