heb hier de flessen opgehoogd naar 120/4 toen en toen liet ze overdag 4 uur tussen de flessen.. sinds paar weken zit ze op 5 flessen en krijgt ze geen nachtvoeding meer maar hou ik der rustig mocht ze zich snachts melden
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ouders van mij het liefst zou ik ze nu in de hoogste boom jagen
mijn ouders zijn met mijn zus, haar man en de 3 kindjes naar de zoo ze hebben dat 2 weken geleden afgesproken aan ons is niet gevraagd of we ook wel meewilden gaan ze hebben voor mij nooit tijd, bellen zelf maar zelden ze zijn altijd aan het klagen dat ze weinig geld hebben om zomaar naar ons toe te komen met de auto maar hoe vaak dat ze bij mijn zus wel niet zitten en dingen doen (zij woont verder dan ons) ik voel me serieus achteruit gestoten en maar klagen dat ze het aar en niet leuk vinden dat we mijn schoonouders meer zien of horen (sorry maar het moet dan wel van 2 kanten komen vind ik en niet alleen van mijn kant)
zou morgen ongi moeten worden ben net van mijn buikpijn af het net vreselijke krampen gehad dat ik ervan moest puffen dus verwacht gewoon ongi buikpijn is nu weg. snap niet zoveel meet van mijn lichaam zo verwarrend soms.
Moggel allemaal @ Zuurtje: dat is niet leuk! Grrrrr... *geeft haar een rol behang aan* kijk dit helpt... doe ik ook regelmatig met JW @ Milla: wasda nou! twee dagen over de datum???
@zuurtje: oef ja das vervelend! Is het weleens uitgesproken? @milla: 2 dagen overtijd.. Of weer een vreemde stunt van je lijf of..? Heb je al schouderpijn? @survivor: voor jou nog 2 dagen dus.. Hoe vindt je nieuwe vriend dit allemaal? @ de rest: zwaaaaiii @yadi: hoe voel je je? @hier: ieehhhhieeeeeeeeeeeeeee!!!! Zo dat moest er even uit!
@natjes: waarom iiiiieeeehh? @2 dagen over tijd: zal wel gewoon vertraging zijn.. wacht wel vaker onnodig en ja dan krijg je wel hoop maar nee denk niet dat het raak is want ja wordt altijd ongi dus nu ook... haha
yadi wat leuk dat je een babysite hebt gemaakt natjes mijn en zijn ouders weten wel van de kinderwens die vinden het erg leuk milla we gaan gewoon voor roze
Nuchter blijven werkt wel het beste ja.. anders maak je jezelf helemaal gek. En ieh omdat ik zo donders nerveus ben over wat er allemaal komen gaat.. En dan ik vanaf maandag weer alleen thuis ben nu natjesman weer aan het werk gaat.. En dat ik mijn auto pas over 2 weken krijg.. en dat ik 2 weken niet de deur uitkan als natjesman er niet is! (zo krijg ik wel me rust..haha)
milk en milkman zijn net geweest LEUK en Eva vonden ze ook super milkman heeft eva dansles gegeven hihi @Milk ze viel na 10 minuten in slaap. Pixman neemt je wel serieus over het oppasen hihi @ smally wat fijn dat lonneke doorsliep. @zuurtje je moet het wel telkens van je ouders hebben. moeilijk is het om het dan los te laten dat het zo is hé? *knuf* @milla je kijk niet eens meer om van de 2 dagen overtijd? @survivor fijn dat jullie omgeving goed op reageren .