Ben weer ff wat nuttigs doen! Knuffels! (natjesssss...waaaar is joe en belangrijker wat is joe doeeeiinngg??)
tinkerbell is ingeruild voor sheila! haai sheila!! @female: achteruit kruipen!!!! hahaha! dat klinkt wel heel grappig ja! maar het lijkt mij persoonlijk moeilijker dan vooruit kruipen, dus das dan wel weer stoer! @emmer: klopt, maar spuit vond ik niet radicaal genoeg! en: rooie kat is NIET geweest vannacht! @cin: ja vreselijk he, dat plannen! ARGH! het beheerst je hele leven terwijl je druk bezig bent er niet mee bezig te zijn...... :x @cin: ik geloof dat ik er hetzelfde over denk. donorzaad zie ik bv al he-le-maal niet zitten. ik wil kind van ONS! SO!!! (kind is doof blijkbaar... ik ga op gebarentaalles...) @ongi: ik heb me vergist, je moet NU komen!dan kan ik vrijdag en zaterdag ge-IUI-FLUSHT worden! @gegevens: ik ben een doos, ik wil wel op lijst maar ik wil ook regie houden over eigen gegevens ... maar ik stuur je wel wat female, iets van glitter.nl ofso! @.nl: ik heb net een beebiesite aangemaakt! moet je aangeven wanneer je uitgerekend bent, goh, wat handig dat je dat zelf kan bepalen! ik heb er 20.10.2010 van gemaakt (tjah, de meibaby 2009 EN 2010 worden m niet meer) en dit is dan ook mijn deadline.. om zwanger te raken althans! jesus, wat duurt dat nog lang! @regen: hier son, ik hoop in hengel ook. ik ga rijden in kaatje, dikke liefhebbende grote knuffelende remmiesmakkerd allemaalllll!!!
Hoi meisjes; Allereerst een hele dikke knuf voor Cin.....wat lijkt me dat ongelofelijk moeilijk om over na te moeten denken, maar ik sluit me aan bij de andere meiden dat als er nog twijfel is je waarschijnlijk nog niet helemaal aan IVF toe bent. Lieve nnz-meisjes, iedere keer als ik berichtjes van jullie lees over het spuiten, de ziekenhuisbezoeken, het wachten, de onzekerheid, die vreselijk moeilijke beslissingen....breekt mijn hart een beetje en besef ik wat een gezegend mens ik ben met mijn kindjes. Ik gun jullie zo ontzettend de ervaring van het zwanger zijn en het krijgen van een kindje. Dus voor al deze stoere, sterke, verdrietige mooie meiden een hele dikke hart-onder-de-riem knuffel! @ Adoptie; wij zijn voordat ik zwanger werd van Britt ruim twee jaar bezig geweest met adoptie. Wij geloofden, en doen dat trouwens nog steeds, dat je van een adoptiekind net zoveel kunt houden als van een biologisch kindje. Dat is voor ons gemakkelijk gezegd natuurlijk, want wij hebben ook de ervaring van het hebben van biologische kinderen, het kunnen vergelijken met jezelf of je man, het zien van uiterlijke kenmerken en karaktertrekken die je ook bij jezelf of je man ziet. Ik kan me zo goed voorstellen dat dat je allergrootste wens is Kling!! Wij zijn gestopt omdat de wachtlijsten steeds langer werden en wij vonden dat wij daar niet meer op thuis hoorden. @ Gabbel; fijn dat het spuiten zo goed gaat en je geen nare bijwerkingen hebt meis....kun je je lekker concentreren op je nieuwe huisje!!
nou goed zo tinkerbell. nu ben ik benieuwd wat je zo intrigeerd van de bus? Edit: gefeliciteerd met je zwangerschap
Yeaahhhh Tinkerbel heeft gesproken hey meiden! Kling: veel bbq pzier in hengeloooo enne klap nie van die stoule he na een rozzeeetje teveel *hik* Pix: dikke knuff voor jou en Eva! Gaab: hoe gaat het met de verbouwing? schiet het lekker op? hoelang nog voor je denkt over te kunnen? Fem:L wahaha achteruit kruipen lol...kan me voorstellen datdat voor enig vermaak zorgt Rest: HAAIIIII!
Nou dat is een langgggg verhaal Nee hoor haha! Toen ik in mijn vorige zwangerschap met vervroegd verlof ging, verveelde ik me zo dat ik veel op zw.pag. te vinden was Ik volgde dus ook de NOD fora en heb jullie vanaf het prille begin gevolgd in de bus... En dat ben ik eigenlijk altijd blijven doen Ik "hoor" er dan wel niet echt bij, maar leef echt met jullie mee en baal net zoals jullie van spotten, ongi's, iui's en huilende baby's. Vaak heb ik op het punt gestaan om mezelf voor te stellen hier, maar steeds durfde ik het niet Toen wij voor een tweede gingen wilde ik dat helemaal, maar toen was het in ronde 1 raak... Voelde me daar ZO 'lullig' onder, dat ik het toch niet heb gedaan. En nu alsnog, op jullie verzoek Zo, uiteindelijk toch een lang verhaal geworden Nu: Kip madras maken!
*voldoet zich aan meldplicht* So, ik ga morgen weer reageren! Tinkerbell, leuk dat je je even voorstelt! En van harte met je zwangerschap! En hoezo lullig dat het zo snel raak is? Iedereen heeft toch uiteindelijk hetzelfde 'doel'?
****waarschuwing : ego bericht******** jeetje wat een drama hier in huis .. pffft... ze ligt er nu in.. was niet echt te genieten vandaag (denk max 30 minuten dat het goed ging) zal wel de sprongetje zijn.. zelfs de draagdoek werkte niet eens zo goed. en ik mijn moeder vanavond bellen.. nou die denkt waarscijnlijk dat ik ons kind niet kan opvoeden want ze was aan het huilen in de achtergrond (pixman zat met haar, maar ze was gewoon niet te troosten). kwam ook met heleboel adviezen..grrr.. ja nu wel helaas MOEST ik mijn moeder bellen want ik moet weten wanneer ze deze kant op komt in december want ik moet mijn vakantie regelen. tja en weekend is goedkoper telefooneren. *diepe zucht* nou morgen is een nieuwe dag. hopelijk heeft ze minder last van de sprong.. ***einde : ego bericht****
meiden ik sluit af voor vandaag sorry dat ik er verder niet was maar door een voorvalletje met mijn zus(eigenlijk heel banaal maar toch) was ik even van mijn melk door die kinderachtige reactie van haar(sorry maar vind dat echt) het is nu al wat gezakt zus belde terug (ik had haar gebeld toen ze sliep, was 13u) en begon over hoe de bruiloft geweest was toen vroeg ze welke kleren wij aanhadden ik gezegd hoe of wat we aanhadden toen kwam er een reactie hèhè dat is wel wat anders dan die jeansbroek die je toen op mijn huwelijk droeg en ze gooide telefoon af ik had toen idd een jeansbroek aan maar het was een bbq bij haar thuis met een hele hoop kinderen en een springende hond en dan doe ik geen hele goede broek aan maar een deftige mooie jeans wat zouden jullie doen, zus terug bellen of laten voor wat het is? ik heb eerder zoiets van laat ze maar doen, als ze iets moet hebben van mij zal ik ze wel horen en nu ga ik slapen slaap lekker iedereen
*so, nachteklingel is dr weer* even via hengelooooooooooooooooo langs ex-kasteel geweest, en zie, tis meteen weer laat! @pix: wek, lastig van pixmama, en ook van pixiechild trouwens... dikke knufff maar! @pippa: lief berichtje, thanx voor inleven!!!!!!!!!!!!!!!!! @tinkerbell:leuk dat je, als meeleeslever, even hallo hebt gezegd! @lieve bus: lekker slapen allemaal.. ik beetje mok, wegens nog geen ongi (maar temp laaaaaaaaag dus echt, geen hoop (aanpraten please)) en wegens weetniet. KNUF
hier ook mok! Weer wakker en poezen lopen ook in huis te spoken. Buik doet au en rug ook, ben het beetje zat! Einde ego geklaag!
goedemorgen hier begint weer een nieuwe schoolweek klingel en natjes zal ik even voor jullie mokken MOK MOK MOK
Mok! Hier ook verdomme nog geen ongi en spot is ook gek. Temp 36.2, dus hoop (aanpraten) heeft ook geen zin :/ Lekker synchroon weer glitterbeeb. Hoe gaat het op kasteel eigenlijk? Redden ze het een beetje zonder jou? @Natjes & Pix: *mokknuf* @Pix: eva haar huil-'bui' nog niet over?