En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
  2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Het ging vandaag toch niet zo goed met mij.
    Overdag heb ik me wel vrij goed kunnen houden, maar aan het eind van de middag brak ik.
    Vanmorgen heb ik wel een afspraak gemaakt voor een FM morgen en morgenvroeg ga ik wat later naar het ziekenhuis.
    Nu maar proberen te slapen.

Trusten en sorry dat ik niet heb teruggelezen.

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik sluit af voor vandaag

misschien tot morgen voormiddagen anders tot zaterdag

slaap lekker iedereen

en even nog een megaknuf voor giegje

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ach lieve giegje, geen sorry zeggen.. jij hebt tijd en ruimte en vooral gelegenheid nodig om even aan jezelf te denken, en das erg moeilijk nu met giegdochtertje ook... :(
    knuf!

@remmie: hihiihh wat grappig, die ontknoping qua quark had ik niet verwacht!!! ;)

@rest: slaapsacht! ik droom van blije complete bus (go natjes)
    ;)

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ja, wie zou nou zoiets doen... ;)

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. niet?! joh?! Hoe kan dat nou dan weer.... ;)

Ja, dacht laak maar ff tekst en uitleg geven, voordat iedereen hier zich gaat afvragen waarom ik met kwark in mn broek loop! :(

7. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Gieg, dikke knuf meid.

8. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Potverdorie, ikke helemaal zin in sexy-time...is het bloeden weer begonnen. GRRRRRRRRROOOOOOOOMMMMMMMMM

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dikke knuffel voor gieg :(

Natjes, hoop dat je goed kan slapen!

@all: als je op de busbeebadressenlijst wil komen: pb mij je (echte) naam, adres, tel, email, geboortedatum...Hoeft niet alle gegevens te zijn, gewoon waar jij je prettig bij voelt!

Knuffies, ik ga slapen...

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Jullie zijn lief!

Ik kan niet slapen en ben maar weer even achter de pc gaan zitten. Geen nachtbrakers hier verder met een onrustige buik ofzo? :p

Vanmiddag ben ik ook even weggegaan uit het ziekenhuis en ben ik de stad ingeweest. Ik moest sowieso iets ruilen en ik wilde even tijd voor mezelf. Maarja, ik dacht er alleen maar aan dat ik snel weer terug moest voor m'n dochter.
    Ik kreeg vanmorgen wel een leuk compliment wat me goed heeft gedaan, ook al heb ik hetzelfde compliment al vaker gekregen.
    Ze vinden dat ik zo rustig blijf met mijn dochter en zoveel geduld met haar heb. Ze zeiden erbij dat mijn dochter daar veel baat bij heeft en de kinderarts vertelde nog dat ze op de afdeling allemaal weglopen met mijn dochter. Toch best wel fijn om te horen.

Dat was wel weer genoeg ego.
    Misschien ben ik morgenvroeg nog wel heel even online, maar de bedoeling is dat ik ga uitslapen :)

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Euhm.......ik bedenk me nu opeens dat ik wel zwanger ben geworden met een ei aan de dichte eileiderkant :$

12. natjes

natjes Niet meer actief

hier toch nog nacht braker. Natjes man met weg richting truck! Gisteren er achter gekomen dat hij vanaf mei in verkeerde loon schaal zit.. En als ik gelijk heb dan heeft ie nog recht op 3500 bruto! Hoop echt dat ik gelijk heb ha ha.

Gieg heb je nog een beetje kunnen slapen? En logisch dat je vanmiddag even brak! Het hakt er wel allemaal even in zo!

Female ik zal later vandaag mijn gegevens sturen voor op adres lijst!

Buik is hier weer wat rustiger krampen zijn helaas? afgezakt. Nu maar wachten tot het echt doorzet! Ik ga nog even zuur happen en dan nog poging tot slapen! Knuf allemaal!

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hier nog een nachtbrakertje.

@Gieg, wat fijn om te horen zo'n compliment he. Mag ook wel gezegd worden dan toch? Enne niet gek hoor dat je effe tijd voor jezelf wil, ook al is het maar even. Het is alleen extra lastig nu met je meisje in het zh. Enne zwanger met dichte eileider?? Tsjonge dat geeft toch ook weer extra moed! Ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen.

@natjes, jij maakt het wel spannend! Buikje nu weer rustiger. Wil jij eigenlijk thuis bevallen?? Of sowieso zh? Dan maakt het niet uit maar nu zou je toch nog naar zh moeten omdat je nog net geen 37 wk bent. Kan beebje beter nog effe paar daagjes wachten.

@miranke, he verdorie!!! grrrrr, nog effies geduld of toch,..

Hier dus weer wakker grrrrr, wel wat later dan normaal maar ja lag er ook later in. Wel moe maar te warm en daarom niet kunnen slapen. Dus zo na bekertje melk en te zijn afgekoeld ga ik weer naar bedje toe. Slaap sacht allemaal nog eventjes.

14. natjes

natjes Niet meer actief

hoi bow! Lig steeds tussen 4 en 6 wakker. Val dan weer in slaap tot 8 uur... Gaap! Buik nog wel iets onrustig en beeb is nog aan het slapen geloof ik.

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    morning! *gaap*

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Morgen meisjes.
    Moet wel lachen om jullie Wen & Natjes! Nachtbrakers. 'k moest vanaacht om 4 uur naar de wc en toen heb ik nog aan jullie gedacht, proest!

@Gieg: Wat een geweldig compliment om te krijgen. Telt natuurlijk dubbel omdat het mensen zijn die heel veel kindjes en ouders zien.

@Miranke: Verdorie! ksst bloed, ksst!

@Remmie: Leuk cadeautje van Nikki, beetje broekdecoratie :D

@temp: natuuuuuurlijk... 36,5 dus direct alle hoop maar laten varen :( Kruip rest van de dag lekker onder steen, moet toch werken dus dat komt goed uit :p

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

ik wens iedereen een fijne dag toe

en tevens meld ik me af tot morgen

tot morgen lieve meiden

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @cin :( dat is echt niet leuk dat je temp je in de steek laat *knuf

@zuurtje ik zagzie dat je je ei had gevonden. goed zo

@lautje wat een mooi avatar heb je.
    ben blij je weer hier te zien schrijven.
    *knuf*

@gieg thanx voor je adres. *dikke knuf* omdat je het nodig hebt

@weet iemand meer over Quinn... hoe groot ie is enz?

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Pix: Ik weet het zo niet uit m'n hoofd, maar Bow heeft het wel ergens geplaatst. In ieder geval niet zo groot als ze in eerste instantie hadden gezegd/gedacht. (Als je het helemaal wil weten moet je even Bowen's berichtjes screenen ;))

En ja, zit hier nog. Kan steen niet vinden :p

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oke thanx cin. ik ga even zoeken
    jij werkze!!

Deel Deze Pagina