Hoe voeg je eigenlijk een foto in???? Wil even kleine babypoezels laten zien. (sorry voor de meiden die katten niets aan vinden!!)
klingel als ik af moet gaan wat ik afgelopen weekend gevoeld heb en aan mijn temp is het mogelijk dat ei gisteren was maar ik ga nu niet hardop zeggen dat het effectief zo is tot ik bevestiging heb misschien nog eens bloed laten prikken en fa wil niet direct overgaan op menopur omwille van mijn overgewicht(heb ik al heel mijn leven) en door het feit dat ik al kinderen heb en ik ben idd gaan lopen bij die arts heb ook niet meer gebeld en ga er liever niet meer naartoe dan wel
Toen ik mannetje leerde kennen was hij er ook niet zo blij mee dat ik katten fok. Inmiddels vindt hij het helemaal geweldig!
@zuurtje: ik zie dat je gister en eergister vruchtb slijm had, dan denk ik idd dat ei voor 90% zeker is geweest! nog wel gesexytimed?
mannetje is bang dat ze alles stuk maken en dat ze de kids gaan pijn doen (eigen kids en in de toekomst die van de opvang)
heb voor de zelf hobbyisten nog in de aanbieding: 2x5 Clomid, goed tot 08/2011 1x7 Provera, goed tot 01/2013 zelf niet gebruikt omdat ik toen ei had gespot
net kraambezoek gehad van collega/chef was erg gezellig en heb Prenatal waardebon van 70 euro gehad van de rest van de collega's