denk wel dat ik nog terug aan de clomid ga hoewel ik gezegd heb dat ik nooit meer wil al is het maar dat die cyclus korter zou zijn cyclus zal nu ongeveer een 74 dagen duren als ik gisteren mijn ei zou gehad hebben (maar dat weet ik achter 2 dagen misschien wel)
gewoon ophalen en opeten die dingen zuurtje, zou ik echt doen! maar ja, ik zie mijzelf dan ook als mijn belangrijkste gyn/raadgever inmiddels @natjes: goeso, even lekker winkelen! @brandmelders: ja moet iedereen hebben, zo belangrijk he. hier plafonds van 5 meter, dus wel lastig met dit soort dingen. wist niet dat batterijtjes zelf aangaven op te zijn trouwens, wat voor kracht gebruiken ze daar dan voor? @miranke: hoest ermee meisje? fijn dat je nog (na)controle krijgt. ga je dan ook meteen volgende plan/stap (na HSG) zetten? of even maandje(s) rust?
klingel doe voorzichtig op die ladder hé gisteren bij k2 zoekt k3 moest ik direct aan jou denken toen er iemand zei dat ze haar teen gebroken had (zij had haar teen tegen een kastje gestoten toen ze in het pashokje een nieuwe broek ging passen) leuk hé beebjes die je nu al een ritme willen leren ik moet eerlijk bekennen dat ik daar 's nachts geen last van had
Haha goh die had ik zelf nog niet bedacht nee.. nog net ff het laatste restje? lol. Schijnt dat ze hier gaan piepen als batterijen bijna op zijn.. Schijnt ook dat je ze elke week moet testen. Maar daar begin ik niet aan. Als er één gaat gaan ze allemaal. Aan de andere kant van de straat kunnen ze dat horen..
klingel ik ga dat toch eerst met mannetje bespreken, wil niets achter zijn rug doen. en al zeker niet als hij er niet achter staat
daar ken ik nog een goede van mijn stiefmoeder dacht eens dat ze een muis hoorde piepen een paar dagen en bang dat ze was to we eens op zoek gingen waar het vandaan kwam, was het gewoon een rookmelder waar de batterij van leeg was
we hebben er toen heel hartelijk gelachen toen het nog eens gebeurde hebben we haar geplaagd door te zeggen hoor daar is weer een muis
@ Natjes: weet je waar ik laatst aan zat te denken... aan onze webshop... whahaha... er is niets meer van gekomen...
@zuurtje: dat soort situaties blijft altijd lachen! @hier: kreeg zaterdag telefoontje van ouders dat ze ons een recessiebonus wilden geven.. (broers ook). Haha naja goed zeg ik geen nee tegen natuurlijk.. kijk ik net is het echt een flink bedrag wat ze overgemaakt hebben.. Stelletje malloten!
Klopt Maar ik vind het nog steeds een goed idee, alleen nu niet het juiste moment om zoiets op te starten..
@natjes: heb je een rescessiebonus gekregen? whoohoo!! wat lief! @muis: lachen zeg, ik moet bekennen dat ik dat ook eerst dacht, ben er nog uitgeweest vannacht, maar zei tegen klingman: moet iets anders zijn, anders piept ie wel ERG regelmatig! @zuurtje: ja tuurlijk, wel met zuurman overleggen! maar dan gewoon hopsa doen, zou ik doen tenminste: DTL! *zoef*
@zuurtje: ga het lekker opzij zetten op de spaarrekening. Natjesman en ik waren al van plan om straks als beeb eruit is nieuwe kleding voor onszelf te kopen (laatste tijd op bezuinigd). Komt dan wel goed van pas! @webshop: ging met name om positiekleding in 'afwijkende' maten. Lees: lengtematen, extra korte maten, grotere maten etc. Nu is er bijna geen keus! En dan wel artikelen voor betaalbare prijs. Dus geen 75,- voor een positiebroek die je maar paar maanden aandoet
dat was een heel goede gedachte ik moest hier ook altijd mijn broeken inkorten en voor truitjes nam ik gewoon een maatje groter
en spullen van goede kwaliteit... ik zat zelf toen ook nog te spelen voor kleding voor kids met lichamelijke afwijking of die erg klein zijn!
@ Bow en Klingel. Het gaat hier wel aardig. Alleen ontzettende last van mijn rug. Heb echt het idee dat die rugpijn bij mijn zwangerschap heeft gehoord. Al vanaf eisprong heb ik last van mijn rug. Het bloeden is alweer bijna over. Was alleen 1e nacht ontzettend heftig (hele bed vol bloed, mannetje schrok daar trouwens erg van!) en daarna bleef het maar lopen. Ik denk ook dat ik gelijk daar het vruchtje heb verloren. Heb het verder niet kunnen zien, maar ben het ook niet uit gaan pluizen. Heb wel enorm veel stolsels in die eerste nacht verloren. Achteraf is het mij heel erg mee gevallen (voor zover, zoiets mee kan vallen), had meer pijn verwacht en had verwacht de klap te krijgen op het moment dat ik zou beginnen te bloeden. Dit is niet gebeurd. Natuurlijk baal ik er enorm van (en dat is echt het juiste woord) dat het niet heeft mogen blijven zitten. En ja, de eerste dag(de dag van de echo) heb ik enorm lopen janken. Nu wil ik alleen maar door. Zo snel mogelijk weer die twee strepen op de test zien, en weer kunnen genieten van het idee om zwanger te zijn. Weg kunnen dromen bij de prenatal. Want meiden, dat is echt geweldig!!!! Ik heb dan ook niet de intentie om dingen te bespreken bij de gynaecoloog. Alleen kijken of de baarmoeder schoon is. Als dit het geval is, wil ik zo snel mogelijk weer door. Zonder ziekenhuis! We kunnen het, dat weet ik nu en dat is een enorme geruststelling.