weer thuis van CB voor de prikjes... beebje gaf geen kik.. heel knap van der.. mooi gegroeid in lengte en gewicht.. over maandje voorlopig laatste spuitjes. heb veel gelezen.. enige dat is blijven hangen is de schouderpijn van milla... knuf!!
limmeke super dat beebje het goed doet je zal vast ook wel het antwoord van de babyboomshop gelezen hebben
Lim, fijn dat het zo goed gaat. Hier, ben flabbergasted... Kleine meid van 2.5 jaar tekend opeens kopvoeter / koppoter (cirkelhoofdje met oogjes en mondje en 2 beentjes, wat krassen tussen de beentjes was de buik, en daaronder wat streepjes: flamous) wat ben ik trots
@ Small, ik vind die kindertekeningen enorm geweldig!!! Heb het genoegen dat ik ze vaak mag zien (volg de pabo opleiding)
@ pippa: dat is niet fijn @ huishouden: ach de was is gedaan, bijna, maar alle oude was is gestreken en ligt in de kast! Nu de rest van het huishouden nog. Zodirect eerst maar koken... @ pukkels: kunnen jullie niet wegblijven! @ smally: ja dat is gaaf... die poppetjes zijn grappig... @ mezelf: ga koken... wat ga je maken? Toch maar de macronie, omdat je geen zin heb. Lui mens
yadi geen zin om te koken heb ook zin om te eten maar weet niet wat ik heb totaal geen zin in boterhammen blèh
@small: joeoeoehoeooeee trots!! @small: ik had t ook niet door hoor! we gaan wel (onder)handelen op mmm @jd: macroooooni! @limme: goeso limmebeeb! HA! @nai: sjit, als je alle huizen al gezien hebt! ik dacht dat er best veel te koop stond in nijverdal, mok @atelier: ja, als ik er even voor ga zitten dan pers ik er meteen een giga illustratie voor/over kasteel uit! wordt mn afscheidsschilderijtje als ik even taart langs ga brengen (lekker op tijd) @tuin in zon: ik kom!
dan ga je toch lekker koken zuurtje? boterhammen zouk ook geen sin in hebben nu @pix: jij lekker soepje? beschuitje?
nou ik ben bezig met macronie, maar ik moet er niet aan denken... Ik wil lekkere pasta, maar dat vind hubs niet lekker...
had het antwoord gelezen zuurtje... netjes opgelost toch? zo, nasi is bijna klaar... ook geen zin maar nasi ala limmeke is lekker snel klaar en goed eetbaar hahaha.. wat een lading knoflook/sambal toch niet kan doen
nou die 3 happen macroni en 2 happen appelmoes en een vitamine pil zitten er ook weer in. Hey pixie: waar had jij die kalender voor de mama's gehaald???
@zuurtje: eten jullie altijd smiddags warm? @jd: macaroni lekker toch? althans, als het lekker is! @limme: turbonassi, ook lekker! @hier: hamburgertjes aardappelkroketjes slaaaaa voor klingman, ingewikkelde wrap (!) voor kling.
nee dat vind ik te veel werk. Dit gaat ook wel. Met wat salade er bij is het te eten, maar nu even niet... Nee ik heb de wc nog niet van dichtbij gezien, maar heb er wel regelmatig zin in! Wat voor een kleur curver zal ik kopen???