En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ja hoor gezellig! En dat het weken geleden lijkt komt vooral door de drukke (werk)week, al gaat de tijd daar meestal sneller van :/

Ik ga maar eens een échte bank opzoeken ;)

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ben te lui om een bericht van mezelf terug te zoeken, maar wil m'n nieuwe banner zien :)

Ik ga zometeen wel even teruglezen als de oudste op bed ligt :)

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mooi banner gieg. dat word even wennen geloof ik ;)
    alsnog gefeli.. ben helemaal happy voor je :D

hoe is het met je dochter nu? weet je al iets?

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Jaaaaah Gieg!! Mooie banner!!

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

oooh zuurtje *HUIL*:(..verdorrie had zo'n goeie hoop voor je.
    dikke knuff lieverd!

Gieg staat je goed hoor die banner ;)
    hoest met kleine meis? en hoe was de uitslag?

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik ga slapen, ben doodop.

slaap lekker iedereen

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik kroop nog snel even achter de compu omdat ik graag zuurtje-nieuws wilde zien....:( Meid wat een telleurstelling, dat is zelfs het goeie woord niet eens. Hele dikke knuffel!

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Kling! Wat goed nieuws! :D Is het dan al meteen bekend wanneer je met IVF gaat beginnen? Jeutje!!! Ik vind het helemaal spannund :D

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Gieg: goeie banner! :D:D:D
    Hoe is het met je dochter? En met jullie allemaal? Trekken jullie het een beetje? Knuffel! ;)

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Mooie banner Gieg! :D
    Tweede iui-busbeeb in de maak geloof ik? (Als ik nu iemand vergeet: sorry sorry sorry!)

@Fem: Mooie foto's van Nikita! Vooral die waar jij haar optilt vind ik geweldig! (Klopt het dat ik die ook al met d'r papa gezien heb?)

@iedereen: trusten! :)

11. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Gieg; de banner staat je goed :D. Hoest met de kleine meid?

Zuurtje; wat vind ik dat nou vreselijk naar voor je....je had toch al een beetje hoop door de posi testen. Dikke knuf meis!

Natjes; wat fijn dat het goed gaat en je lekker bij de vk mag blijven!

Kling; wat een goed nieuws zeg! Toch geen ellelange wachtlijst.....heerlijk.... en nu op naar een glitterbeeb!

Cin; ik heb zo het idee dat het wachten voor je gevoel steeds langer duurt.....dikke knuf meid, ik hoop dat het het wachten dit keer dubbel en dwars waard is!

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Bedankt allemaal en Limmeke bedankt voor het gillen :D

Ik ben zoooooo blij en tegelijkertijd geloof ik het niet helemaal dat ik eindelijk zwanger ben.
    Vanmorgen ben ik meteen langs de gyn gelopen (zit naast de kinderafdeling) en er is meteen een afspraak gemaakt voor de eerste echo op 21 september :)

Op mmm vertel ik wel even hoe het met mn dochter gaat.

@ Milla: Ik snap hoe je je voelt, knuff!

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

haha...veel mensen zeggen "die foto is gaaf!" en ik had 'm juist ge-veto'd :p Maar Ramon had 'm veto-geveto'd :D

Ach, het is nikita's "donderkop" houding, dus ja: die doen we vaker. Goed onthouden van je!

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Heej wie is er nog meer op dit onnozele tijdstip online??

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hmm gast is al weer weg.

Nou nieuwe maagzuurtablet zit er in, kijken of het helpt.

16. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Allereerst: Gieg, die banner staat je goed!!!!!!!!!

* Enorm ego*

Wat kan ik dom zijn! Gisteren natuurlijk iets bruinverlies, later op de dag veegje bloed en verder op de avond helemaal niets meer. Ik dus naar bed, zonder maandverband. Slapen wil niet, enorme buikpijn. Op een gegeven moment lag ik te huilen van de pijn en mannetje is nog naar beneden gegaan om pijnstiller voor me te halen. Daarna ben ik gewoon in slaap gevallen. Ik word een half uurtje geleden wakker en moet hoesten. Ik voel gewoon wat warms tussen mijn benen lopen (sorry!). Opgestaan en ja hoor, hele bed vol bloed. Ik snel douchen en mannetje heeft ondertussen het bed verschoont.
    Nu ontzettende krampen en veel bloedverlies. Net maar weer een ibruprofen ingenomen tegen de krampen. Even bijkomen van de schrik nu en zo toch proberen wat te slapen nog.
    Gelukkig heb ik gisteren bij bol.com seizoen vier van Gooische vrouwen besteld. Die komt vandaag. Kan ik dus met dekentje op de bank voor de tv liggen. Wel mooie timing van lichaam om het weekend te pakken. Nu mannetje thuis is.

Andere, zakelijke, vraag. Hoe zit dat nu met mijn cyclus? Moet ik nu vandaag als 1e dag van de menstruatie pakken?????????

* einde ego*

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    :( miranke... maar goed, het komt op gang dus. De dag dat je het vruchtje verliest kan je als 1e dag pakken.. ( vruchtje is herkenbaar als een zeer stevig stolseltje)... waarschijnlijk word het vloeien ook meteen een heel stuk minder als je het verloren hebt.

@klingel: moooi IVF meteen... go woody! is wel verschil zeg.. van 150 miljoen naar slecht resultaat afgelopen week.. hopen dat dat laatste gewoon momentopname was... nu gewoon keisterk zaadje in je gretige eitje en hoppa.. jij ook op roze.. dat klinkt gewoon bemoedigend..

Knuft gieg een keer flink.. meid.. ben nog steeds door dolle heen dat je preggy bent..

hopen dat het droog blijft.. is een mega kinderrommelmarkt in de stad, altijd erg leuk... wil ff gaan loeren of ik nog wat betaalbaar speelgoed op de kop kan tikken.. drop mannetje bij de kapper want die roept altijd dat die rommelmarkten leuk vind, maar hij staat zo ongeduldig achter je te trappelen dat ik een markt waar ik normaal paar uur zoet ben, binnen 5 minuten afleg... dus ik zal kapper maar instructies geven de tijd te nemen :)

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
  19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    *mega knuf voor miranke*
    kan even niet met woorden komen

20. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Dikke knuf Mirank......laat mannetje maar even lekker voor je zorgen!

Pix beetje moe.....kun je niet nog even naar bed?

Ik ga me maar eens klaarmaken voor een ochtendje langs de lijn.
    Man is oudste naar het voetbalverzamelpunt aan het brengen in de hoop dat hij mee kan rijden en weer wordt thuisgebracht, want hij moet zelf aan het werk. Ik ga zo met de jongste mee, hij moet voetballen in Lisse, is zowat 3 kwartier rijden hier vandaan. Ik hoop maar dat het droog blijft.

Tot later meisjes!

Deel Deze Pagina