En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

@gieg; leuk permanent! Wil dat ook wel weer een keer!
    @bow: pijn weg?
    @cin: vage ongi's ook altijd..
    @hoofd: jep druk is er nog steeds
    @zkh:kom eraan om 11 uur...
    @poezel: *aucht* net plasje 13 weggehaald sinds ik wakker ben.. naja het komt er ieder geval uit! Hoop dat ze nu een paar uur gaat pitten zodat ik ook ff rust heb!

edit:

Bevalling mag nou wel snel komen... begin het echt zat te worden zo.. (sorry voor geklaag!)

2. natjes

natjes Niet meer actief

so en nu ff douchen en aankleden..

3. tomnaat

tomnaat Actief lid

8 jun 2008
    384
    0
    16
    huismuts,mamsie
    Zuid-holland
    @ Milk het is onze tweede zoon en dan zit er nog een heel lief meisje tussen. hihihi
    @ Gabbel super 3 eitjes.
    @ Natjes sterkte meid we klagen gewoon met zijn tweetjes.heel gewoonlijk
    @ Gieg veel verwen plezier.

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    OKay ik heb alles gelezen en dit is wat ik heb onthouden

@ milla: gelezen en gereageerd... KNUF
    @ Limsel: MOKKNUF
    @ Lautje: ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik begrijp dat je je gewoon KUT voelt en dat is niet leuk. Je hebt het niet makkelijk gehad en dat blijft het niet. Ik vind je een held dat je gewoon door blijft zetten. Een dikke knuf van mij
    @ Natjes: leuk he buren ;)
    @ Natjes: hoe is het nu met poes?
    @ Natjes: GIL! ZKH?!
    @ Cin: nog niet ongi... Het is wel frustrerend he meid... ik weet eigenlijk niet wat nu handig is. Ik hoop nog steeds op een preggy, maar een uitgestelde ongi is niet leuk!
    @ Milk: au tong... arme tong...
    @ Mirank: alles hier goed... heb spierpijn in mijn buik en dat heb ik niet eerder gehad. het is eigenlijk wel grappig. Donderdag over een week echo.
    @ Natjes maakt het spannend... en net nu ik vandaag zodirect de hele tijd weg ben!
    @ Gieg: ik hoop met je mee dat het lukt meid... spannend hoor meidje naar school! knijpknuf
    @ Gieg: verwen je zelf lekker eens! Lekker nieuwe haartjes
    @ me: ik peer hem.... kan iemand mij op de hoogte houden van natjes via sms, want ik ben de hele tijd weg vandaag...:x

5. natjes

natjes Niet meer actief

@yadi: als het heel spectaculair is sms ik je. Als er niets bijzonders is lees je het vanavond/morgen op zwp!

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen,

Hoe is het hier na een MOK dag??

@natjes, succes straks, hopelijk bloeddruk gezakt!

@gieg, leuk permanentje, wil wel foto zien natuurlijk he

@foto over foto gesproken, we hebben nog steeeeeeeeeds geen foto van gezien van debs met nieuwe kapsel!!

@cin's ongi, kom nou eens door man, of blijf helemaal uit, make up your mind!!!!

@tomnaat je mag best wat meer klagen hoor, ik wist nl helemaaln iet dat je zo veel last had. Als je ook maar de leuke dingen vertelt :p

@cin, ja doe voorzichtig, heb ook alleen maar last als ik lig, dus misschien drukt beeb er tegen aan. Maar las net verhaal bij de oktober mama's dat iemand een waternier heeft, Nooit van gehoord maar beeb drukt dan urineleider dicht zodat je niet goed kan plassen en die mag dus juist niet meer dan 200 ml per uur drinken. Maar denk niet dat het dat is bij mij anders had ik gister na mijn glazen water extra pijn moeten krijgen en dat was niet zo. Ik had gister denk ik te weinig gedronken. En yoga gehad dus ik denk dat het dat was. Mocht het blijven dan zeg ik het vrijdag bij controle wel bij vk. Oké?? Smak voor bezorgheid!

Nu eerst koffie bij mijn zus.

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    fijn te zien dat je weer thuis bent natjes

whoo gieg, jij krullebol

cin: Toverland is leuk, voor grootste deel overdekt, 1 hal helemaal geschikt voor kleine jongen van 3... ik kan me er zelf geen dag vermaken, maar ik ga ook niet in achtbanen en waterbanen.. mijn kinderen rennen daar wel een hele dag rond.
    voordeel van Toverland: heb nog nooit meegemaakt dat ik wachtrijen had..

zelf: ben net terug van UWV.. ik blijf nog paar maanden in ziektewet met bekken.. zagen wel in dat het niet goed zat..

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!

Ik hier ffies tussen het kolven door!
    Heb net mn schattie weer weggebracht.. :(

Ben wel bijgelzen, maar heb eerlijk gezegd nog weinig weet van wat ik heb bijgelezen.. (krijg je met 3 telefoontjes tussendoor he... *zucht*)
    Dit weet ik nog wel:

@ cin: Laat dan die ongi ook maar komen dan.... of gewoon helemaal niet.. (nouja, maar dan wel zwang... anders niet!) so!!

@ natjes: fijn dat je iig weer thuis bent! :)
    Hoop echt voor je dat ie snel komt!! nu is het wel genoeg!

@ bow: pas je ffies goed op jezelf? nu nog auw??
    Zit t beetje onderaan in je rug? Zeg maar net onder je ribben?? Zo'n stekerig gevoel?!

@ gieg: snap je denkwijze.. kan het me indenken, geloof dak hetzelfde zou hebben!
    Laat je ff weten hoe je meisje het op school deed?! Knuff!!

@ lau: heeele dikke knuff!!
    Heb je geen duowagen?! Zet ik nikki ernaast ;)

@ lim: beterschap!!

@ Nikki: heeft een nieuw vriendinnetje!! :D Vrienden van ons zijn gister bevallen!!! na 42 weken en 1 dag!! Toch uiteindelijk gekomen!! Na een bevalling van 17 uur, toch een ks.. :(

Dikke smakkerd!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeeee lieverds,

Ik was al bang dat ik veel te sentimenteel en zielig was overgekomen, de laatste keer, maar dat viel dus mee.

Ja, ik vind het fijn weer te werken, maar ben nog steeds niet helemaal 'ingedraaid...'
    En ik MOK even met iedereen mee. Heb kort bijgelezen tot en met zondag.

Begreep aan de banner van Kling dat ze gisteren toch...? .........
    En Cin? Spotting doorgezet? (sorry, even niet opgelet bij het lezen.....)

In ieder geval blijft het ongelooflijk KUT allemaal! Maar ben wel blij dat de bus de laatste tijd weer vooral aandacht heeft voor onze NNZ'ers. Tuurlijk mag er aandacht zijn voor de anderen, maar zo heeft de bus wel weer aandacht voor haar oorsprong. Jammer alleen dat het over IVF's en ICSI's gaat... Maar we houden stug vol!

@Pix:Eva zit qua leeftijd in het sprongetje van rond 4 maanden. Dat verklaart waarschijnlijk een hoop gehuil. Knuff meis!

@Natjes en Bow: spannende dagen meiden. Rond 37 weken, dus het komt echt dichterbij...

@Nai, fijn dat je even van je liet horen. Mag ik je adres> Of heeft iemand anders dat?

@Female: gegevens komen eraan!

@all: tot later: Ga nu even met Fem naar osteo (laatste x). Siem naar opa en oma brengen. Daarna daar koffie en broodjes. Dan weer terug en kids naar bed.

Liefs Juud

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Waar is iedereen???

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    morgenmiddag busmEIsjes!

so, hoest hier?

@bow: weer een gebroken nacht, huil! en sigtig aan! klinkt als nier idd? even laten checken?
    @cin: ongi MOET vandaag komen! je zal toch niet opeens een nog langere LF hebben? wat zijn dat voor geintjes! :x
    @elke: doe eens melden!! je bent allang weer truhug van eilahand! :D
    @natjes: rustig an dan maar... duim duim!
    @limme: griep? en UWV deed niet moeilijk dus? goed toch! of wil je eigenlijk weer aan de bak?
    @gieg en debs: krullefoto sien!
    @remmie: ben je weer beter? echt 100? of gewoon stoer 81%? *kijkt streng* ;)
    @nikki: ha, een dintje! en mama missen, huil!
    @juud: ja zal wennen zijn he, maar lijkt me ook wel lekker voor je. enne, mooie woorden over bus. jammer dat t nog nodig is, NOD/MMMaandacht, maar ja... :( doen we weinig aan.. de tijddddddd zal het wel regelen: DTL!
    @rest: smak, ik ga theejen en dan ateliejen, ben en vanaaf missch weer.

*zoefje*

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: nee, niet 100% maar vind het wel goed zo.. ;) haha..

*kijkt heel streng terug*

*heeft eigenlijk geen idee waarom ze zo streng naar kling kijkt*

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :D
    altijd vervelend he als iemand je betrapt op een illegale overdosis STOERDOEN
    :D

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    #75054 Remmar, 15 sep 2009
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
    whaha... oh, en ik ben zooooooo stoer... ;) :p *zucht*

ahum.....

word jij ook wel eens moe van jezelf?! ;)

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    weer even snel
    dikke kus en knuf voor alle lieve meisjes

net een rondleiding gehad voor school voor Marije
    is Montessori school, vond een goede indruk en les methode

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Zuurtje, heb gister op de post gedaan

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemiddag meiden

hier MOK om temp

thans small

voor de rest sorry weet het niet meer, voel me nog altijd niet zo goed en zoontje is ook ziek thuis

knuf voor iedereen

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @remmie: heel soms word ik moe van mezelf.. maar meestal bevalt SD mij prima! :D
    @small: knuff trug!
    en montessori, ja?
    @zuurtje: belachelijke (innestel!) temp!

so nu peer ik m dus ECHT, dikke knuffff allemaal!

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    M'n meisje doet het erg goed op school en heeft ook een nieuwe plek gekregen helemaal voorin de klas, zodat ze minder prikkels krijgt. Ze wiebelt alleen nog wel erg veel op de stoel, maar vanaf morgen krijgt ze een hogere dosering medicijnen dus dan zou het beter moeten worden.

Mijn krullebol laat ik wel zien als ik weer wat meer kleur in m'n gezicht heb :)
    Ik zie er nog erg moe uit geloof ik.

@ Natjes: Hoe was de ctg en je bloeddruk?
    Ik hoop dat de bevalling snel begint!

@ Limmeke: Voel je je al wat beter?

Verder........weet ik het niet meer :)
    Dikke knuff allemaal!

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zooooooo, kids in bed! Met Femke was alles weer helemaal goed. Mag nu wegblijven bij osteo. Met Siem over half jaar tot jaar weer controle, maar ws alles ook bij hem nog goed. Toch fijn, alles weer op orde te hebben.

We doen er inderdaad weinig aan, dat we het over MMM moeten hebben nu, maar daar hebben we dan gelukkig dr. Antiek en de zijnen voor. Maar serieus, ik ben echt blij dat we elkaar weer even vinden op dit front; de onvoorwaardelijke steun voor de meiden die nog steeds wachten op hun droom...

@Bow: bedankt!
    @Small: fijn dat rondleiding en indruk goed waren. Montessori: leuk!
    @Giegje permanent? Leuk leuk leuk! En kleine meid doet het dus goed. Fijn hoor. Heeft ze al eens zo'n wiebelkussen gehad? Hebben ze hier in Venlo op een basisschool. Schijnt toch goed te werken. Enne: Dove zelfbruinerscreme doet woneren voor vermoeide gezichtjes. Smak!
    @Tinkerbel: hallo!
    @rest: ga maar even bijlezen, want weet effe niets meer, sorry!

Deel Deze Pagina