hahaha @ milk ja echt? pixman niet zoals je had verwacht.. dat hebben we wel vaker hij is niet de doorsnee mannetje met zijn lange haar he
@ Natjes, klopt ja eigen bijdrage, ik ben 4* verzekerd, dus dan werd ook niet vergoed @ Nai, ooo, ook lekker dichtbij, toch wel fijn @ Bowen, ietsje verder weg, mag ik vragen waarom je nu wel voor thuis kiest,ben nieuwsgierig hier pepernoten met choco laagje
ik zag ze in de appie staan... maar heb toch kunnen inhouden.. mijn eerste gedachten was.. 'was niet zo lang geleden dat ze er nog lagen'
ha ha ha, dat idee had ik ook hoor toen ik ze vorige week zag liggen heb ze eigenlijk alleen gekocht omdat als je voor 35 boodschappen deed je een pakket boodschappen kreeg ter waarde van 20 euro, kwam net wat te kort en daarom die pepernoten gekocht ben kleertjes van Marije voor Lonneke aan het uitzoeken. Lonneke heeft nu 62, de 62 van Marije zijn veel korte shirtjes... tja, die kan ik weg doen (via mp)
heh huuh pepernoten wie wat waaar??????? goedemiddag beebs! @mil: ik duim!!! @surv: ik duim!! @bow: ja, thuisbevallen? vanwaar deze verandering? vertel! @milk: hoest daar? alles heppie? en geselli dat t zo leuk was bij lau/finn en pix/eva! over hardlopen: ja ik doe t nu bijna dagelijks, niet heel lang maar wel heel lekker (minuut of 15/20) maakt hoofd lekker leeg, en langzaam bemerk ik vooruitgang! en, primeur, mijn kont wordt gespierder hahahaha en dat voor een antisport-muts! @milk: hoe bevalt het jou nou echt om minder te sporten als echte sportbabe? @pepernoten: pepernoten??????? @lim: goeso, leuke speeltjes gekocht, maar idd veel zut en zooi altijd op die markten he.. je moet er echt goed oog voor hebben (en geduld) en dat heb ik helaas allebei ni.. @limman: lekker lang bij de kapper gewees? @nai: heej hoe gaatie, voel je al spannende dingen? hebbie slijmprop al verloren?? @nijverdalhuizen: viel t tegen ja? mok. moet ik voor je soeken!! vindik so leuk! zegmaar waar wat hoeveel en waarom dan sal ik eens loeren! of sal ik me er anders gewoon lekker NIET mee bemoeien? @natjes: en hoe gaatie daar? en hoest met de kattenbrigade? nog immer aan je zijde? @katten: broer van aagje nam even een dikke vette halfdode vogel mee net.. iewwww en nu hebben we m in doos, maar we durven m niet uit zijn lijden te verlossen en zijn aan t wachten tot ie dood gaat, maar dat doet ie nie! wat nu? @rest: dikke zondagsmak!
@smallie, heb wat meer vertrouwen gekregen in mijn lichaam gedurende zwangerschap. Het gaat eigenlijk ook zo lekker dat ik geen reden meer zie om in zh te bevallen. Daarnaast ook wat verhalen gehoord van zh bevallingen en daar werd ik ook niet echt vrolijk van. En ik heb ook het vertrouwen dat als ik het niet meer zie zitten dat ik dan alsnog nog gewoon naar zh kan/mag. En ook vertrouwen in vk dat als hun het niet vertrouwen dat ze je op tijd naar zh sturen omdat het nog een eindje is. @pepernoten, ben er hard lang gelopen. vind het nog veeeel te vroeg Als ik daar nu al aan begin.......
Heeel sneu, hoorde gister op buurtfeest dat andere buurtjes zwangerschap hebben moeten afbreken met 14 wk. Zij werkt in zh en na de dienst had collega gezegd, goh zullen we nog echo doen? En natuurlijk gedaan, toen zagen ze dat het niet goed was, buikje was niet dicht en zo was er meer wat niet goed was. Later second opinion gevraagd in ander zh en daar zagen ze nog meer afwijkingen, oa. geen geslacht. Heeel sneu. En ook nog moeder van buurvrouwtje voor 3e x weer kanker ontdekt. Dus toen ik vanacht weer eens wakker lag kon ik moeilijk weer inslapen, moest hele tijd aan hun denken. Zo sneu.
@bow fijn voor je dat je vertrouwen hebt gekregen. Het is idd zo dat als de vk het niet vertrouwd zal ze je ook adviseren. hopelijk wel vk op tijd grapje
@ Bowen, fijn dat je vertrouwen in je lichaam hebt, gewoon doen wat je hartje je zegt. En vk kan goed inschatten, mocht het nodig zijn zehgt ze dat zeker optijd. ben wel nieuwsgierig wat de verhalen van zh bevalling zijn. Bij mij waren alle 2 erg fijn. Tjee zeg, wat vreselijk voor beide, 1 baby en 1 kanke, zo zielig. Niet raar dat je daar dan even wakker van ligt.
@bowtje: goeso, no worries dan he, gewoon lijf en beeb vertrouwen, en de vk! is soms moeilijker gedaan dan gezegd, maar toch.. zeker als je dan dat soort verhalen op buurtfees hoort brr... wat erg, en ook vooral om er dan zo achter te komen terwijl je een blije extra echo maakt..
hmmmmmm ben heerlijke groentensoep aan het eten kan er niet afblijven, is al de 3de portie die ik eet (wij eten niet zo vaak soep vandaar)
@ Klingeling, heeej wel goed hoor dat hardlopen, erg knap hmm lees net in mijn archiefje dat ik met Marije ook al minimaal 10wk na stoppen bv nog lektieten had, getsie Lang leve de Lilypads
@klingel: heeyy sporty! Ik wil strks ook wel weer gaan hardlopen..ond het altijd een kick geven als je merkt dat je steeds verder kan! (zonder over je tong te struikelen..haha) Hier nog steeds 2 waakpoezen.. soort zwaan kleef aan momenteel! @bowen: jeetje wat een berichten zeg! Heftig! Hoe werken trouwens je maagzuur tabletten? Hier werkt alleen de gaviscon! (vloeibaar) wie weet is die de moeite waard voor je? @zuurtje: hier ook soepfan! Eten het ieder geval 1x per week! Jummie! Liefste tomatensoep en anders groentensoep. Ben een echte fan!
@natjes, heej jij lektieten las ik?? Lastig zeg, heb voor zekerheid al heel lang van die compressen in huis maar nog niet nodig gehad gelukkig. En ik heb Maalox, kauwtabletten van de apotheek, die neem ik eigenlijk alleen 'savonds na het eten en voor het slapen gaan en vanacht deed het goed zijn werk dus even aanzien nog. Is het misschien een idee om nummers uit te wisselen zodat we bij okt mama's de rest kunnen laten weten als we bevallen zijn?? Of heb je daar al iemand?
Ik heb inderdaad lektieten sinds vanochtend... Heb al voedingsbh aan.. zat net ff te loeren.. moeten toch maar zoogcompressen in.. tsskkkk hahahaha. (moet er wel aan wennen hoor!) En fijn dat de Maalox helpt! En ik zal je mijn 06 pb-en! Dan kunnen wij inderdaad iedereen bij de okt. mama;s op de hoogte houden!
@zuurtje: lekka, soep! vooral omas kippesoep! @natjes: wek, gelukkig heb je de naar sprookjes klinkende lily pads! @hardlopen: ja, ik bespeur vooruitgang, leuk! @bow: vertel wrom gekozen voor thuisbeval uiteindelijk? of heb ik die uitleg gemist? *zoek zoek* @broer aagje: ligt hier prinsheerlijk te spinnen. grote vogel is inmiddels heen gegaan en begraven.. @natjespoezen: foto!? leuk voor later ook: natjesbabys eerste bewakers! @zondag: luie dag! lekker!
@kling: zal van de week even foto's plaatsten op mmm. Heb ze niet op de laptop staan maar op pc! Begin beetje sjacho te worden..natjesman is nog steeds niet thuis! Zou 'even' naar zijn ouders aan zee gaan.. Is om 10 uur vertrokken en nu nog niet terug.. Gezellig hoor!