goedemorgen !! @pix nrg had gisteravond nog berichtje in mijn inbox achter gelaten.. ik had haar nogwel gevraagd hoe het thuis was maar daar heb ik geen antwoord op gehad .. @miranke omg wat een schatjes zeg !!
Hihihihi, Max (onze labrador) is aan het dromen. Al blaffend in slaap. Pffffffffffff, miran, ga eens wat doen!!
miranke, sullen we NU allebei gaan housekeepen en de PC uitzetten en dan pas om 1400 weer terug mogen komen?? @small: mooi kado! @puregon/pregnyl: hebben er nog mensen puregon die ik mag adopteren? ben aan t hamsteren voor als ik zelf behandelingen zal moeten bekostigen (hoe wanhopig kan je zijn) @nai: hai! hoe voel je je? fijn dat je nog wat van nrg hebt vernomen. enne, mag ik je nu helpen met huisjezoek of ni? @miranke: 1, 2, 3 ????? 4?? uhhh
@ Klingel...ja, uit met dat ding!!!! Ik moet, ga nu echt wat doen!!! * Geeft zichzelf een schop onder de kont* Au!! Moet dat zo hard????
@klingel pff nou er is volgens mij geen huis meer te vinden die niet door ons of door de ouders van mannetje bezocht zijn.. We krijgen vandaag nog antwoord van 1 huis af, want die willen niet in december eruit.. Maar dat kan ook een onderhandelingstechniek zijn...
small mooi kado milla dikke knuf (blijf toch stiekem duimen voor je) Miranke wat een schatjes hier nog geen ongi zou vandaag moeten komen wel ongi pijn en mega misselijk. hebben de andere zwangere of mama's dit ook gehad ?
@smally leuk cadeautje zeg..jij lekker binnenkort shoppen @nai thanx voor updaate. ik heb NRG nu ook een pm gestuurd.
@ Miranke; ik ben verliefd!!! Wat een koddige kittens! @ Small; jij bent lekker verwendt door collega's...leuk! @ Kling; jij durft....brrr 5 mtr hoog! @ Zuurtje; wat een gedoe meis.....hoop dat mannetje ermee instemt om te doe-het-zelven! @ Remmie; beterschap supermama! Verder ben ik het even kwijt. Ik ga me maar eens buigen over een paar moeilijke kaarten. Juf van dochter van vorig jaar is ernstig ziek...chemo doet op het moment meer kwaad dan goed, tja en dan weet je het wel. Stagemeester van vorig jaar, nog piepjong, werd in de zomervakantie kanker geconstateerd. Meisje bij jongste zoon uit de klas van vorig jaar ligt in het ziekenhuis met iets vaags...ze kon niet meer lopen, zelfs geen pen vasthouden. Echt vreselijk allemaal.......wat schrijf je dan op zo'n kaart, alles wat je bedenkt schiet tekort.