Dank! en het is zeker zeer spannend, nu komt het ECHT! dichtbij Ik zal haar cker succes wensen komt helemaal goed, en 9-9-9 leuke datum he goed gemikt haha (is nog maar afwachten)
Giegje, lieverd hoop zo ontzettend dat het niets is! Ik heb in het begin extreem veel bloedverlies en buikpijn gehad maar dat kwam door voorliggende placenta hopelijk is het bij jou ook zoiets.... Nai, wat ontzettend spannend! Een voorspoedige bevalling en een dikke knuffel. (hier: kruitvatdoos komt zo met kruitvatdoos, ze komt hem afgeven want heb haar door de telefoon gemeld dat ik niet op een hostess zit te wachten, was begrijpelijk en dus geeft ze hem af, wel aardig want ik zei hoef die doos niet...) (paps gaat vele malen beter vandaag en heeft het alweer over naar huis gaan)
@Nai en naivriend: heel veel succes, ik duim voor jullie! Wat fijn dat Nai nu niet nog 4 weken moet wachten, maar spannend wel natuurlijk! @Miranke: liefffffffffff! @Lau: wat fijn dat je vader zo opknapt, pak van je hart lijkt me!
mooi nieuws lautje nai en naivriendje: yeahhhh... met beetje geluk morgen dus papa en mama... succes morgen update giegje: morgenvroeg word gekeken dus voor nu even geen nieuws.
@ Lim, bedankt voor de update. Fijn dat je het even doorgeeft hier. @ Gieg, nog langer in onzekerheid! K*t!
Woeiiiiiiiiiii Nai, en Naiman natuurlijk, spannend!!! Fijn dat het niet meer zo lang hoef te duren nu. Enne mooie datum idd, hihi. Ik duim voor jullie!!
@naiman en nai: woeiiiiiiiiii 9.9.9!!! geweldig! maar vooral: wens haar veel succes en vertel haar dat we onwijs aan haar denken! @lau: fijn dat het beter gaat nu zeg, pfoeh! dat zal voor jou ook een opluchting zijn he.. hoe gaat t nu met je hele gezinnetje? @elke: piessss! @cin: en en vertel, wat zei gyn?? @gieg: ik denk aan joe! ik hoop dat het ' gewoon ' bij je zwangerschap hoort zonder enge dingen! @miranke: lieffffffffff en best wel gepast eigenlijk, een zogende poes hier! @rest: heb de halve tuin in de fik gezet qua kaarsjes.. joehoe! net wel jank om aagje, maar zometeen even naar de hemel kijken en het glas heffen op al mijn dier(!)baren aldaar. en heck, ook op die van julli! op charlotte, op alle sterretjes, maar ook op de lieve papas en mamas en omas en opas, en poesjes en katjes hondjes en paardjes, en en en nou jullie snappen mij wel! knuf emokling
@Gieg: nog langer onzekerheid @kling: neem er nog eentje @Nai & Naiman: Spannend!!! Bedankt voor het op de hoogte houden en heeeeeel veel succes morgen! @gyn: ging goed eigenlijk Als NOD WOD wordt dan krijg ik eerst een HSG (moet ik morgen direct afspraak voor vastleggen), daarna nog 2 keer IUI en dan door voor IVF. We mochten tot onze grote verbazing ook direct door voor IVF Gaan we niet doen, eerst maar het programma zoals dat al stond. Mochten we tóch eerder IVF willen dan mogen we altijd bellen. Wel 2 maandjes wachttijd (max), da's weer minder.
Toen ik vanmiddag langs de afdeling gyn liep, zeiden ze dat ik werd gebeld hoelaat ik later op de dag kon langskomen omdat ze even moesten overleggen met mijn eigen gyn. Helaas kregen ze haar niet te pakken ofzo en heb ik een afspraak gekregen voor morgenvroeg half 9. Morgenochtend komt ook de kinderarts langs en horen we of m'n dochter naar huis gaat of dat ze nog iets anders willen proberen (hoop het laatste, want dit slaat niet echt aan). Stressvol dagje dus morgen.... Las net dat het voor Nai en Naiman morgen ook spannend wordt! Succes Nai en Naiman! Sorry, de rest ben ik vergeten
Even een berichtje namens Milla, internet ligt er uit dus kan ze niet posten, gisteren ongesteld geworden Gieg zeker spannend dagje morgen, blijf duimen!! Klingel, smak!
milla doeme stomme ongi giegel nog altijd die ozekerheid knuf nai en naiman heel veel succes morgen en idd een mooie datum 09/09/09 verder sorry weet het niet meer, ben doodop slaap lekker iedereen
dikke knuf voor mila! kling, elke keer hebben we hoop dat het beter gaat maar hij poept nu wel elke dag maar heeft de afgelopen 4 dagen weer zo'n 10 uur per dag gehuild. Ik barste zelf in tranen uit bij de fysio toen ze vroeg hoe het mij ging.... misschien pakt hij even onze stress op vanwege paps of sprongetje of wennen aan nieuwe voeding of of of even doorbikkelen ooit wordt het minder....