En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @natjes je maak het spannend meid. zou er morgen een bevallingsbericht al zijn?? ;)

@lau *knuffel* wat naardat het weer niet goed gaat met Finn.
    en dat je zoveel pijn hebt :( :( lief van vriendin!

@cin hechtingen van moedervlek. anderhalf week geleden verwijderd.

Eva heeft het beter gedaan vandaag. ze heeft wel veel gezeurt en gehuilt maar niet te vergelijken met gisteren. ze was vandaag nog enigszins te genieten! :D en ben supertrots op d'r!

ik ga slapen. morgen werken .hopelijk gaat mijn hoofdpijn over met slapen!

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh nog even:

@gabbel.. wat prachtig.. 3 eitjes.. super zeg
    @zuurtje bah dat je ziekjes voel. hopelijk met slapen gaat het snel over
    @miranke. posi ovu test.. woohoo let the party begin.. sexy time!!

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Heey meiden

Even update van natjes

lig nu aan de ctg, bloeddruk is weer hoger dan net thuis. Zat gelukkig geen eiwit in urine! Zo bleoduitslag en nog een echo en dan weet ik meer.

4. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Je maakt het spannend Natjes. Sterkte meid. Is mannetje wel bij je?

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    natjes, je moet echt even goed doorvragen! Bij mij liep bloeddruk op door te lang weeen dan ben je al uitgeput voordat je aan de bevalling begint dat wil je niet! En natuurlijk een dikke knuffel voor !

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat kan zeker.. had het hier na laatste MK ook.. cyclus was meteen als vanouds

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    spannend natjes... hoop dat bloeddruk weer zakt en jij nog even lekker naar huis mag... zo niet... dan hoop ik dat bevalling niet al te lang meer op zich laat wachten... voordat jouw achterwerk helemaaaaaaaaaaaaaaal vol streepjes zit :)

gieg: wat bagger van verzekering.. blijven zeiken hoor.. boodschap kan altijd ff duren voor het aankomt daar... en anders idd overstappen.. ik heb geen idee of mijn verzekering zulke medicatie vergoedt.

MOK... heb ik hele dag liggen rillen op de bank... nu gutst zweet van mijn lijf af... beetje vermoeiend allemaal.

8. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Lim, bedankt voor je reactie. Goh, fijn om te weten dat cyclus zo snel weer 'goed' kan zijn!

Enneh, beterschap meid!

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Natjes: Sterkte, succes of welkom terug!
    Kies maar wat van toepassing is :p
    Je maakt het spannend!

@ Lautje: Als je niet zover weg woonde was ik je komen helpen.
    Ik weet niet of je het wilt maar heb je al geinformeerd naar gezinshulp? Misschien is het wel fijn als iemand je een paar uur per dag komt helpen (dagelijks) om jou te ontlasten. Ik heb dat zelf bij de tweede gehad, maar dan 8 uur per dag omdat ik ook een peuter had rondlopen. Hoewel ik daar toen erg tegenop zag, heb ik er geen spijt van gehad.
    Via de kinderarts zou je dit misschien kunnen regelen........of eens aan de huisarts voorleggen.

Verder ben ik het alweer vergeten :)

Hier gaat het wel goed :)
    Wat de IVF betreft heb ik voor nu (voor mezelf) besloten, dat ik eerst ga vragen of ik nog een paar IUI-pogingen kan krijgen. Een zwaar traject ingaan zoals IVF lijkt mij op dit moment niet verstandig. Ik vind dat wel heel erg, maar ik denk dat het verstandiger is.

Ik vind het wel eng dat de jongste naar school is en dat ik haar niet zelf in de gaten kan houden, maar ook de juf vond het een beetje eng dus zij zal haar ook wel goed in de gaten houden.

Qua medicijnvergoeding ben ik een klein beetje verder gekomen na een aantal telefoontjes te hebben gepleegd. Ik heb vanmiddag de machtiging aanvraag opgestuurd van de kinderarts, ondanks dat de verzekering heeft aangegeven dat ik dat niet hoefde te doen, omdat ze toch niet gaan vergoeden. Als ik de afwijzing krijg moet ik contact opnemen met Zorgbelang en gaan zij mij verder helpen zodat ik misschien niet een ellenlange klachtenprocedure hoef te doorlopen, alvorens ik bij de geschillencommisie terechtkom.
    Ik hoop dat dat gaat lukken!

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Beterschap Lim! Kan wel zeggen dat het rondgaat nu maar daar heb jij natuurlijk geen hol aan.

@all: kent iemand Toverland in Sevenum?

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ik hoop ook dat het lukt Gieg! Ik vind het belachelijk dat die medicijnen ondanks indicatie niet vergoed zouden worden!

@IVF: Heel goed te begrijpen. Hier gaan we ook eerst nog verder met IUI, ik denk er zelfs over om ná HSG te vragen om 2 ipv 1 poging. Aangezien ik nauwelijks last heb van de Clomid, en m'n cyclus er lekker kort van is vind ik het wel het proberen waard.

Maar ja, eerst die ongi maar eens afwachten, mok.

@Miranke: Lekker weekend gehad dus? :p

@Gabbel: Helemaal vergeten om te reageren op jouw 3 eitjes, super meid!!! Dat gaat nog de eerste bus tweeling worden zo ;)

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Limmeke: Beterschap!

@ Gabbel: Jij had eerder al eens een pendel voor een tweeling toch?
    Zou wel erg leuk zijn in de bus :)

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yup cin.. ken Toverland.. wil je daar naar toe?

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wek, wakker geworden op bank, snel door naar bed, maar eerst even langs de bus struikelen...

@miranke: whoohooo, sexy weekend gehad dus? :D heheheh you goooo girl!
    en FIJN dat cyclus meteen weer normaal is! :)
    wat rooie betreft: sinds slinger water richting rooie, m niet meer gezien/gehoord! :)
    WEL 3 muizen mogen vinden, waarvan een doodleuk levend op de bank zat met slaaproofkat ernaast :$
    niet normaal.......

@natjes: ik denk aan joe, smakkkkkkkk!

@cin: toverland? wasda?

@limme: griep? sigtig! smak!

@tomnaat: gooi t er maar uit! moeilijk, die laatste loodzware (25 kg) loodjes... smak!

@pix: hechtingen eruit, ziet het er goed uit?

@lau: ik kan wel gilllen als in de buurt (=binnenkort, naar ouders en vrienden)
    maareh, mag/kan ik wel wandelen met finn terwijl jij slaap? vind je dat niet eng?
    ik wil ook wel braaf met m in herfstzon in tuin zitten hoor, of samen met oordopjes in schuur?
    kijk, eerst een kopje thee samen, maar eigenlijk zou jij verplicht een dag, een weekend, stille rust moeten hebben.
    moet toch te regelen zijn!!

*denk, denk!*

@bow: hoop dat je doorslaapt, en lekker ook vannacht!!!

@milk: wek, missch een ontsteking? verstandskies? ieks?
    en vertel es, waar komt dat Hd nu vandaan? en dat milk trouwens?

@naiman: gefeliiiiiiiiiiiiiii NU jarig!

@rest: smakjes, morgen actie in atelier, geen gekrijs in bus. woens dr antiek: GIL!

15. natjes

natjes Niet meer actief

hoi hier even update. Lig thuis in bed. Heb 1.5 uur aan de ctg gelegen. Deze was helemaal goed! Ook bloed en urine waren goed. Echo was ook okee, hij wordt 6 tot 6.5 pond geschat. Bloeddruk is echter wel nog te hoog. Vanaf huis tot ziekenhuis was ie nog hoger gegaan. Ze hebben me wel naar huis laten gaan omdat ik aangaf toch echt liever in me eigen bedje wilde liggen. Uiteindelijk mijn zin gekregen op voorwaarde dat ik morgen om 11 uur weer aan ctg kom liggen en bloeddruk laat checken... Dus morgen meer nieuws denk ik.

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Natjes, fijn dat je weer thuis bent!! Nog 1 dagje rekken en je mag lekker thuis bevallen! Of mag dat sowieso al niet meer bedenk ik nu?? Hopelijk bloeddruk ook wat lager.

Hier weer wakker, heb pijnlijk plekje in mijn rug/zijkant. Gok nier of zo?? Weet niet hoe het komt, heb zelf idee dat ik te weinig heb gedronken vandaag. Ben dus maar even litertje water naar binnen aan het werken. Enzo weer verder slapen.

17. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Lim: Ja, we gaan er heen met schoonfamilie. Ik vroeg me alleen af of je er een hele dag kunt rondlopen of dat we aan een halve dag genoeg hebben. We gaan vooral voor neefje van 3.

@Kling: ehmm... Toverland = Plopsaland zonder kabouter Plop? Zoiets denk ik.

@ongi: halloooooooooooooooooooooo, bent u daar nog? Kom maar buiten spelen! Ik ben er klaaaaaar voor! (en klaar mee!)

@Pix: moedervlek? Heb ik even gemist denk ik. Hebben ze het een beetje netjes gedaan? Ik heb er oit eens één weg laten halen die midden op voorhoofd zat en daar zie je helemaal niets meer van :)

@all: zwaai!!!

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Bow: Als je denkt dat 't nieren zijn doe je dan wel voorzichtig. please? Anders even vk bellen of het geen kwaad kan?
    En heb je nog wel geslapen na die liter water? Of moest je er steeds uit om te plassen?

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Natjes: Fijn dat je weer naar huis mocht om in je eigen bed te slapen :) Ik hoop dat vanmorgen aan het ctg weer alles goed is, maar ook dat je niet lang meer hoeft te wachten op de bevalling!

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik vlieg naar de kapper en verwen mezelf met een permanent :)
    Dat was sowieso al de bedoeling, maar heb er nu echt zin in.

Deel Deze Pagina