En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    zal alice even sms hoe het met haar is. Van leonie heb ik geen gegevens misschien dat iemand haar kan sms-en of mailen?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nai: gefeliciteerd met de geboorte van quinn! en wat kewl, gewoon op 10 sept ipv 9 sept... het is zoooo 2009 dat 9/9/2009 gebeuren.

klingel: nog gecurvert?

miranke: wat een mooi dier is je paardje. ( hier kriebelt het weer wat betreft paardrijden, maar mijn lijf staat het niet meer toe jammer genoeg)

klingel: succes op antiekmarkt

miranke: hoop dat het bij jou ook allemaal goed zit.. en dat jullie vol goede moed verder kunnen gaan

cin: woooooo jij ziekenhuisstalker... die bellen vanzelf iemand af om maar van jouw foonterreur af te komen :)

lau: blij dat pa morgen naar huis mag! aften doen idd au.. ik dep altijd met tea tree olie als ik een aft heb.. verdoofd en is zo weg.. arme finn ook pijn.. knuf

@natjes: mijn avond.. mannetje komt thuis.. eigenlijk is er vrij snel irritatie.. hij eet en valt in slaap.. behoorlijk pissed was ik.. heb hem paar keer wakker gemaakt, maar kreeg geen reactie.. toen ik hem wakker maakte om flesje te maken voor beeb zodat ik beeb kon pakken en ik weer beneden kwam en hij sliep alweer.. toen was ik zo boos, dat ik hem op de bank heb laten liggen.. vannacht om 4 uur kwam hij pissed naar boven omdat ik hem niet wakker had gemaakt zei die..
    tijd om iemand even dagje te ignoren dus.. :)

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ben ik weer!

@ natjes: is het kapsel goed gelukt. Gaaf dat het wel en wee je bezig houd. Dat herken ik wel, al kan ik het niet lekker omschrijven, maar jij doet het erg goed:D. Whahaha thermokan aan het spoken...:p
    @ Pippa: succes met wassen
    @ Miranke en Natjes: gaaf hoor zo'n paard. Het lijkt me heerlijk om te kunnen rijden en te kunnen verzorgen.
    @ Zuurtje: wat gebruik je nu voor medicatie voor je arm? Het is echt K*T dat je arm zo'n pijn doet.
    @ Miranke: wat een onwijs mooie foto van je paardje. Wow
    @ Miranke: Hoe was de echo?
    @ Debs: gaaf hoor die meid van je, een heerlijke foto overigens. Veel plezier vandaag
    @ Milla: gaaf dat het kaartje in goede aarde was gevallen. Heb je ergens voorbeelden van wat je maakt?
    @ Nai: iemand ook voor mij het adres? Is het handig om een adres lijst te maken? Voor degene die op de lijst willen?
    @ Milk: hej meid, druk druk druk lees ik maar weer. Zorg je wel goed voor jezelf. Ik kan me voorstellen dat september een drukke maand is. Gaat het wel goed?
    @ Elke: Offerte, waarvoor? Succes er in ieder geval mee!
    @ Lautje: fijn dat pap nu toch snel naar huis mag. Vervelend die aften. Ik hoop echt dat het goed gaat met jullie.
    @ Limsel: lekker dan zo een slaapkoppie in huis. Kan me voorstellen dan een hele dag dat hij moei is, maar jij was - meen ik - ook de hele dag alleen thuis. Beetje aandacht zou wel leuk wezen. Knuf

@ rest: knufjes allemaal!

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Als dat zou kunnen :)

En wat Limman betreft: rolletje behang nodig?

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Milla, he lieverd, ja gaat hier steeds beter, dnek dat ze nu even in een sprongetje zit, maar verder geen uren gekrijs meer, en kan ik langzaam echt goed gaan genieten.
    Verder zit ik wel beter in mijn vel sinds n jaar of 3, misschein eindelijk de juiste hoeveelheid schildklier meds.
    Ik vind het erg fijn dat je der weer bent, mistte je hoor, *knuf*

@ Nai en naiman, HOERA GEFELICITERERD MET QUINN :)
    Keizersnee omdat je niet meer kon of omdat hij niet door bekken pastte... en gewicht?
    Hopelijk genees je snel en kan je gaan genieten.

@ Cin, ik hoef 14 oktober pas te beginnen met werk, dus heb gelukkig nog even. En Lonneke mag eerst wennen ja op kdv, 25e sept 1e keer en dan mag ik der nog bij zijn. ben benieuwd, en dan bij grote neef Ted in de groep, spannend. :)

@ Miranke, hoe was de echo, was alles al schoon?

@ Elke, contract gemeente, waarvoor, Voor Elkeman boederij of voor jou en logopedie?

@ Lautje, tjee, zit je zo onder de aften, en je lieve mannetje ook... had je hem teveel kusjes gegeven dan. Hopelijk snel weer over.
    En hoe kan je nu eigenlijk spruw krijgen? heb daar geen idee van.

@ Klingeltje, was je vandaag nu naar Dr Antiek? ik ben erg benieuwd hoe dat is gegaan.
    (Zal het nog wel nodig zijn....... ik heb beetje hoop na je curver verhalen)
    *smak*

Hier is mijn vader bijna jarig en gaan we zaterdag naar Pony Park Slagharen. Gezellig met zijn allen...... hmmm bedenk me net dat ik wel cadeau moet bedenken.

Net zusje plus neefjes op bezoek gehad, was gezellig, alleen Marije was beetje op en dan dus beetje hangerig/vervelend doen, snel huilen... en ze had Tedje bloedlip geslapen.... OEPS
    Ow en lekker taartje gegeten, had zusje meegenomen, was een ezelsoor, nieuw soort gebakjespeciaal voor Heemskerk.

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Lau, veer was toch niet nodig gekkie, was een kleine moeite

@ Zuurtje, nada, hoef er niets voor, een geboortekaartje als je beebje is geboren is wel leuk :)

7. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zo, ik ben weer thuis van gyn. Baarmoeder was (zo goed als) schoon. Vruchtje is in ieder geval weg en ik hoef niet gecurreteerd te worden!! Jippie, we kunnen weer door.

Gyn zei dat het beter was een maandje te wachten, maar euhm...neee!!!!!!

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Dat is fijn miran, dat is weer een zorg minder. De gyn zegt meestal een maand wachten, maar drie maanden na een mk ben je heel vruchtbaar. De nadeel als je gelijk weer zwanger bent is dat je het niet goed kan uitrekenen dus ik zou er gewoon voor gaan! Ik hoop en bid dat je aankomende maand gewoon weer zwanger bent!

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Miranke, zou ik ook niet doen hoor wachten, en hoorde ergend dat de voornaamste rede daarvoor is dat ze dan weten hoelang je zwangetr bent als je meteen daarna zwanger raakt en dat ze het anders moeten raden of extra echo tegen aan moeten gooien.
    Fijn dat bm schoon is en niet gecurrteerd hoeft te worden.
    *knuf*

10. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Goed nieuws Mirank....enne wachten?! zou ik ook niet kunnen hoor!
    You go girl!!

Small; fijn dat het wat beter bij jullie gaat! Nog een maandje voordat je weer moet werken....lekker nog een maandje thuis genieten dus....'t is je gegund meid!

Debs; wat het je toch een koddig kind!

Hier vandaag kleine meid veel huilen...ben ik niet gewend van d'r. Ik heb het idee dat ze kramp heeft....zo zielig!
    Ik heb een paar dagen nutriton (maakt de voeding wat dikker, zodat het niet zo snel uit haar maagje omhoog komt) in haar fles gegeven omdat ze nogal spuugde na de fles, maar ik heb nu het idee dat niet alleen de melk maar ook haar ontlasting er dikker van wordt. Dan toch maar een beetje spugen, dan verkleden we ons gewoon een keer vaker.

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pippa, das niet fijn zeg dat ze zo moet spugen, van nutriton word ook de ontlasting iets dikker.
    Zielig heh als ze zo'n pijn hebben.
    En is het geen sprongetje, Lonneke was gisteravond en vanochtend ook eg huilerig..... tuurlijk tegelijk met jullie kleine meid.
    Ja, nog even genieten van mijn vrije dagen, man heeft volgende week ookvrij (als het goed is) en kunnen we samen relax doen.

12. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Miran, fijn dat alles schoon was. Ik heb na laatste miskraam ook niet gewacht en totaal onverwachts had ik een positieve test 6 weken na mk. Maar over dat het enige nadeel het niet uit kunnen rekenen is dat is niet waar hoor meiden. Dat is geen probleem tegenwoordig is het toch altijd gebaseerd op de termijnecho. Het probleem is de dikte van de baarmoederwand en de hoogte van het hcg. Veel vaker kwaaltjes en hogere kans op complicaties. Niet goed voor je lijf, want net zoals je lijf herstellen moet van een zwangerschap die uitgedragen word moet je lijf dat ook na een miskraam. :(

Pippa, van nutriton is bekend dat het verstopping tot vervolg kan hebben. Geef je bv of fles? Bij iets spugen maar meer als normaal is voor baby dan kun je overstappen naar omneo. Bij blijvend veel spugen is overstappen naar A.R. een betere optie heeft namelijk minder verstopping. Hoeveel schepjes doe je erbij? Je kan ook iets minder erbij doen misschien.... Maar misschien wil je helemaal geen advies en dan vergeet je het maar direct weer:D

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Lautje, ook weer wat geleerd, dat had iknog nooit gehoord vna bm wand dikte enzo
    :)

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ lautje: dat wist ik inderdaad ook niet...

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    HAAAI!
    :)

benk weer.

iemand al iets meer van nai gehoord?
    @elke: welkja, synchroon aan leo denken! volgens mij heeft niemand haar gsm, of wel? :(
    @leo: melden! we missen je!
    @natjes: oei, gij nachtspookje! samen met thermoskan! irri he, als je een geluid niet kan plaatsen! maar wel grappig achteraf!
    @miranke: super dat bm schoon is, en met name: geen curre!
    enne, wachten, pardon? wat segt u? u komt heel slecht door, ik versta u niet!!! :p
    @smallmeisje: knuffff!
    @lau: goeso dat finn iets minder huilt, maar ja wat is minder als het zoveel is he.. ik wou dat ik je 100 uur slaap kon geven!
    @limme: nou ja seg, limman beetje lamme tak terwijl jij de hele dag moedert! laat maar lekker op bank slapen, puh!
    @cin: terreur! goeso!
    @rest: wek, ik weet even niet meer! ja opsich wel, dus ik kan nog wel even doorgaan:
    :D
    @milkje: hoest! vertel es? al gynzenuwen?
    @debs: en toch wil ik foto sien van je coupe!
    @zuurtje: knuf op arm!
    @jd: hoest met de bovenverdieping? ik ga so eens even grasmaaien, mok
    @nrg: hee hallo daar was je even, vertel eens, hoest? ik mis je!
    @gieg: al gesproken, maar ook hier: knufff voor joe. en volg week doen we koffietje!
    @bow: nog zon nachtvlinder. hoe voel joejoe?
    @mil: gaaf van kaartje! en hoest verder vandaag?
    @ppv: melden! hoest met NODvibes?
    @pip: en hoest met joe? niet vallen! en doe je rustig an? nee zeker he.... ;)
    @remmie: nog zo eentje. hou je je een beetje gedeisd meis?
    @tisch: surinamebabe!!! 8)
    @alice: waar beeeeeeeeeeeeeeen je???
    @surv: heb je mijn vraag van paar dagen gelee nog gesien?
    @... ja nu stop ik ermee!

ik moet koffie, en broodje, en fruitje en en en!

en ohja
    @antiek: fijne vent! en met name: fijne daadkracht!!!! :D
    ook klingman werd er blij van (en dat segt wel wat)
    heel amusant en interessant gesprek gehad. wel raar alleen hoor, al die (soms genante) vragen over je heen allebei.. maargoed, het plan:

*EDIT verhaal staat op MMM* maar de highlight is wel:

fuck al dat slappe gedoe:
    HOGE dosis puregon junken, en deze ronde gewoon een FLUSJJJJJ en een IUI!

so!

dat sal me leren!

:D

gynnesmak, blijere kling.

16. natjes

natjes Niet meer actief

@miranke: fijn dat alles schoon was!

@kling: fijn om te horen dat dr antiek is bevallen!

@jd: haar zit weer leuk!

*nai update via msn met naiman*
    Beeb is net aangegeven bij de gemeente, moeders is okee. Rust nu uit in zkh. Beeb is 3840 gram, minder dan gedacht dus! Edit: en ze had zoveel vruchtwater dat arts tot 3x toe flink nat was..haha. Maar de sappige (of soppige?) details gaan we nog van der horen!

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb een heleboel gelezen en ga proberen op een paar dingen te reageren.....

Allereerst: NAI EN NAIMAN! GEFELICITEERD!!! Jeetje, toch een keizersnede geworden..pfff heftig hoor. We horen uiteraard graag de details, maar éérst veel knuffelen, herstellen, genieten en bijkomen!

(is die adressenlijst al aangemaakt??)

Kling: veel succes bij dr Antiek!
    Miran: fijn dat je baarmoeder schoon is. Als het voor jou goed voelt om meteen door te gaan, dan zeg ik: doen! Knuffel!
    Gieg: lieve gieg :( je krijgt al zoveel op je bord, en dan dit ook nog eens erbij. Het is niet eerlijk, maar daar koop je niks voor natuurlijk :( Ik weet niet wat ik moet zeggen....ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven en je heel veel sterkte wensen met dit verlies :( Ook een dikke knuffel voor jouw ijzersterke dochter. Dat is er eentje om zeer trots op te zijn! Zo lang in het ziekenhuis, en er dan zó goed mee omgaan, wat een bikkel!

Elke: fijn dat de erkenning is gedaan :D En de duimen draaien voor de offerte. Ik ben mega opgelucht (al klinkt dat héél stom natuurlijk) dat het "maar" een blaasontsteking is. Eiwitten willen we NIET zien! NIET! NIET! NIET! haha, en die bloeddruk...hoger in het ziekenhuis...ik had het ook, gewoon van de zenuwen! Na de keizersnee kwamen ze me nog zeer regelmatig (ik dacht 4 keer per dag ofzo?) controleren. Eén van die keren was ie iets verhoogd...toen gingen ze hem bij de andere arm controleren, toen was ie nóg hoger...toen weer de andere arm, toen nóg hoger. Puur van de zenuwen, stress en noem maar op.
    Nee hoor meis, jij hebt je portie ook al wel gehad. Nu gaat het goed! ;)

Lautje: jeetje, het houdt ook nooit op zeg. Je vader een dag langer, spruw...aften...dikke knuf!

Rest: dikke knuffel. Zoals al meer meiden zeggen: jullie houden mij ook wel bezig hoor gedurende de dag :D We hebben een fijne bus!

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ah! Kling al terug! Blije kling ook...:D mooooiiiiii

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Kling is idd een blije kling... mooi dat het ging zoals je wilde. Met de bovenverdieping gaat het vast goed

@ natjes: mooi dat je haar weer lekker zit...

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    yes i'm back!

maar ja, niemand weet voor hoe lang!
    @female: hoest ermee meiske?

so, nu gaak ik maaien!