@ Cin: ik duim nog steeds voor je *duim duim duim duim duim* @ Cin: ja heerlijk gefeest. Heb best veel dingetjes naar binnen gewerkt. Owh smak smak... lekker hoor... @ Zuurtje: koud aan het lijden??? *gooit een lekkere deken en zet gelijk maar een kopje thee* @ Zuurtje: de hoorn op de haak. Vanwege kleding. Humzz Kan me voorstellen dat je even van je melk was... Overigens een grappig uitspraak @ Remmie: owh meid ziekjes... MOK! Nee je kiest er niet voor, maar als het nodig is, dan is het nodig... @ NAI: blaren op de tiet... das niet lekker... @ Klingel: een grote MOK... *&^%*(*3#%* :x:x:x @ Natjes: mok vanwege bovenstaande mok en het dagelijkse maandag mok gevoel! @ klingel: ben goed aan het broeden, maar toch wel een beetje mok... @ Gieg: neee.... argh ik word zo pissed van zorgverzekeringen.... GRRR :x:x:x @ Klingel: JAAA geeft iedereen een kick @ Natjes en stirea... dat was shocking nieuws @ Gabbel: drie eitjes... jippie... mijn duimen gaan weer voor je draaien meid... en de verhuizing komt ook al snel... jippie!!! over de foto.... wow... das een flinke verbouwing! @ Gabbel: ik snap je... wow.. das heel wat werk
Ik ben al gaan bellen en weet nu wat me te doen staat. We gaan een klachtenprocedure doorlopen en als het dan nog niet gaat lukken een andere verzekering zoeken. Hardloopse!
wat een gedoe giegje... je zou terplekke naar ze toe gaan om ze even heel duidelijk te laten merken dat je het er niet mee eens bent... Bijvoorbeeld de pc uit het raam te gooien enzo
so! uitgehardgelopend! lekker! @natjes: welja, strepen op je kont, mok. helpt smeren? @gabbel: GROTE GRIEBELS ik wist niet dat jullie zoveel gingen breken en klussen! WOW! snap dat je het onwijs druk hebt, maar schiet het een beetje op nu? meer fooooooootoooooooos! en 3 ei, fanastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @jd: wek, heeft jesse dat helemaal zelf gesmeerd? ieks! @tomnaat: heej kwam je ook weer even kijken? hoest? @rest: douchen en atelieren... smak!
zo gespeelt, gevoed, slapend kindje in bed, afwasje gedaan, zelf boterhammetje gegeten en nu ga ik ook op bed. 15.10 hechtingen eruit halen *smak*
he lievemeisjes zie veel lieve woordjes voorbij komen en ben het er geheel mee eens ik gun jullie zo het gevoel van zwanger zijn, en het mogen baren van je kindje, om dat vervolgens t emogen genieten van het grootbrengen. Wou dat ik dat jullie allemaal zo kon schenken. Telkens denk ik, net als jullie, ja nu zal het raak zijn, en als dat het spotten begind of ongi is er, ben ik ook weer verdrietig Hier is het even druk, Smallman heeft eindelijk eens vakantie, 2wk, dus ben daarom minder hier. Gister naar Ponypark Slagharen gweest, flink stuk rijden, maar ws erg gezellig.\Zal kijken of ik wat foto's op mmm krijg hele dikke knuff voor al mijn vriendinnetjes
@ nai gefeliciteerd met jullie zoon blij dat ik de naam toch niet gekozen heb. @ allemaal ik mok mee.. heelveel voorweeen waardoor ik zoiets heb van zet gewoon maar door. @ gabbel zeker wat te doen pfffffff. @ gieg verzekeringen @ allemaal ben wel gewoon stiekem aan het meelezen zoals gewoonlijk en vergeet alles weer zoals gewoonlijk hihihihi
nieuwe foto's op mmm komen er nog meer hoor, paar kaartje van fototoestel doet stom, op camers te ziendat er veel foto's op staan, maar als k wil downloaen naar pc, foetsie dus straks bij papa inpc kaartj edirect doen zonder kabeltje, hopen dat dat wel werkt
Haaaai ben ik ook weer @pix, nee snap dat het dan niet gaat lukken, is hoofdpijn nu al wel minder?? @cin, Hmm oke, anders dan anders maar gister witte test dus MOK!! @zuurtje, nou vreemd van zus dan, ik had er niks mee gedaan, denk ik. Zij moest maar bij mij komen. @remmie, nou ja zeg, wat stom van werk!!! Jij eerst extra werken ivm ziek en dan zelf zien dan kan het niet?? Laat ze het bekijken! Ik vind het goed dat je aan jezelf denkt! Smak! @nai, hai verse mama! Hoe is het?? Hoe voelt het?? En vertel vertel vertel En waar staan de fotos ?? kan niet vinden. @klingel, MOK, ik niet mok maar mok gewoon met jou en de rest mee. Enne voetje zit er nog aan @gieg, wat ontzettend stom zeg van die verzekering!! Dat ga je dus tegenwoordig steeds meer krijgen, verzekeringen die bepaalde meds niet willen vergoeden. Wie is hier nu de arts????? Tsk kan ik niet tegen!! @natjes, striae .. op kont??? Hèèè hoe kan dat nou?? Enne smeren helpt niet schijnt. @gabbel, OMG heb deja vu hier met die fotos van jou hihi. Maar wel fijn dat je al zo snel over kan!!! Enne 3 eitjes?? Jeahhh!! @pix, hechting eruit halen?? Huh nu nog?? @smallie, lekker beetje genieten samen, lekkerrr en slagharen was leuk? Wat had je nu voor kado voor je paps?? @tomnaat, jee jij gaat ook al hard, 35 wk al. En jij ook al jongen! Natjes jongen, Nai jongen Tomnaa jongen, wat zal het dan bij mij worden?? Ik ben steeds nieuwsgieriger.
MOKKKKKK! Ik mok lekker even mee met de ongi van Kling en de gekke spot van Cin!! O ...ook een beetje voor mezelf...heb hoofdpijn en opgezette klierklieren . Voel me een pietsie gammel. Vanmorgen even naar CB geweest met de kleine meid...ze kreeg haar 1e prikjes . Verder gaat het prima, ze is 55 cm en 4770 gram, dus gaat lekker. Verder ben ik de helft van wat ik heb gelezen al weer kwijt; Nai; joe geniet lekker van je kleine man!? Goeso! Natjes; staie op je ass......welkom bij de club . Je wordt over het algemeen niet mooier van moeder worden . Zuurtje; zus doet idd wel heel kinderachtig....ik vind ook niet dat je haar een verklaring schuldig bent, maar als je de onrust tussen jullie heel vervelend vindt misschien toch even bellen. Bow; gaat hard he....dat verlof, nu lekker aftellen!! Gabbel; hard werken meid......geniet je er nog van? Verder even geen reacties meer, 'k ben het even kwijt en de kleine moet eten! dag liefies!
Nog even snel dan: Bow, er worden op het moment heel veel jongetjes geboren, hier in de buurt ook. Grappig he...rond de tijd dat Britt werd geboren, waren het juist veel meisjes. Wie weet.....wordt het een jongen of misschien over een paar weken worden er weer veel meisjes geboren! Leuke spanning toch?