Goed Kling Ik is goed Wou ik je nog vragen....mag ik je adres hebben? Trouwens...mag ik van IEDEREEN het adres hebben? (indien je dat wilt geven natuurlijk) Het is tijd voor een echte adressenlijst, en ik kan er wel om zeuren, maar ik kan 'm ook gaan aanleggen...toch? Dussss... Lever je (echte)naam, adres en eventueel mobiel nummer in. Ik ga 'm pdf-en en rondmailen?? Ah! Ook je emailadres erin dus. denk... eens?
mooi, nou het begin van de lijst is er. Zegt het voort zegt het voort Ik ga mezelf ff ergens anders nuttig maken. Smak!
heb je vraag idd gelezen kling en nee vind het niet vervelend zulke vragen met mijn ex was ik al een jaar van de pil af en was in de 2e ronde zwanger. nu ben ik 30 april met de pil gestopt maar heb het idee dat het hormoon nu pas een beetje uit mijn lichaam is.
miranke fijn dat je baarmoeder zo goed als schoon is ik zo ook zeggen hup ga dr weer voor als jullie eraan toe zijn
@ Kling; wat fijn dat jij en Klingman blij zijn geworden van het gesprek met Dr Antiek. Ik ga zsm je verhaal op mmm lezen! @ Nai; fijn dat het goed gaat met jou en beeb. Is gelukkig toch geen 10-ponder geworden . Ben heel benieuwd naar je verhaal. @ Small; hoeveelheid spuug valt wel mee, maar het gebeurt regelmatig dat ik mezelf en de kleine meid moet verschonen. Ook heeft ze na iedere voeding de hik. Dus ik dacht ik probeer Nutriton, werd ook aangeraden door cb. Ik ben inmiddels weer gestopt, want ze heeft meer last van hardere ontlasting dan van spugen. Misschien idd ook een sprongetje, gisteren was ze ook veel wakker. @ Nai; ik had al op internet zitten zoeken, maar de een zegt Nutriton stopt en de ander zegt het laxeert, dus toen wist ik het ook niet meer. Als ik naar mijn meisje kijkt stopt het dus. Ik geef kv en ze had weinig tot geen last van kramp. Ze kreeg 3 schepjes nutriton bij 150 cc voeding. Nu toch maar 2 dagen geleden mee gestopt. Alle advies is welkom hoor lieve Lau. Wat fijn dat paps naar huis komt zeg! Dikke knuf voor jou en je mannetje.....nu weer last van aften , wanneer gaat het nu eens lekker lopen bij jullie? Ik gun het je zo dat je lekker kunt gaan genieten van Finn.
@ Pipje, hopelijk dan snel weer normale ontlasting. maar iedere keer jezelf en meisje verschonen is ook niet fijn, pfff Lonneke heeft ook wel de hik, maar niet na elke voeding, is ze dan te gulzig geweest? (heb geen idee) maar gelukkig dan niet veel overgeven, anders zou je A.R. moeten proberen. Met Marije ging ik eerst over naar Omneo, werkte goed en soms wel Nutriton, maar niet zoveel als ophet pak stond.
hoi kwebbels, @giegel balen dat je blijdschap voor een zwangerschap maar heel kort is geweest. Een knuf voor joe en heel veel sterkte. @lautje een dikke knuf voor joe. fijn dat je bericht heb gekregen dat je pa morgen naar huis kan. heel veel sterkte. @zuurtje fijn dat je nieuwe nod weet. @natjes schattig die poezebeesten. die 2de lijkt spekend op een kater die ik hier heb rond lopen.. er gebeurt genoeg bij jou in de buurt zoals andere al zeiden meld het bij misdaad anoniem. @cin goed dat je alles nog even na gaat lezen over wat je gaat doen. @remmar fijn dat je gister al beterder voelt dan maandag. leuke foto van zo'n dooskat. @milla knuf voor joe wel balen dat je weer een nieuwe ronde in bent gegaan. @debs het gaat hard met je kleine meid zag net al dat ze gister alweer 3 maanden is. jammer dat het niet helemaal goed is gegaan bij de kapper. leuk jurkje. @yadi doe rustig aan geniet van je eerst zwangerschapsweken. helaas hoort daar vermoeidheid bij. @elke fijn dat het met beeb goed gaat. jammer van lage bloeddruk en blaasontsteking. goed dat je nu al de erkening heb geregeld. @klingel ik lees je verhaal over doc antiek wel op mmm. @naiobi en naiman proficiat met de geboorte van Quinn @zuurtje sterkte met je arm hopelijk wordt je niet ongi zodat de spuit niet gezet hoeft te worden. @milk ren je zelf niet voorbij met die september drukte. @miranke fijn dat je weer verder kunt en dat je gyn met goed nieuws kwam dat je baarmoeder weer schoon is. @fem je krijgt zo me gegevens. @me ik heb nu even een jammer gevoel. vanmorgen weer gespot en omdat het doorgezet heeft meteen een afspraak gemaakt met gyn. gelukkig kan ik al volgende week vrijdag 18 sept terecht. en dan gaan we kijken hoe me zuurgraad is. me nieuwe nod is 8 oktober. @de rest knuf...
hey meiden kan eindelijk wee op inet sinds ik nieuwe modem heb lig ik er vaak uit, maar weet nu wat ik moet doen als het weer gebeurt ik ga zo even bussen wie rijd er mee female ik zal dadelijk ook even mijn gegevens doorsturen. tot dadelijk meiden
@zuurtje mee rijden, ik ben weer een aantal plaatsen opgeschoven in de bus. achteraan aanschuiven heet zo iets bij een nieuwe ronde..
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 14618 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 11 meisjes 6 jongens Preggers 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 07-05-2010 Yadi 1 meisje 2 jongens 1 verrassing NOD 13 september: Klingel (ronde 20, beeb 1) 15 september: Cin1979 (ronde 11, beeb 1) 16 september: Zuurtje (ronde 10, beeb 4, 1 engeltje) 24 september: MilkHd (ronde 22, beeb 1) 04 oktober: Milla (beeb 1) 06 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 08 oktober: Ppver ??: Gabbel (beeb 1) ??: Miranke ??: Giegel 10 waarvan 6 MMM Afspraken 18 september: Bowen vk ~ Ppver gyn 21 september: giegel 1ste echo 23 september: MilkHd gyn 24 september: Yadi gyn + echo 29 september: Klingel uitslagen uroloog 30 september: Pixie met Eva naar cb 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb
meiden even een vraagje wie van deze meiden zien of horen we hier nog? ik zou graag degene die hier niet meer komen hun abonnement willen opzeggen
ik zag de vraag voorbij komen welke medicatie ik pak voor mijn arm geen, ik mag niets nemen zolang ik niet weet of ik zwanger ben of niet
@ppver: sh*it zeg... dikke knuf meis!! @kling: joehoe, geweldig plan al wat ik hier lees, mmm doe ik later @miran: wat fijn dat alles zo goed als schoon is. EN idd, go for it!! Ik duim!! @small: heb je de meds sinds 3 jaar of 3 mnd? ga uit van het laatste, haha! @de rest: knuf!