En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    En nogmaals mok want er heeft nog altijd niemand z'n HSG afgezegd. Er hoeft er verdorie maar ééééééén van de 7 zwanger te zijn. GROM!
    (Wel lief, briefje lag er nog en ze zouden mij heus bellen als er een plek vrij kwam)

@zuurtje: Ik zou je zus bellen, zeggen dat je haar reactie niet snapt en uitleggen waarom je een jeans aanhad (al vind ik dat eigenlijk onzin, maar goed). De volgende keer dat ze wil dat mensen speciale kleding aantrekken zou ze dat beter van te voren zeggen.

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mok voor cin en kling
    mok voor zuurtje
    mok voor natjes

@cin dpo 14 en alleen gespot. heb je testje al gewaagt?
    jaja hoop heeft geen zin ..maar ik vertrouw die temps niet blind

huilen 'lijkt' over te zijn maar is nog vroeg...merk wel dat ze zeurerig is met ht spelen..dus het zou best weer zo'n dag kunnen worden...

en daar heb je het.. ze huilt :(

3. natjes

natjes Niet meer actief

tis weer een echte mok-dag...hoeraaa...

Hier poezel weer blaasgruis ondanks duur voer van dierenarts.. GRRR
    Gevolg is dat ze overal pist behalve op kattenbak.. Lees kleding, bank, kattenpaal etc... *zucht* ik loop dus steeds met doekie achter der aan.. Net homeopaat gebeld voor poezel, kan om 2 uur pillen voor der halen en stap over op versvoer (vlees/carnibest). Die dierenarts kan de boom in met z'n dure voer... :x:x:x:x

Daarbij werd ik ook nog wakker met knallende koppijn, druk achter ogen en keelpijn. Vk gebeld: 'neem maar een paracetemolletje'.... :(

*kruipt weer weg met der doekje en allesreiniger spray..*

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Goede morgen dames,

alles goed hier??? Hebben jullie een goed weekend gehad? Ik heb er eentje vol feest gehad. Best gezelli;)

@ Gieg: kleine meid weer thuis... HOERA! (jammer dat ik geen plaatjes kan bijzetten...)
    @ Nai: wat een schatje!!!
    @ Juud: je omschrijft het geweldig. Doe lekker rustig aan en geef aan wat je zelf kan - op welk gebied dan ook. Dikke knuf!
    @ klingel: duidelijk uitgelegd dar ivf en isci! Niet saai, maar boeiend...

Naar iedereen een mok knuf...
    @ natjes: das niet fijn voor poezel
    @ Klingel & Cin: nog steeds over de datum... ik ben echt hard voor jullie aan het duimen.

Ik hoorde het pippa en Juud zeggen en ik wil het graag ook zeggen, maar ik bezit geen goede woordenschat en ik omschrijf mijn gevoel vaak waardeloos... maar bij deze IK VIND HET GEWOON KUT, KLOTE EN HEEL WAARDELOOS DAT JULLIE NOG NIET ZWANGER ZIJN!... zo... dus als ik balen zeg is het niet dat ik niet meevoel, maar meer omdat ik dan de frustratie in mij niet kan uiten. Ik vind het niet normaal en denk onwijs veel aan jullie. ik weet alleen heel vaak niet hoe ik moet reageren!

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ hoofdpijn van natjes: wegwezen!!!!!

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!!

He wat lees ik is het mokdag vandaag??
    Knuffel voor de mokkers!!

@natjes, niet ziek worden nu he, weet je waar ik vanochtend aan moest denken, het kan natuurlijk ook nog 13 oktober zijn. Is ook de13e. En wat lastig met je poezels, duur voer en nog werkt het niet en schoonmaken is nu niet makkelijk meer he. KNuff

@Cin, wat is rare spot dan? Ik ken spot sowieso niet dus dat is voor mij sowieso al raar maar zet het niet door of zo??

@kling was het leuk en engelooooo?? En nog geen ongi ook?? Tsss alsof de duvel er mee speelt. Mokknuff

@pix, nu jij hoofdpijn?? zeker dat je niet gaat zwemmen?? Wordt je wel lekker moe van en kan Eva misschien wel goed op slapen??? Kweet ook niet hoor, maar heb ik zelf met zwemmen.

@zuurtje, begrijp ik het nou goed dat je zus de hoorn op de haak heeft gegooid midden in gesprek???

@hondje, wat een lieverd, ze gaat uit d'r zelf al in de garage liggen als ze iets fout doet, hihi en we het niet eens gezien hebben. Mallerd

Dit is mijn vierde week verlof al maar het gaat ongelooflijk snel, de tijd vliegt gewoon!! Wel lekker natuurlijk maar heb het idee dat het ook wel eens te snel gaat. En ik moet zeggen ben het ook nog lang niet zat. Vind het nog wel gezellig zo met beeb in buik. En moet nog te veel schoonmaken voor huis aan de kant is. En ik heb natuurlijk weer veel te veel gezellig koffiedrink afspraken. hihi maar moet ook kunnen vind ik. Dus ik ga zo koffie zetten, want ik krijg zo koffievolk :p, scheelt rest van de week zijn de koffie afspraken buiten de deur.

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    yadi wil je mijn hoofdpijn ook wegpraten?

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hi bow

ik heb het overwogen maar ik was om 5.00 wakker en had eva in bed genomen. pas om 8.15 was ik wkker. 9.00 begint zwemmen. met mijn hoofdpijn kon ik niet zo snel en makkelijk aan de gang komen.
    en durf eigenlijk niet zo goed met haar te gaan zwemmen vandaag aangezien ze niet in haar hum is. ik weet hoe dat is in badje ook.. wil ze ook niet als ze uit haar hum is.
    daarbij doet mijn schouder zeer en als ik haar een half uur boven water moet houden gaat het alleen maar meer pijn doen (uit ervaring van vorige week) dus alles wees me vanochtend op..NIET gaan..!!

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wat schattig dat je hondje zichzelf de garage wijst

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ schattig hondje! whahaha
    @ hoofdpijn van Pixie: VERDWIJN!!! GIL

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik ga even wat buiten doen... ben ik een echte mok sfeer... tot laterzzz...

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Pix: jammer dat je niet hebt kunnen zwemmen :(
    En ja, uiteraard al testje gewagd gisteren maar was witter dan wit.

*waarschuwing: vieze spotpraat*
    @Bow: rare spot: Gewoon, anders dan anders. Normaal veel slijmeriger en nu echt alleen bruin bloed. Alsof ik ergens een korstje had zeg maar.
    Kan natuurlijk door de meds komen hè, dus ik wacht "rustig" af.

@yadi: Lekker gefeest dit weekend?

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bowen ja zus heeft gewoon hoorn op de haak gegooid, had zelfs niet de kans om iets te vragen waar ik voor belde

en mok dag: ik ben niet in de mok stemming voor mezelf, ik mokte mee voor de anderen

waarom heb ik het ijskoud terwijl het hier 23.5°c is?

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ik mok net zo hard mee...

wilde zeggen: goedemorgen! maar zo goed vink hem nu ook weer niet...

Heb me net ziek gemeld voor morgen iig. Vond teamleidster niet zo leuk, volgens mij... alsof ik er wat aan kan doen?! En er voor kies om me niet goed te voelen.... *zucht*

Voor de rest dikke knuff voor iedereen! (zit niet zo in m'n hum, geloof ik..)

Dikke smakkerd!

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    MOK voor remmar

wat vervelend dat teamleidster je zo een schuldgevoel geeft

vogels zijn hier aan het verzamelen geloof ik.. mega gechirp buiten!

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Goedemorgen!!

@iedereen die mokt ** knuffel **

@me ga proberen terug te lezen.. Kan zijn dat de kleine zich zo meld..
    Hij doet het goed.. hij drinkt goed aan de borst maar alleen met tepelhoedje.. ik heb al blaren op 1 tepel zitten!! :(

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    lang leve de BV :( ;)

hihi... sorry nai, kon het niet laten....

Fijn dat t verder wel goed loopt!! :) (ennuh, niet te lang tepelhoedje gebruiken he!? ;) ) Hoe is het verder met jou?? en je mannetje(s)??

@ pix: idd, een behoorlijk rotgevoel...

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @remmar 1 mannetje ligt nog te slapen en de andere is aan het werk zodat hij 2 weken vrij kan nemen :) Werd net gebelt dat ze vanmiddag hielprik gaan doen..

Met mij redelijk goed beetje last van mijn rug...

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    mok

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007