@ Zuurtje, vervelend dat je pijn in je arm hebt. Beterschap @ Survivor, straks om 10.40 uur een echo. Bloeden is nog niet gestopt.
bijmij hebben ze gewacht met echo tot ik gestopt was met vloeien hoop voor je dat je baarmoeder mooi schoon in ik vond het zelf erg fijn om te weten dat alles uit mijn lichaam was zuurtje miss wel goed idee ja een prik halen en dan hopen dat het helpt dikke knuff
Ik zie wel wat de gyn zegt. Bloeden is op het moment wel minimaal. Hoop wel dat hij, ondanks het bloeden, toch even wil kijken.
Goeiemorgen meiden! Nai en naiman GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! nu lekker bijkomen nai en lekker naar huis over een paar daagjes. zo te lezen is het wel een heftig dagje geweest...ben benieuwd naar je verhaal. de rest iedereen dikke knuff...ga nu emily wassen en aankleden en mezelf ook en op koffievisite. toedels voor nu! xxx
Ja het kaartje was helemaal naar wens gelukt, echt super leuk! En wat lief dat je daar 's nachts aan denkt! Verder nog geen opdrachten, hoop wel dat dat nog komt. We zien het wel! En de rest was denk ik voor debs bedoeld
Goedemorgen!! NAI EN NAIMAN: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN QUINN!!! Geniet ervan!! En ik ben errug benieuwd hoe alles is verlopen.. zware dopper, vrees is... @ kling: succes vandaag! @ Miranke: jij ook succes vandaag! @ Natjes: wat ben je toch ook een lieverd!! @ Gieg: dikke knuff!! Je bent idd een ongelooflijk sterkte vrouw zeg!!! petje af.... Ook knuff voor dochterlief! @ debs: veel plezier! @ zuurtje: he gats.. wat rot van je arm zeg! @ cin: hoest vandaag?? @ bow: tot straks hahah.. @ euh...... @ nikki: gisteravond toch blijven slapen vanaf half 8, maar nu werd ze om 3 uur vannacht wakker! Hoezo 4 maandendipje.. whaha... achja, tis en blijft een lieverdje! Dikke smakkerd!
loop beetje achter met reageren, maar van hier een dikke huilknuf voor Giegel (het was je zo gegund, ECHT!), Lautje (spruw, paps en Finn, je blijft een bikkel meis!), Elke (je hebt het zwaar he... maar ook jij bikkel!)
JAAAAAA, Nai en Naiman, gefeliciteerd met Quinn! Wat een stoere naam! owjee, heb leuk kaartje, maar geen adres. Kan iemand me PB-tje sturen?
lekker druk, remmar. September is voor mij de drukste maand van het jaar, ben regelmatig kapot als ik thuis kom, haha. Maar wel lekker hoor, geeft goed gevoel (ben soms beetje lui kreng )! Gelukkig vanochtend even bijgeslapen en zo toch maar even naar werk om op achterstallige emails te reageren, kwam ik echt niet aan toe. En daarna afscheidsborrel van twee leuke collegae, wilde ik ook wel bij zijn. En joe? Alles ok? Niet jezelf voorbij rennen he! (hoor wie het zegt)
@Nai en Naiman: jaaaaaaaaaaaa, hij is er! Gefeliciteerd met jullie Quinn! @Gieg: sterkte weer met dochter en gyn lieverd! @Cin: van wie heb je dat, dat stalken? Doet verder niemand hier op forum... @Miranke: ik duim voor gyn! @Leonie: ik dacht vanmorgen in bed ook ineens aan je, hoe ist? @NrG: gelukkig, je bent niet helemaal weg! Maar vind het toch wel erg om te zien dat je zo naar je man luistert en hier weg blijft... @Antiek: beetje lief sijn hoor! @All: ik ga zo in conclaaf met een gemeente over een hopelijk binnen te slepen offerte, dus duim maar even voor me. Nu eerst maar eens even voorbereiden nog. kus
Jippie Nai een zoon!! Wat een leuke naam, van harte gefeliciteerd. Jammer van de keizersnede, nu maar eerst heel rustig aan en herstellen en wennen! Helemaal gezond? Pap gaat beter, morgen met ambu naar huis!!! Finn, huilen lijkt iets minder vandaag, bij de huisarts bleek hij een aft van zijn mama te hebben gekregen en dat doet natuurlijk zeer. Nu verdovend spulletje gekregen voor hem. Ikke, kuurtje en verdovend spulletje en bloedonderzoek. Mond helemaal onder de aften en spruw, schijnt teken te kunnen zijn van tekorten... Nu snel weer weg tot snel!
wauw! Gave foto! haha staart helemaal de lucht in. Vind ik altijd zo leuk om te zien als die beestjes helemaal uit hun dak gaan!
haha je sorry rest was voor debs.. En ja ik denk echt wel met regelmaat aan jullie allemaal Maar goed om te horen dat ie helemaal naar wens was!