En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Miranke: *weet niets te zeggen, maar denk wel aan je*

2. natjes

natjes Niet meer actief

@miranke: meisje toch.. Doe rustig aan, luister naar je lichaam en laat je maar verwennen door mirankeman. Fijn dat hij ieder geval ook thuis is. Denk aan je! *knuf*

@ de rest: goedemorguhhhh

@hier: Is het heel raar dat ik niet meer ver van huis wil gaan? Gisteren uitnodiging gehad van schoonouders (heel lief maar toch bluugghhhh) om uit eten te gaan in egmond aan zee. (lees uur rijden) Heb hier echt totaal geeeeen zin/behoefte in/aan. Zowiezo uur in de auto, krijg enorm last van buik en rug dan en om zo lang van huis te zijn..neh mij niet gezien. Gelukkig snapt natjesman het inmiddels ook wel dus gaat ie er niet over zitten mokken. Maar heb toch af en toe het idee dat het niet begrepen wordt? Ligt dat nou aan mij? Overdrijf ik?

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    had gister trouwens mijn mobiel weer gevonden, was hem nu wel bijna 4 dgn kwijt...... zat ik de luiertas... had er echt al 3 x in gekeken

4. natjes

natjes Niet meer actief

@small: gelukkig weer gevonden! Had je geluid niet aanstaan zodat je hem kon bellen?

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen

@Miranke, Dikke knuff, laat je maar lekker verwennen door Mirankeman. Fijn dat ie thuis is.

@lim, plezier op de rommelmarkt!

@pix, beetje bijslapen vandaag?

@pip, oei is niet het allermooiste lang de lijn weer vandaag geloof ik, hoop dat je paraplu hebt meegenomen

@natjes, vind ik helemaal niet raar hoor, zeker niet in jouw geval, ik zou denk ik de deur al bijna niet meer uitdurven.

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hihi Small, was jij niet degene die zei dat we een luiertas moesten nemen met een witte binnenkant zodat je alles makkelijker kon vinden ;):p

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Natjes: als het voor jou niet goed meer voelt om nog zover van huis te gaan dan moet je dat niet meer doen...luister naar jezelf! ;)...ik ben na week 36 ook niet meer ver van huis gegaan gewoon omdat ik in de buurt van mijn eigen vk wilde zijn mocht het gaan beginnen....we zijn toen nog voor een laatste keer naar mijn schoonouders geweest vlak voor de 36ste week maar had de hele ratteplan bij me mocht het toch gebeuren....was blij dat ik weer thuis was na dat weekend en dat er niks gebeurt was ;)....dus als je niet wil dan niet gaan...als ze nog uit eten willen voor de kleine er is...dan vraag je of het miss bij jullie in de buurt mag denk als je het uitlegt dat ze daar best begrip voor zullen hebben ;)

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!

Hoe is het hier met iedereen??

Ik heb afgelopen week 4 dagen achtereen moeten werken, ben nu dus best wel een beetje moe.. (ben dat echt niet meer gewend zeg.. pff.. Elke dag 6 uur op..) Maargoed, ik mag verder niet klagen!

@ marinke: ^%$*$#(^*$#%* bah bah bah... Oh, ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.. Maar vind 't zo ongelooflijk rot voor je.. Wat moet t moeilijk zijn.. :(
    Hele dikke knuff!!

@ zuurtje: dikke knuff!! :(

@ Gieg: wat zie ik nu voor 'n banner!?!! Jemig, had iemand mij niet ff op de hoogte kunnen houden?!?! ;)
    GEFELICITEERD!!!!

@ natjes: nee hoor, gewoon lekker thuisblijven!!! Jij weet t beste wat goed is voor jou en beeb!!

@ de rest: verder niet bijgelezen.. is er nog meer nieuws???

Dikke smakkerd!!

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Natjes, geluid was uit ja... niet zo slim, amar had hem uitgezet van de week bij ha.
    En niet raar hoor, zou ook niet even uurtje verder gaan uiteten. In de buurt is tocg ook wel wat te vinden.

@ Bowen, ha ha ha, ja dat was ik :) klein excuus, mob is ook wit met beetje roze... en heb mega troep in de luiertas, moet ik echt even uitmesten

10. natjes

natjes Niet meer actief

Fijn om te lezen dat jullie het wel kunnen begrijpen. Dacht al dat ik niet goed bij me hoofd was..haha.

Zowiezo vind ik het momenteel lekkerder om alleen te zijn. (natjesman mag er wel zijn hoor) Maar verder kan ik er niet goed tegen om nog mensen over de vloer te hebben..

11. natjes

natjes Niet meer actief

zow en nu ga ik ff douchen! natjesman hele dag weg voor cursus werk dus kan lekker thuis keutelen..

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Remmie, geef me je mob nr, als er dan wat is sms ik je meteen.
    ander nieuws, Zuurtje heeft nu 4 vals positesten gehad, bloed test zei negatief, stom heh

En 4dgn achter elkaar werken, pffff, zwaar dan even heh.

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Owwww Remmie, ja sorry had ik kunnen doen natuurlijk.
    Was gister hele dag weg en 's avonds niet meer aan gedacht om te doen. Stom, sorry!! Kan ik het goedmaken door kopje koffie aan te bieden komende week :):D

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    lang leven het zwp archief
    ik heb allemaal vraagjes maar ben ook erg vergeetachtig
    als ik zoek wat ik aan berichten heb getikt met Marije komt ik op de zelfde vragen en had het antwoord dus al ergens, ha ha

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Heej dat is inderdaad handig Smallie.
    Wist niet dat het hele archief ook mee verhuist was.

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @zuurtje wat stom dat je uitslag negatief was :(

@natjes je moet doen waar jij je goed bijvoelt :) Ik zelf ben het thuis zitten al zo zat dat ik maar graag van huis weg ben.. en alle familie woont op minstens een uur rijden hier vandaan :)
    Maar jah nu is jouw situatie ook anders :)

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @remmar pfff dat is dan wel weer wennen om dan 4 dagen achter elkaar te werken..

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @bowen en small goedemorgen !!

@miranke pfff kan me goed herinneren hoe dat was.. gelukkig had ik toen wel een maandverbandje voor..

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Je bent een lieverd!! (pb je wel ffies)

ja, dat had ik ook nog ergens gelezen.. stom stom stom!!! jemig.. hoeveel valse hoop kun je een mens geven... :(

Ja, 4 dagen was best wel ffies veel! (zei ze, terwijl ze normaal wel eens 7 dagen achtereen werkte! haha.. ;) ) Maaaaaar, volgende week dus maar 1 dag werken! We hebben veel ziekte / vakantie op de groep, dus konden ze gewoon niemand krijgen...

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Geeft niet meid!! ;)
    hahaa... koppie thee ook goed?!? Wijsneus!! haha...

Deel Deze Pagina