@ small: ik ook @ lautje: kut meid. Het is allemaal niet leuk! @ Giegel: ik brul hier heel hard met je mee (denk ik)
wat lees ik nu, is het misgegaan bij gieg? echt? .. daar word zelfs ik stil van. &&#()((#^%!$^#*#()!__*#&^%!)_!+()#*&^#@&*#&(@#)*#))**&*#
huh? Leest natjes nu via mobiel op zsp over Gieg of heeft ze Giegnieuws? Ik kruip even onder avondsteen, net over ivf gelezen en heb het even helemaal gehad.
morgenochtend wordt weer naar pap gekeken er zit vocht/bloeding onder daarom wond op, bij het teveel oplopen van druk kan er alsnog een hoge dwarsleasie ontstaan vandaar niet naar huis, morgen dus maar weer naar nijmegen. Morgen eerst zelf ha want spruw in mijn mond...au au Gieg niet goed, is dat al zeker? Dikke knuf dan! Nai nog steeds geen beeb??
@ gieg: *$#(*@_} jemig zeg... hier ook stil ervan!! had dit eigenlijk toch niet echt verwacht... Heeele dikke knuff!!! @ lau: voor jou ook een hele dikke knuff meid!! Het zit je toch ook echt allemaal niet mee hè... Denk aan je!! *smak*
@Lau: nog een extra knufff ook voor laupapa! @cin: erg he, ik had je moeten waarschuwen voor googlen op ivf. maar toch, het zal ons helpen !! (indien nog nodig!) liefs allemaal, ik ga even klingman melden dat hij wel mee moet naar antiek hoewel ik net heel stoer gezegd had van niet smak!
ik heb effe smsje gestuurd naar nai, dat we heel benieuwd zijn of er al iets nieuws te melden is. Nog geen reactie gehad helaas dus we moeten effe afwachten.
ik geloof daar ook in! zeker nadat ik afgelopen week in de plant waarin aagje altijd zat, 1 klein paars viooltje ontdekken, god mag weten waar die vandaan komt. aagje strooit met bloemetjes uit de hemel... HUIL nou gaak weer huilen! jankdoos. @nai: ja wij willen weten hoe gaat!!!