@Klingel: ben alweer helemaal bijgepraat en heb happyditkomthelemaalgoedgevoel! @Limmeke: voor jou ga ik naar de bouwmarkt voor rol behang hoor, als je die van cin niet krijgt geef dan maar gil! (neem ik meteen echte curver voor klingel mee ipv fixet emmer ) @Miranke: joehoe! Goed nieuws! Lautje heeft helemaal gelijk wb de risico's, maar ik heb ook wat ruis op de lijn hoor! @Lau: gets, spruw en aften, wat ellendig! Kon er ook nog wel bij... @Small: ach een bloedlipje meer of minder, haha. Gezellig, ponypark Slagharen! @jd: fijn dat je op iedereen reageert! @Plien: wat een mega-reactie seg! Van het latste stukje word ik dan wel weer sip... (&(*^^%$#$^&^(()))&&%$#@@#&##! @Juud: houd je het nog vol op werk? @Bow en Rem: seg slettebakjes, is de thee lekker? @Natjes: oh ja vergeten: ik zou ook misdaad anoniem doen, maar houd wel rekeningen met buren die gaan rondvragen. Is het nu wat rustiger daar? @offerte: was voor mijn werk, contracten afsluiten met gemeentes en besturen is een van mijn taken. @offerte: so sielig, mijn teamleidster was mee naar gesprek en op gegeven moment zag ik dat ze gewoon zat te knikkebollen! Sielug omdat binnen 3 maand haar vader en zus zijn overleden, ze is doodop. Ze zei later dat ze niet helemaal goed werd, maar volgens mij was ze gewoon zó vermoeid dat ze in slaap viel. Ik heb dus het hele gesprek gedaan eigenlijk, ging goed! @@@ EHHH ik weet niet meer! Ik ga nu gauw koken, ben de laatste tijd zo moe dat het er niet altijd van komt, maar de broodjes ei en tosti's komen me ook de neus uit...
Yinte, spiffy, tomnaat, miracles, marientje kunnen wat mij betreft weg??? Enne miran, was vergeten erbij te zeggen risico's zijn er wel maar finn is er toch...
Haaai meisjes, Ben bijna alles alweer kwijt wat ik gelezen heb @Lau: Fijn dat paps toch morgen weer naar huis mag. Wonen je ouders ver weg? @Miran: Super dat je bm 'schoon' was (nou ja, niet eigenlijk, maar je snapt 'm wel denk ik) @Small: Fijn dat meds eindelijk goed afgestemd zijn. Is dat nou nog veranderd tijdens/na je zwangerschap? @Pip: Kleine meid huilerig? Ik hoop dat Small gelijk heeft met sprongentje. @Ppver: Shitzooi. Wel mooie snelle afspraak bij gyn! ... @Kling: joehoe voor Antiek! En nu weet ik het echt niet meer
@elke het is te begrijpen dat je teamleidster er helemaal door heen zit. Misschien is het verstandiger dat ze na al die gebeurtenissen even wat rust neemt. knuf voor haar. Wel fijn dat het hele gesprek goed ging. waars door zwangerschaps mood waardoor je even heel goed voelde. Het lijkt me wel zo netjes om de weg blijvers uit de BUS een pb te sturen. Dan weten we meteen als ze nog behoefte hebben aan de bus. Zo niet dan kunnen ze altijd nog weg.
@smallie: ik snap die bbq niet! hoe komen die dingen daar trouwens, zijn dat de meest geschreven woorden ofso? nee vast niet dan zou GIL er ook instaan.. @elke: jeej ik hoop t ook en ik denk t vandaag ook even! @tja, de marientjes tomnaatjes enso zijn allemaal mensen die NA zwanger worden verdwenen.. jammer wel, kunnen er wel af wellicht ja @lau: hoest met papa? @debs: en de jouwe? @ppv: grom ongi? dikke knufffff......... @rest: smak! ik ga even de lasagne in de oven huppelen en rondje door t bos rennen!
Voor de duidelijkheid kon ik snel terecht doordat ik door eentje in opleiding geholpen wordt. Inmiddels ben ik haar al zovaak tegen gekomen bij onderzoeken dat het ook vertrouwd is. Toevallig heb ik nagevraagd wanneer ik bij me eigen gyn terecht kan en waars is dat pas 28 oktober. Dan maar super blij zijn dat ik ook geholpen kan worden door een i.o.
Haaaaaai haaaaaai Heb hele dag wel bijgelezen maar nog geen reacties gegeven, ga ik nu goedmaken: @cin, hoeso denk jij dat ik weer ga shoppen vandaag??? Alsof ik zon shopaholic ben of sooow. Gij ziekenhuisstalkster!!! @zuurtje, is je fotocolage mooi geworden?? Veel plezier morgen @pamper, over pampers gesproken, ze zijn in de aanbieding bij c1000 voor de liefhebbers @gieg, hoe is het nu met je dochtertje?? En met jou? Dag doorgekomen? @natjes, jaa bus is gewoon stukje van je dagelijks leven geworden, zou niet meer zonder kunnen denk ik. @pippa, haai hoe is het?? Doe je wel beetje rustig aan ook?? Meisje beetje huilerig?? Knufje voor jullie @pix, jou heb ik nog niet gezien vandaag geloof ik, gaat het wel?? @juud, jou heb ik al langer als vandaag niet gezien geloof ik, alles oke? @nrg, fijn je ook weer even te zien hier, hoe gaat het nou??? @rem, ahh jou heb ik al gesproken vandaag @Milk, doe jij ook wel beetje rustig?? @lau, wat fijn dat je vader toch alsnog naar huis mag, Wat is aft?? Spruw wel van gehoord van aft ken ik niet, in ieder geval beterschap voor jullie allemaal. @cin, ben je nou nog niet door je behang heen?? @smallie, haai meiss, jij bent ook zon lieverd he. Fijn dat je zon steun voor Lau kon zijn! En leuk met z;n allen naar ponypark, heb je al leuk kado bedacht?? @miranke, fijn dat bm weer zo als schoon was, nu vloeien nog stoppen en sexytime can begin @klingel, ik nachtvlinder al heel wat minder deze week maar ik wou toch nieuws even komen brengen toen ik toch wakker was. Maar wat super dat het je blij bent geworden van Dr Antiek! Wie had dat nou gedacht!!! Maar ben echt blij dat je weer hoop hebt!! Enne gaat heel lekker hier, tnx voor asking! @fem, haai hoe is ie?? Ow ik zie jij is goed hihi. Goed zo @smallie ik snap die label ook niet @ppver, ^%$%$^*&()*)$#$#@ logisch dat je daar het jammer gevoel bij krijgt. @bus, iiiiiiiiiiii ik sta nu wel boven aan maar Natjes is eerst hoor! @zuurtje, wie bedoel je met wie van deze meiden?? @elke, ahh wel sneu voor je teamleidster!! Goed dat jij de honeurs even hebt waargenomen @uhhhhhhhhhh ik hoop dat ik niemand vergeten ben Ik heb vannmiddag ook nog even gesproken met Naiman en Nai moet nog tot zondag in het ziekenhuis blijven. Ze krijgt ook wat extra bloed omdat ze toch aardig wat verloren is en zodat ze niet zo moe blijft. Uiteindelijk toch keizersnee geworden omdat beeb niet zo goed door bekken wou en de pijnstillers op waren en het dus alleen maar vervelender zou worden. Met keizersnee was het zo gepiept. Hij ging proberen laptop mee zh in te smokkelen zodat Nai wat mee kon lezen. En er volgt snel een foto. Heb gezegd dat hij haar van iedereen maar een dikke zoen moet geven. Enne Nikki is echt een schatje!! Al een hele meid, was gezellie met Remmie. Lekker geslettebakt.
zo met bow haar reactie hoeft niemand meer terug te lezen en dat voor een zwangere keurig hahaha Pip, 3 schepjes is wel veel, misschien anderhalf of 2 schepjes beter of nutrilon omneo... Cin, aft is soort wit blaasje in je mond die au doet... Kling, fijn dr. antiek goed bevallen, curver wees niet op anders dan grieperig? Heb adres gemaild, tel nr. hou ik liever van lijst af... Nai, kaartje is naar je onderweg!
Had ik gevraagd wat aft was? Denk dat dat iemand anders was eigenlijk, haha. @Nai: *zwaai* hoop dat het Naiman lukt met de laptop!
@lau en @cin, dat was ik die dat vroeg. @lau zal eerlijk verklappen dat ik het niet uit mijn hoofd gedaan heb.
hoi allemaal ik kom even mijn kop laten zien. NAI GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE QUINN!! ben benieuwd naar verhaal en fotos ik heb niet terug gelezen.. alleen dat meegekregen. heb vandaag gewerkt. Vind erg zwaar weer ineens Heb hoofdpijn en ben erg moe. We hebben hier straks alle drie dutje op de bank samen gedaan. ik geloof niet dat ik het nog voor elkaar krijg om terug te lezen omdat mijn hoofd te erg pijn doet. *dikke knuf allemaal*
klingel check de labels onderaan weet even niet meer wie het roeg maar ik had een paar namen erbij gezet met de vraag of die uit de bus mogen of niet zijn meiden die verdwenen zijn sinds ze zwanger zijn yinte zou ik laten staan, zij kan omwille van slecht zien op deze site niet meer meeschrijven fotocolage is heel mooi geworden kling wat super van dokter antiek verder ben ik het kwijt oh ja naar wie moet ik nu mijn adres sturen? naar female toch
@pixie ik hoop voor je dat de hoofdpijn snel over is. knuf voor joe. @zuurtje female is bezig om een bus-gegevenslijst te maken
Wauw Bow, wat een reactie.....respect ! Pix; valt nog niet helemaal mee...werk en gezin combineren? Komt goed meis....dikke knuf! Lau; ik kijk even aan of zonder nutriton haar ontlasting weer dunner wordt. Als ik het toch weer ga gebruiken ivm spugen, zal ik wat minder in de fles doen, bedankt . Ik moet trouwens zeggen dat ze vandaag wel wat minder spuugde (of is het spoog ?) PPver; he verdikke meis....dikke knuf! Rem en Bow; lekker gemeet meiden.....leuk dat het gezellie was! Lim; hoe gaat het met mannetje ignoren? Laat hij zich ignoren of is hij het hele voorval al vergeten? Ik geloof dat ik maar eens even ga douchen....ik ruik mezelf en dan een poosje bankhangen...... Tot later meisjes!
heb weer vervelende krampen in buik en rug... Zei het natjes man en die sloeg gelijk op tilt en wilde gaan timen! Ha ha. Hou me maar even rustig en zal zo onder de douche kruipen..
als de krampen stoppen onder de douche zijn het gen echte weeën als krampen blijven komen zijn het de echte weeën
@ Milla, helaas toch 3 jaar, al langer meds, maar nu pas het gevoel dat het goed is afgestemd en ik me daardoor weer mijn oude ik voel. Meer levenslust en ergie enzo. De rede dat het nu beter afgestemd is is omdat ik nu bij internist loop speciaal voor schildklier, die hoeftr normaal maar 1x 6mnd gechecked worden, tijdnes zw 1 x 6wk, omdat kindje ook jouw schildklier gebruikt. Maar ik dus erg blij, dacht al dat ik me nooit meer zo zou kunnen voelen. @ Elke, ja erg heh, bloedlip... Enbennog nooit naar PP Slagharen geweest, is het leuk en hebben ze ook nog echt pony's? zal eens googlen. Marije van 2.5n is nu al een paardenmeisje Wat zileig voor je teamleidster, 2 naasten in zo'n korte tijd, vreselijk. @ Cin, ja meds voor zw was 2x blauw pilletje, in zw telkens iets verhoogd tot uiteindelijk 3.5 blauw pilletje na bevalling naar 3 en sinds vorige week 2.5, kijken of resultaat dan ook goed blijft, maar over 3mnd nu weer check. @ Pip, vertelde tegen zusje over mogelijk sprongetje, die zei: ja dat zie ook wel, kijk maar: ze kijkt veel wijzer uit der ogen en neemt alles nu echt op. Ben benieuwd of je dat ook merkt. @ PPver, ongi pffff, gelukkig snel nieuwe afspraak gyn @ Bowen, heb echt nog geen idee, vorig jaat vliegles cadeau gedaan... hoe overtref ik dat nou. En bedankt voor de update van Nai. Slettebakken met Remmie, gezellig @ Nai, sterk nog maar even goed aan, en pijnstillers op... grr, niet fijn, je verwacht dat daar genoeg van is. Maar dus aansterken en dan fijn naar huis met beebje, weer fijn bij je mannetje thuis. @ Natjes, nog steeds krampen? erger geworden in de douche? zoja: weeeeeeeeen