@ Lautje, vedorie Gaat het weer redelijk geod met papa, gaatr Fin weer meer huilen. Was mob weer kwijt. sorry, wor decht moe van mezelf. Heb hem numaar weer in mijn bh gestopt in de hoop hem zo niet kwijt te raken. Ik probeer wel te bellen vandaag. *knuf* @ Milla, vedorie, mega mega mega knuf @ Giegje, onee toch, ik blijf hopen op goede uitslag en geen stolsels. Hopelijk voor dochter straks goede medicijnen @ Lieve poesjes ja hou wel van die lieve beestjes hoor, als fototoestel het weer doet, hier ook even spammen @ Milky, dat zelfs de trainer het opvalt. @ Nai, spannnnnnnneeeennnnddddddd Naivriend, wens der maar heel veel succes en kracht toe voor de bevalling en daarna mooi kindje in jullie armen @ Natjes, ik zou denk ik verhaal doen bij politie, wat bowen zegt, heb je in ieder geval je burgerplicht gedaan @ Bowen, markt ze, ga je leuke dingen kopen? @ Remmie, beterschap, jij weer bij tanken zodat je straks weer goed van je meisje kan genieten
@ Klngeltje, heeeeh meisjes, was wijntje lekker, en wat ben je toch een lekkere emo chick @ Cin, meteen IVF...hmmm zoals je zegt, goed lezen en dan beslissen, en anders wachtlijst van 2mnd is nog te overzien.
ben even naar post"kantoor" zwbh's op de post doen, ook verkocht via mp dus over ruim uurtje terug... dan Lonneke fles en dan kan ik hier weer even koekeloeren
@ Zuurtje, ik koop ook nog even goede enveloppe voor jou spulletjes, dus kan ik die van de week ook versturen
leer ik het dan noooit!!!!!!! mega reactie getypt a la klingel, geeft de computer fout aan.. Alles weg!!! *grom* nou, dan maar eerst de was ophangen.. *zucht*
@ Rem... waarom loopt mijn kat bij jou in huis???????????? @ Gieg, meid wat een spanningen zeg! Duim voor jou dat het alsnog goed mag gaan
@Gieg: wat erg voor jullie dit! Zó blij en nu alleen nog maar onzekerheid en waarschijnlijk slecht nieuws. Ik vind het echt vreselijk rot voor je. Heel veel sterkte, ook voor je dochter. @Lautje: lief dat de fysio ook naar jou vraagt en logisch dat je dan in huilen uitbarst. Dit lijkt me zo verschrikkelijk zwaar voor jullie, zo'n kleintje die bijna alleen maar huilt en niks wat helpt. Jij ook heel veel sterkte!
@Miranke: hoe gaat het nu met jou? @Nai: duimmmmmmmmmmmm! Hoop dat die pilletjes bij jou snel aanslaan. Ik kreeg ze 3 dagen lang 3 maal daags en er gebeurde helemaal niks. Maar dat is geen vergelijk natuurlijk, want mijn beeb was er helemaal niet klaar voor, die van jou wel! @Milla: DTL!!!
@ Elke, lief dat je dat vraagt. Het gaat wel goed. Zou alleen graag willen dat het vloeien stopt. Ook vind ik de echo van morgen wel spannend. Hoop dat de boel goed schoon is. Verder in de mood om weer door te gaan
Gieg: wat ongelovelijk oneerlijk is dit zeg ...ik ga zoo hard duimen dat het wel goed zit...sterkte meis..ook met die kleine meid...het is allemaal niet niks zo op het moment voor jullie..dikke knuff. Nai: zet hem op meid! je kan het!! enne 9-9-9 super mooie datum dus wel beetje opschieten he! Lautje: dikke knuff meis! zag dat je gebeld had gister maar of mijn telefoon is kapot of t-mobile zit te klooien...maar hoorde niks toen ik opnam en kreeg alleen dooie lijn toen ik wilde terugbellen gisteravond Miranke: wat ben jij sterk zeg!!!..heb bewondering voor je hoe je hier mee dealt!..dikke knuff! hallo iedereen: hopelijk gaat het verders goed met iedereen als ik iemand met belangrijk nieuws heb overgeslagen dan SORRY daarvoor!..knuff voor iedereen!
kwam ff kijken of er al nieuws was van gieg en nai. Gieg, sterkte meis, we blijven duimen. Debs, had gebeld om te vragen hoeveel poepbroeken op een dag nou ongeveer normaal zijn want finn haalt nu zo'n 3x op een dag..... Ga zo ambu regelen voor paps en bedje voor beneden en dan komt hij morgen naar huis! Ga slingers halen!