stomme cyclus alleen al voor een kortere cyclus zou ik terug met clomid beginnen ga maar eens even op de site van het zh neuzen of er nog andere fa zijn
Goedemorgen nachtbrakertjes! @zuurtje: ben benieuwd naar prog! En ga je nu andere fa proberen? @natjes: lijkt me ook niets dat hij zo 'ver' weg moet. Valt het te regelen op z'n werk dat hij wat dichter bij huis blijft? Hier pregnyltest vanmorgen wit, dus mocht ik volgende week streepje hebben dan weet ik zeker dat het daar niet van komt. Zit nu op werk... geen koffie want er is geen water :/ Gaat nog leuk worden vandaag dus. Fijne dag allemaal!
cin dat ga ik eerst met mannetje bespreken wat hij daarvan vind misschien ga ik eerst gewoon weer naar mijn gyn
En we hebben weer water. Ach ja, ze waren 't weekend bezig geweest en vergeten het er terug op te zetten...
das niet slim CIn, gelukkig nu weer water, pff en slim, nu test gedan zodat je zeker als test zo posi is dat het dan niet van de P. komt Zuurtje, zou deze fa dan niet patientbestand aan andere fa vragen...? vraag iik me af hoor. Hopelijk niet en is deze fa beter.
het gaat er me niet om dat ik die 10kg moet afvallen maar om het feit dat hij eerst zei allerlei onderderzoeken te doen en iets aan mijn lage progesteron te doen en hij het gewoon niet doet hij luistert niet echt naar me heb ik het gevoel
meende een afspraak te maken bij de tandarts voor jaarlijkse controle en nu is die met verlof maar even wachten dus
@cin: als het goed is kunnen ze daar wel rekening mee houden ja! En anders gaat ie maar een maand in de hal werken ipv de truck. Vanaf werk is het ook nog half uur naar huis.. Maar ga er niet vanuit dat de bevalling megasnel zal gaan eigenlijK! @yadi: moggel
ik heb het koud... heb al lekker onder de douche gestaan. Heb de kachel alvast aangezet, maar het was hier 20 graden en ik ga een kopje thee drinken, maar ik heb het gewoon de hele week al onwijs koud!