dat is goed nieuws meis! pap's weer lekker thuis! 3x per dag is niet vreemd hoor..emily heeft er wel eens 4 per dag hahaha...maar zit meestal op 2x per dag een flink stinkie stink broek
@Miranke: hihi, ik las al over je drive om weer te starten ja! Goeso! Hoop voor jou dat de echo goed nieuws heeft en het vloeien snel stopt!
haizwaai terug ...hoest met jou dan? ben je happy of valt het je zwaar de zwangerschap? heb je nog niet echt gesproken sinds je zwanger bent natuurlijk
morgen allemaal, @me: moei, moei en nog eens moei... ik slaap nu bijna 10 a 11 uur op een nacht en ik wil nu al weer naar bed. @ Gieg: ... KNUF @ Milla: grrrrr *&^$^(*&$% ongi (**&&%%&* @ katten: leuk... als ik al mijn vissen zou moeten fotograveren ben ik morgen nog niet klaar, maar meer huisdieren hebben we niet! @ nai: YOU GO GIRL! @ rest: knuf
ja ik denk dat ik dat ook ga doen, maar dat stomme huis... grrr... boven is het een klerezooi en het maakt me gek... Ik denk dat ik na de lunch ff wat ga rommelen en later weer een tukje doen!
Tja, soms moet je jezelf even een trap onder de kont geven. Van mopperen over het huishouden, wordt het niet beter
@ miran: ja idd @ Debs: als je mijn huishoudsituatie zou zien... dan zou je net zo gek worden @ mezelf: lunch staat klaar. Doel van vandaag. De benedenverdieping opgeruimd, en gesopt en een begin aan de bovenverdieping!
zooo... mijn bovenverdieping is weer schoon!!! pfff.... en nu ga ik voor de rest van de dag ook niet veel meer doen!!
hoi allemaal. @gieg schiet ook niet op dat ze niks kunnen zien zeg. hoop echt dat het wel goed blijft zitten. *knuf* @lautje wat fijn dat je vader thuis komt.. minder fijn dat finn nog steeds zoveel last heeft dat hij zoveel moet huilen. je was toch veranderd van voeding? wat zijn je volgende stappen? @beestjes.. allemaal leuk zeg!! @remmie krijg je je rust wel ?? niet leuk dat je zo ziekjes bent. fijn dat nikki toch nog naar kdv kon. pixman en ik hadden erover laatst dat wel voor problemen kan zorgen als hij bijv ziek is en ik moet werken. dan is ie nog verplicht om voor haar te zorgen... dat word moeilijk dus.
Wat is dat voor collectief gepoets hier? Even snel ingelogd om Gieg een dikke knuf te kunnen geven. Ik vind het zo erg voor jullie Ik hoop dat het alsnog goed zit maar als ze het in het zh zo somber inzien... De wereld zit toch oneerlijk in elkaar. @Lau: Wat fijn dat je paps naar huis mag! Lees ook nog iets over fysio maar dat heb ik even gemist, vanavond maar even teruglezen. @miranke: grinnik Hoop dat echo morgen mooie schone bm laat zien!!! @Milla's ongi: had ik volgens mij al over gegromd en gestampt maar doe het lekker nog een keer: GROM, MOK, STAMP! @hsg: vanmorgen gebeld om afspraak te maken... Ze doen het maar één keer per week en de woensdag die voor mij zou moeten zaten ze al vol (ze doen er ook maar 7 per dag!!!) Dus nu maar telefoonterreur: 2 keer per dag bellen om te vragen of er al iemand heeft afgezegd. En ondertussen kijken of ik misschien in ander zh terecht kan. @allemaal: Sorry als ik iemand vergeet!!! (En dat gebeurt vast want ik ben natuurlijk hartstikke dement )
collectief gepoets... dat heeft te maken met de rommel die we er van bakken... Zo de wc is gesopt... weer een goede daad gedaan!
@Miran: HSG doen ze in mijn zh pas na de 3e IUI. Geen idee waarom. Ik heb er destijds wel om gevraagd maar niet echt duidelijk antwoord gekregen. Maar baal er nu wel ontzettend van omdat het prima had gekund in de periode waarin we moesten wachten op IUI! En nu ga ik er echt vandoor denk ik