tss heb ik direkt iedereen weggejaagd?? @miranke, ik vind je ook goed klinken. Lijkt me ook vreselijk schrikken zo je bed onder bloed. Ik hoop dat baarmoeder nu mooi schoon is en dat jullie straks weer verder kunnen. Knuff @zuurtje, hmm balen, misschien is ei nu idd wel geweest maar ja dat is weer net na bloedprikken geweest. @miranke, ik weiger ook gewoon echt te geloven dat het aan overgewicht ligt. Ik ben ook vrij fors. Ik heb altijd zoiets van als mensen niet zwanger raken dan ligt het aan overgewicht als de persoon wat te zwaar is maar er zijn ook mensen die niet te zwaar zijn en die niet zwanger raken en daar weten ze het niet van maar als je dik bent dán ligt het daar aan. Nou bull-shit! @kittens, ahhhhhh liefffff @smallie, ahh wat leuk collegas op visite en ook leuk kado!! Hoe is het met Lonneke en de kma? @miranke en klingel, het is 14.00 uur waar zijn jullieee?? @survivor, spannend!!! Ga je testje aan wagen?? Ongi pijn had ik ook toen ik zwanger was dus dat zegt niet alles. @pippa, ja zijn moeilijke kaarten idd, maar laten weten dat je aan ze denkt doet vaak al heel veel.
@bow: haai hier ist ik wel! fijn dagje aan t hebben? lekker in de son?? @pip: das heel moeilijk.. maar laat je hart spreken..eigenlijk is wat je zegt al een mooie tekst, dat alles wat je bedenkt tekort schiet! @tisch: vlieg veilig! @gieg: hoest met giegmeisje? berichtje namens gieg: oppassen, mag op ZP niet medicijnen handelen/ruilen/doorgeven/doorverkopen! dan maar op mmm, small en mezelf en en! @miranke: jij bent beter bezig dan ik! ik alleen even weg geweest voor stomerij, en 6 overhemden gestreken.. bhhh @rookmelder: ja kom dran.. SMAK
ik ben er weer small ik heb mannetje gesproken en het is ook spreken we verder af op mmm voor alle gegevens? kling echt doe het zelven is het niet mag van fa nog clomid nemen en zelfs de dubbele dosis oh en ik heb bericht terug van babyboomshop
antwoord van babyboomshop Beste mevrouw , Wij begrijpen zeer goed dat u teleurgesteld bent vanwege dat u niet zwanger bent, dit ondanks dat onze test een positieve uitslag geeft. Het is weleens gebeurt dat de test een tweede blauw streepje laat zien, maar dit is niet hetzelfde als een tweede roze teststreep. Dit is waarschijnlijk bij u niet het geval omdat u aangeeft dat onze testen enkele dagen een positief resultaat gaf. Onze testen worden uitvoerig getest en hebben uiteraard het CE-certificaat. De testen geven een positieve uitslag wanneer het HCG-hormoon in de urine boven de 25 mUI/ml uitkomt. Een positieve uitslag en toch niet zwanger kan een aantal oorzaken hebben. Zo kan het zijn dat er een vals positieve uitslag gevonden wordt als gevolg van medicijngebruik of als gevolg van een mini miskraam. Het is bij onze testen nog niet eerder voorgekomen dat er sprake was van een vals positief resultaat, maar het kan zo zijn dat u de eerste bent, dit is namelijk door diverse factoren niet geheel uit te sluiten. Om het leed iets te verzachten willen wij het betaalde bedrag terugstorten en ontvangen wij hiervoor graag de juiste gegevens (IBAN en BICnr). Wij zijn echter wel benieuwd of de test nog steeds een positieve uitslag geeft en zouden u willen vragen om de test nog één keer te doen. Met vriendelijke groet, De Babyboomshop
ja dat vind k ook van die andere waar ik vorig jaar vals positest bij had heb ik nooit meer iets van gehoord, zelfs niet na meer dan 1 mailtje sturen
Breek even in, want heb niet echt bijgelezen (grrrr, werk werk werk...) Het gaat hier goed en ik heb er zelfs veel plezier in! Raak wel erg achterop bij de bus merk ik. Knuff voor Zuurtje is op zijn plaats, begrijp ik. Verder ben ik helaas niet zo op de hoogte. Laten jullie het weten als er echt belangrijk nieuws is? Geboortes, positesten, treurig zwangerschapsnieuws, etc.? Ik hoop binnenkort weer wat meer tijd voor jullie te kunnen maken. Knuff van mij!
@bow: koffieze! @zuurtje: heel netjes van ze!!! @juud: ja lastig he, de bus bijhouden als je weer vol aan t werk bent! maar we zien je wel weer toch? knuf! @miranke: koffie op? borrel?
Kling, kreeg nog jouw positieve Woody-afspraak mee: fijn zeg, dat er peper in zijn reet is geduwd! Succes de komende tijd meis! Milla overtijd? Misschien dan toch nog positief nieuws? Jahaaaaaa werk, ik ga weer verder! Knuffjes!
@ Klingel en Giegje, tuurlijk niet bij nagedacht. Maar dan doen we het toch via mmm, geen probleem @ Giegje, bedankt voor het melden. @ Miranke, lieeeeeffffffff poessies Ja ben blij met cadeau, kan ik weer wat leuks kopen voor mijn meisjes