En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
  2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik heb craberry thee... goed tegen blaasontsteking

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ik hoop met je mee!!!! :)

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    wat wat wat is er met klingel en curver?? vertellllllllll

Elke, dikke kusss!!!

Debs, ben nu ook wel nieuwsgierig hoor!! Enne jij geen nesteldrang gehad?? Damn, zit ik daar voor niks op te wachten :p En af en toe kriebelt het maar valt nog wel mee, ben er nog aardig rustig onder maar duurt ook nog effies he. Natjes is eerst:D

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Doe mn best! ;)
    Heb idd de afgelopen week (weken) weinig rust gehad / gepakt.. Achja.. boontje komt om zijn loontje, zulle we dan maar zeggen...
    Ja, moet zeggen dak het wel raar vind, maar ook wel eens even fijn een dagje zo! :)
    Daarom hebben wij er ook voor gekozen om haar naar het KDV te brengen. Wij kwamen anders ook te zitten bij ziekte...

Hoest verder met jou?? En met je mooie meisje??

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. ja, wie weet!! ;) thanxxx! :)

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *burp*

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klingel: das duidelijk

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    zo de thee is bijna op.. ik ga weer hard gillend aan het werk. Nog twee grote dingen (de kast en de afwas) en dan ben ik redelijk klaar voor vandaag. Vind ik... ik moet ook nog wel de vloer doen, maar morgen weer een dag :)

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @gieg: ik denk aan joe :(
    @mila: ik knuffffff joe :(
    @lau: ik knuffff joetoe :)
    @nai: ik duim voor joe :)
    @debs: foto, kom op, als je snoepla durft te showen durf je suikerspincoupe ook te laten sien!
    @natjes: liefe poesen en paardje!
    @remmie: liefde poesen!
    @miranke: lief paardje! maareh, laat jij je poes bij remmie lopen? foei!
    @iedereen: laat allemaal je poesje eens sien! :p
    @collectieve poets: ik ga meedoen so!
    @jd: zullen we anders ruilen? ik swanger en moe, jij niet swanger en topfit?
    @ppv: druk druk dus? leidt wel mooi af van nod he! :)
    @cin: gil in ander zh om hsg!! moet!!!
    @elke: gek wijf! gamaar hier in de bus gillen dat ik moest kotsen vanmorgen! opdat men mij geheel tegen alle logica en hoop en verwachtingen in swanger verklaart seker!!
    @kotsen vanmorgen: dat kwam gewoon omdat ik met elke op msn sat! :D
    @elke: belachelijk van uwv, maar ze lossen t samen met je werk maar op! niet over stressen! jij krijgt geld, en zij de rambam! :x
    @elke: is ook wat he, bloeddruk stijgt van siekenhuis... pff! ben benieuwd wat internist nu gaat zeggen/doen qua meds!
    @pix: waar ben je? alles goed? smak!
    @nrg: zie pix.. ik denk aan joe
    @milk: sportbabe! gaaf dat je weer lol hebt, en dat je dat uitstraalt! 8)
    @nai: hop you go girl! 9.9.9, geweldig! had ik trouwens tegen natjes gegild, als bevallingsdatum, dus nu gil ik voor natjes: 20.09.2009!
    @natjes: of D dat T L?
    @limme: hoest ermee? en heb je nog iets van giegje vernomen? kutzooi..
    @miracles: kent u die nog? ik moest opeens aan dr denken.
    @surv: ronde 4 met nieuwe lover is dit? hoe zat dat eigenlijk met je ex, hoe lang zijn jullie toen bezig geweest? qua, geen gyn bezocht of onderzoeken gehad?
    sorry als je het een vervelende vraag vind trouwens :)
    @tisch: vakantiebeeb, ik hoop dat je t heel mooi hebt!
    @remmie: arme remmie siek, remmie ook te druk en altijd maar doorgaan denk ik he... lief remmie nu rustig an doen, en dikke knuf!
    @juud: hoest om weer working babe te zijn? wel lekka denk ik?
    @pip: respect voor hoe jij je klavertje 4 runnende houdt. of had ik dat al gezegd? ik dement. uiteraard omdat ik zwanger ben wegens curver! :D
    @smallie: hoe doet marije t eigenlijk als grote sus? wou ik vragen (ook @juud)? kan ze wel omgaan met de minder exclusieve aandacht?
    @bow: lekker gekoffiet gister bij buuf? en lekker gemarktet? en wat doe je vandaag allemaal? en hoe voeljoejoe?
    @female: hoe gaatie met jou? en de nikita-powerrrrbaby?
    @gabbeltje: hoest daar met huis en met prik en en en? foto? van huis, niet van prik? :D
    @natjes: wat betreft de buuf: vreselijk! ik vind het geen moeilijke zaak: onmiddelijk anoniem melden, dit kan echt niet.
    @... erhhhh nu weet ik t even niet meer hoor! sorry als ik nu nog iemand vergeten ben :)

@hier: lui, begin me eigenlijk te irriteren aan dat ik niet meer 12 uur aan t buffelen ben op werk :$
    @nod: boeit me niks, toch NUL hoop met of zonder curver
    @dr antiek: morgenochtend heen, hemd van lijf vragen!

@all: dikke smak!

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klingel: echt niet... ik ben liever moei dan niet zwanger...

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    dat bedoel ik maar.

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klingel: knijpknuf

14. natjes

natjes Niet meer actief

pfff gaaaaaaaappp je kan me opvegen.. Net al 1,5 uur geslapen tot ik wakker gebeld werd door natjesman. Nu als zombie met laptop op de bank.
    Zijn werk lijkt het ook maar niet te vatten he.. hij heeft het nu tig keer gemeldt dat ik bijna uitgerekend ben en dat hij in de buurt wil blijven rijden.. Wilden ze hem morgen naar Frankrijk sturen! IEKS! GIL! ECHT NIET! Dus hij heeft dat maar weeeeer duidelijk gemaakt.
    Verloskundige was weer goed..bloeddruk okee..beeb okee.. Lag al helemaal vast in bekken en ze vond dat ik een mooi compact buikje had en dat ze daardoor niet kon schatten hoe groot/zwaar beeb zou zijn.. En me buikspieren waren nog erg goed.. tja dat voel ik wel! Staan helemaal strak en branden ervan! (krijg je van dat paardrijden, he miranke!) En ze vond het meevallen dat ik geen bekken klachten had omdat ik hiervoor flink wat paardreed... Oef heb zo';n zin weer om erop te klimmen.. Hoe lang duurt het voordat je doos weer beetje normaal is en dat dat lekker zit? Kan niet wachten! Lekker keutelen op me paardje..gezellig!

@miranke: leuk paardje! Zit er gelders bloed iin?

@remmar: leuke poes! Vrij lange vacht of lijkt dat zo?

@kling: burp en curver?

@uhhh...heb teruggelezen maar herinner me niet zoveel meer behalve poetsen.. Wie wil mijn huis komen poetsen? Geen puf!

15. natjes

natjes Niet meer actief

de regel aan remmar staat wel vreemd..als je niet weet dat het over een eerder gepostte foto gaat...hwhahahaha

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ natjes: lekker dan natjesmanwerk... grrr

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV

whahahahaha
    Lekker handig daar op het werk van natjesman, maar je weet toch dat bevaldatum 19e is?? ;)

18. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @klingel, gij curverkiller! Beetje ons voor de gek houden hier seker, nou denk maar niet dat ik geloof dat je zwanger bent hoorrrr **********
    Maareh gaat helemaal goed hier, koffie bij buuf was gezellig, markten met buuf was ook gezellig, ja ik heb gezellige buuf, en koffiegedronken op markt met buuf en zus was ook gezellig. Het is eigenlijk altijd wel gezellig en ik voel me supergoed. Wel grappig dat mensen ook zeggen ja zo zie je er ook uit, beetje stralen of zo?? snap er niks van met die wallen maar sal wel.
    Maar ipv dat ik mijn huis eens aan kant maak omdat er beeb aankomt zit ik gewoon lekker van alles en nog wat leuke dingen te doen. Petss (op zijn tisch's) ga eens wat doen.

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    whahha.. moet zeggen dat ik heeeeel hard moest lachen toen ik die zin las!! hahaha.. :D
    Maar onze poes is kruizing met een pers, vandaar die dikke vacht!!
    (arme beest hebben ze vorige week helemaal uitgekamt, toen die onder narcose was... was een zak vol met haar uit gekomen... :$) Maar tis echt wel een beetje een erge dommert hoor! Valt uit vensterbanken en geeft stukjes worst een koppie ipv dat ie het opeet.. :(
    Fijn dat alles goed was bij vk!! :)
    En ongelooflijk stom van mannetjes werk!!! :x

@ marinke: zei het je toch, je hebt mn poes gejat ;) haha... :p

@ kling: jeps, ikke is weer eens over mijn eigen grenzen gegaan.. achja, al doende leert men.. ;) toch?!
    Hoe is het met jou verder?? buiten t curveren om?! (hoewel ik me nu wel af begin te vragen waardoor het dan wel is!?!?)

@ elke: wat ik me vanmiddag ineens afvroeg: zou het voor jou verschil maken of dit kindje een jongetje of een meisje is?! (misschien stomme vraag, maar bedacht het me zo ineens..)
    Stomme bloeddruk ook altijd... pff... (en ja, spanning word ie alleen nog maar hoger van.... *grom*)
    Hoe bevalt t je eigenlijk, halve dagen werken?! (je werkte nu toch halve dagen?!) Vind t allemaal zo spannend voor je!! Dus kan het me indenken dat je enorm bent geschrokken dat ze eiwit hadden gevonden... 'gelukkig' blaasonsteking..

@ mezelf: ff de creabea uitgehangen.. aangezien ik dochterlief pas om 16.30 kan ophalen... (wat duurt zo'n dag dan lang zeg.. haha.. tis ook nooit goed he.. ;))

20. natjes

natjes Niet meer actief

@BOW: zolang jij je nog goed voelt lekker die leuke dingen blijven doen! Nu kan je nog makkelijk weg enzo! Gewoon genieten en bowman aan het werk zetten... hahahaha (of wel doen op voorwaarde dat hij dat ene gaat in het plafond gaat maken voor dat hemelt...hihihihi)
    En de 19e? Nrg zei de 13e, of denk jij de 19e? Ik hoop dat hij binnen nu en 2 weken er is. Ben het zat en wil hem sieennnnnnnnn!!!!!

Deel Deze Pagina