zo ik ga mijn dochter maar eens uit bed vissen en klaarmaken en daarna is zoon aan de beurt (alleen is die al uit bed)
morgen ladies zuurtje zou je als je tijd hebt mijn nod op 6 okt kunnen zetten ronde 4 bedankt allemaal fijne dag en nai zet hem op !!!!!!
Morgen meisjes! @Nai & Naiman: Heel veel succes vandaag!!! @Gieg: heel veel succes en sterkte vandaag. Ik hoop dat je gevoel ernaast zit (voor een keertje) @Miranke: Door die foto's van dat nestje van jou en een avontuur met de kat van de buren gisteren is de discussie wel/geen kat hier weer volop aan de gang @zuurtje: joehoe, ff ei gevonden! @natjes: mooie beestjes heb jij! @milk: lekker wezen sporten en plezier weer terug? Da's toch wel het belangrijkste hè? En oorspronkelijke plan was 3x IUI, HSG, 3x IUI met clomid. De clomid heb ik al sinds iui, misschien dat hij daarom over ivf begon. Ik heb wel gevraagd waarom al zo snel ivf, maar daar kregen we niet echt antwoord op. Alleen dat het 'geen zin heeft om steeds maar door te gaan met iui omdat het op een gegeven moment duidelijk is dat dát procede niet werkt'. IVF is natuurlijk wel even een stukje heftiger, vandaar dat we hebben gezegd dat we eerst HSG en dan nog 2x IUI doen... Nu twijfel natuurlijk, maar we denken er nog even over na... Eerst maar weer eens lezen lezen lezen.
gieg heel veel succes vandaag ik duim voor je dat alles gewoon goed is zuurtje fijn dat ei er eindelijk is en je nod nu weet
zometeen even naar vk en dan door met mams even naar de etos.. Ff haarverf halen..dit is echt geen porum!
@ nai en naiman: succes vandaag!!! Nai, ik denk aan je!! je kunt t meid!! Zet m op!!! @ gieg: jij ook veel succes!! Ik duim voor je..... @ milla & surv: *$#*#&()#$ stomme ongi... Dikke knuff!!! @ natjes: succes bij vk! Leuke poezels trouwens!! zou zo de mijne ff zoeken... @ zuurtje: blij met ei!! @ gaab: Hoe is het?? en hoe gaat t verhuizen?? @ euh.. kwijt! (voor de verandering.. ) @ mezelf: nog steeds beetje slapjes, maar gelukkig lang niet zo erg meer als maandag!! Jemig zeg, wat voelde ik me beroerd.. pff!! Nikki vandaag wel naar KDV gebracht, dus heb (lekker) paar uurtjes voor mezelf! En in hoeverre ik dit nu prettig vind, weet ik eigenlijk nog niet.... haha... Dikke smakkerd!
Hey meiden, Heb niet bijgelezen, maar begrijp dat ik gieg enorm veel sterkte moet wensen! Ik duim voor een mooie echo gieg!! Moet gewoon! En nai wat een mooie datum voor een beeb! Hoop dat het vandaag gebeurt! En ik, tja, zie banner. Dikke knuf allemaal!
@remmar; Fijn dat het beter gaat! Meiden heb even jullie advies nodig. Vannacht hebben we weer gehoord dat buurvrouw van 2 huizen verderop in elkaar werd gemept door vriend. Nu is dat absoluut niet goed te praten maar ik begrijp die man ergens ook wel. Ze werd hoorbaar in elkaar gemept met een riem? (klonk als zweepslagen). Vlak daarna is ze opgehaald door haar ouders. Nu moet ik er wel bij vertellen dat die vrouw+ouders echt niet sporen, en dan ook echt niet. Maar dan is het nog niet goed te praten. Zouden jullie zoiets melden bij een instantie? (desnoods anoniem) of zouden jullie er 'niks' mee doen. Ik wil me er eigenlijk volledig buiten houden omdat ik niet wil dat ze straks gillend voor mijn deur staat midden in de nacht. (buuf heeft dit wel gehad, geholpen en is vervolgens door haar helemaal uitgefoeterd dat ze zich nergens mee moest bemoeien) Beetje moeilijke kwestie dus..
verders hebben we een keurig nette rustige buurt hoor.. haha behalve dat een overbuurman in een kwade bui 2 weken terug alle kleding van zijn vrouw in de hens heeft gestoken..
Goeiemorgen @gieg, denk aan je en duim voor je!! @milla dikke knufff @remmie, fijn dat je je weer wat beter voelt, en goed dat je nikki toch weggebracht hebt, effe zelf bijtanken! @nai, spannend!!!! je kan het!!! @natjes, jij weer wakker vanacht?? Het gaat hier nu voor 2e nacht goed, misschien scheelt het dat ik overdag niet slaap. Enne komt nu zeker dichtbij voor jou helemaal met je 19e Enne over je buuf, nou ja moeilijk om over zoiets te 'oordelen' maar misschien kan je het anoniem melden bij bureau misdaad of bij politie zelf, dat je zegt dat je niet wil dat hun te weten komen van wie het komt. En laat de politie het dan maar uitzoeken. Heb jij toch je 'burgerplicht' gedaan. Ik ga markten.....
@bow: zekers heel gezellige buurt... we noemen het altijd 'de soap'. Enne ik slaap overdag ook niet (bewust) maar dan nog s'nachts wakker. Vannacht werd ik om 5 uur wakker en heb niet meer kunnen slapen.. helaas.
goeiemorgen update giegje: ze konden niet veel zien, maar men dacht dat het niet goed zat.. echo van 21e blijft staan. Ze vloeit nog steeds maar nog geen stolsels.