@ Cin, beetje raar..maar het ziekenhuis zal er goede redenen voor hebben. Ik heb zelf namelijk het idee dat de hsg bij mij heeft gezorgd voor de zwangerschap. (hoop ik)
Zowww is ik ook weer. Tsjonge 11 actieve gebruikers zie ik nu. @gieg, owww neeeeeee ziet er niet zo heel goed uit dus, hoop natuurlijk dat het alsnog meevalt maar zie het ook wat somber in. Sterkte meid! @smallie, heb eigenlijk niks gekocht op de markt, heb even gekeken naar in betweens voor de terrasdeuren maar niks gevonden. Was ook weinig keus. Markt is niet meer wat het eerder was. @gepoets, ja wat is dat voor 'n gepoets hier?? Ik ga me haast nog schuldig voelen , nesteldrang waar blijf je?? @debs, haaai, is het nog gelukt bij de kapper?? @lau, wat fijn dat paps weer thuis komt!!! @cin, wat is dat nu weer voor een belgische onnozelheid? 1x per week tskkk!!! @miranke, morgen echo?? hoop dat het allemaal mooi schoon is!
hai bow! lief dat je er naar vraagt ja het is gelukt...heb een giga bos met krullen nu hahaha en een nek vol uitslag ..dus er is iets niet helemaal goed gegaan maar ach...wie mooi ( ahum) wil zijn moet pijn lijden he haha hoest bij jou? begin je al kriebels te krijgen nu nai bezig is en je zelf ook niet lang meer hoef te wachten? zag wel dat je nog geen nestdrang hebt ahahah...komt miss ook niet...heb ik ook niet gehad hoor
permanentje gedaan debs? hier ook aan poets.. heb rijk voor me alleen vandaag op beeb na.. kids naar school, mannetje naar andere kant van nederland.. dus even soppen en stoffen etc
dat schijnt idd verschillend te wezen. Ik denk ook niet dat het bij mij nesteldrang al is.. het is eerder een noodzaak!
okay voor degene die het leuk vinden... dit liedje vind ik geweldig YouTube - La Tua Semplicitá - Josh Groban & Plácido Domingo
@ debs: foto! @ debs: lief dat je vraagt, het gaat redelijk hier. Beeb doet het goed, bloeddruk blijft laag zolang ik niet in het ziekenhuis kom (daar dus veeeeeeeel te hoog!), alleen helaas wel een blaasontsteking en aan de antibiotica nu. En loop ook bij de fysio, nu voor bekkeninstabiliteit. Emotioneel vind ik het erg zwaar allemaal. Soms genieten als ik plopjes voel, soms janken omdat ik zo bang ben dat het weer misgaat. Laatste keer had ik bij de gyn eiwit in de urine, nou dan kun jij mij dus echt bij elkaar vegen hoor!
knuf elke.. dit keer gaat het goed! maar ik begrijp je onzekerheid en je angsten.. waarschijnlijk komt het grote genieten pas als je het brusje van charlotte gezond en wel op je buik hebt liggen..
@ elke: knuf... ik kan het me zo voorstellen, maar deze keer gaat het - net zoals limsel zegt - goed!
@klingel: ist curveren al opgehouden? Niet leuk! Ik zou zeggen: balen! *ligt in deuk* *alleen over laatste stukje dan he* *ja he* *he* @debs: na wandelen foooooooooootooooooooooooooo! @cin: wel alle vlaggen op een halfstokje! Mag je eindelijk voor HsG, moet je in de wachtrij. Het lijkt wel of men het lekker vindt daar in het Belgische, dat het zo druk is! @arbo: welja, vandaag een brief dat ik morgen moet komen ivm ziekmelding?! Echt niet! UWV is allang akkoord, bovendien: ik werk morgen! En wat zal die arboman eraan doen dat ik zwanger ben en niet meer dan 50% mag werken van gyn én internist dan? @werk: jammer dat jullie UWV niet meteen hebben ingelicht, ik ga er voor mijn eigen gezondheid maar even van uit dat het feit dat het UWV nu de eerste 2 weken ziekte niet wil betalen niet voor mijn rekening komt.... zucht @poetsen: wanneer moet dat nog tussen al die brieven en telefoontjes van instanties door? Onder werktijd dan maar? Niet? @Miranke: is het bij jou nu al net zo schoon als bij Jd? @Bowen: inbetweens zijn zó voor na Belinda (het arme JONGETJE) geboren is! @Rem: beter worden, DTL! (je weet nooit of t helpt)
@ Elke: was het hier maar schoon... ik ben nog hard bezig... wil je een kopje thee??? ik wil net zetten.