@ klingel: jw wil alleen de rode macroni en die vind ik het minste lekker. en hij houd niet van kaas dus die kan ik er niet in doen, wat ik ongeveer het hoogte punt vind van macroni. Niet achteraf in doen, maar tijdens... maar ja... ik ben te lui om een tweede pan te pakken
gets dat klinkt ook niet lekker! ik zou volgende x toch iets lekkers voor jezelf maken! ik kook bijna altijd verschillend, maar ja ik hou echt van koken, anders zou ik me ook meer aanpassen aan die boer'n smaak van klingman... buhhhhh
klingel meestal eten w 's middags warm enkel in het weekend of als mannetje vrij of alleen de vroege heeft kan dat wel eens 's avonds zijn
@jd: nee hou je niet van koken? ik zou deal met jw sluiten dat wie kookt niet afwast trouwens! @zuurtje: heeft zuurtjeman veel avond/nachtdiensten? dat weet ik even niet meer @pix: hoe was soep ja? @klingman: thuiskomen! honger! @giegje: hoest met dochter en met jou????? @rest: tekenknuf!
klingeltje mannetje heeft geen echt late diensten en geen nachten hij werkt vooral ' s morgens en late namiddag avond in een instelling tijdens de verzorgingsmomenten
aha zuurtje, dat was t! ik dacht dat je misschien warm at omdat zuurtjeman er savonds niet was. wek, waar blijft klingman? mijn, nee beter gezegd ZIJN, aardappelkroketjes branden aan! *zet oven uit* *neemt glaasje protestwijn* *prutproost*
@klingman: thuis MELDEN nu! @cinman: ja je bent érg zielig, maar niet aanstellen Wat zijn zieke mannen toch erg hè @miranke: je klinkt idd goed, zoals ook al eerder gezegd is. Heb even Cinman gepolst over kittens...helaas staat zijn veto tegen een kat nog altijd *huil* @Juud: Niet te druk maken over de bus, die gaat nergens heen. Maar heb je wel meegekregen dat GIEG ZWANGER IS!? (Denk het niet eigenlijk?) @natjes: Die hal klinkt zo gek toch niet. Bevalling zal misschien niet zo snel gaan, maar van wat ik heb begrepen duurt op dat moment ieder moment dat hij er niet is te lang. @yadi: misschien kun je Limmeke's curver overnemen? Of lenen.
vergeet ik nog dit @ zuurtje: wat k*t zeg, die prog waarde. @pippa: moeilijk is dat om zulke kaartjes te schrijven. Terwijl eigenlijk alle lieve woorden op zo'n moment goed zijn.
Overdag lees ik het forum wel een beetje met m'n mobiel, maar ik kan niet onthouden wat ik lees sorry! Vandaag heeft m'n dochtertje nieuwe medicijnen gekregen, maar haar hartslag was nog steeds hoog. De apotheek gaf al aan dat deze medicijnen dezelfde bijwerking hebben en tot nu toe lijkt dat ook zo te zijn. Zelf ben ik nog steeds erg moe (ook niet zo vreemd op dit moment) maar ik heb ook het gevoel dat er iets niet goed is. Ook heb ik een beetje bruinverlies en in vlagen flink buikpijn. Over twee weken heb ik gelukkig al een echo.
oww nee he gieg, ik ga voor je duimen! deze moet blijven zitten hoor! milla, same for you, al zegt schouder toch meestal meer he... heb lekker huisgehouden vanavond, na al jullie berichtjes over huishouden en koken. was ook wel weer eens nodig *oops*