mijn tante is hier dus ik heb even tijd om te lezen hier. Heb net heerlijk een tukkie gedaan. Giegje, denk dat het slim is eerst nog meer iui. Gelukkig met meisje weer goed! Gezinshulp hebben we wel overwogen maar is voor mij geen oplossing. Ik loop nu gewoon over omdat ik ook iedere ochtend koffie en ontbijt doe bij paps omdat mn mams werkt s morgens. Straks is dat ook weer normaler en komt mams mij weer helpen 2 middagen in de week. Ik heb wel 3 uur in de week huishoudelijke hulp en heb een buurvrouw die zeer regelmatig bij springt met uurtje oppassen zodat ik naar fysio kan en die regelmatig boodschappen doet. Natjes, spannend meid! Zal in ieder geval niet lang meer duren! Remm, voel je je alweer beter? Kling, geef maar een brul als je in de buurt bent dan zien we wel! Me, voet: banden zijn ver uitgerekt dus podotherapeut. Rest, alles vergeten maar ik deel dikke knuffels uit!
Heeeeeel dikke knuff voor jou Lau! Ik heb bewondering voor je hoor, want jullie hebben het echt niet makkelijk. Doe je ook een knuff voor Finn? @Cin: durf het bijna niet te zeggen, maar spotting rondom normale ongi komt zeeeeeer regelmatig voor bij zws.... Maar nogmaals, durf het bijna niet te zeggen, want begrijp de teleurstelling die volgt als het toch doorzet... Knuff! @Gabbel: zooooo, da's een werk zeg! Maar fijn dat het eide nadert en dat jullie snel erin kunnen! Enne: drie eitjes? Jippie! @Natjes: begrijp dat je het zat begint te worden en herken die gevoelens nog wel. Probeer je toch maar in te stellen op nog 3 weken... Ik bleek ook dat geduld nodig te hebben. Eerder, daar hoop ik natuurlijk op voor je! Knuff! @Limm: beterschapsknuf! @Yadi: durf je al te genieten? @Pix: knuff voor hechtingverwijdering... Brrrrrrrrr! @all: ga nog even naar MMM en dan sluit ik af. Milla vast knuff, want ik denk dat ik je best ga begrijpen maar ga nu lezen! Tot een volgend keer meiden!
update, bloeddruk was weer wat gezakt, ctg was goed, minimale waarde eiwit in urine. Wel alle klachten horende bij pre eclampsie. Daarom morgen naar eigen vk en vrijdag naar zkh voor bloed prikken, urine en ctg!
Ow meid...spannend! Maar ze hebben je wel gewoon naar huis laten gaan - dus ik ga mijn kriebels die ik hiervan krijg - onderdrukken Als ze hadden gedacht dat het gevaarlijk was, hadden ze je niet laten gaan. Beloof me heel plechtig 1 ding: Als je hoofdpijn toeneemt, je gezichtsvermogen afneemt en je een bandgevoel krijgt onder je borsten, ga dan aub naar het ziekenhuis! Echt hoor! Liever 1 keer teveel erheen dan 1 keer te weinig. Ik wil je helemaal niet bang maken, maar aangezien ik HELLP heb gehad gaan er allemaal alarmbellen rinkelen bij dit soort berichten Let op je lichaam, je stelt je écht niet aan als je je 'even' wil laten controleren! It's your life and your baby's life! Remember that! knuf!
female bedankt voor je berichtje! Ik ga het goed in de gaten houden. Moet ieder geval morgen weer naar eigen vk die alles controleert. Beeb beweegt ieder geval wel goed!
ik heb net mijn tempkaarten eens allemaal bekeken en bij een temp op of onder de lijn bij ff zou ik nu ongi moeten zijn maar er is nog niets te zien en eerlijk gezegd voel ik het ook nog niet aankomen dus nog maar even tot morgen afwachten wat het dan doet en wat temp doet
Goed zo! Let goed op jezelf hoor....het kan zomaar ineens heel hard gaan. Niet denken: "oh het zal wel" of "tis niet zo héél erg pijnlijk.." maar echt gewoon meteen inpakken en wegwezen. Vluchttas en maxicosi alvast in de auto dumpen, zorgen dat de tank altijd vol is nu (zou je gebeuren zeg! *puf* *puf* Ja schat *puf* ik moet éérst even tanken *puf* ) En verder natuurlijk lekker relaxen haha.... Hoest met piesende kat?
Natjes, ik sluit me aan bij Female. Let op je lijf en voel je nooit bezwaard je te laten controleren! Succes de komende tijd! Zuurtje: 3 kilo? Way to go girl!
Dag lieve meiden!! Ben zoo lang niet online geweest want mn laptop is gecrasht!! Heb nu eindelijk een nieuwe maar wat een gedoe zeg!! Ik moet enorm veel pagina's bijlezen en dat ga ik zo gauw mogelijk doen. Kom me alleen even melden na deze lange afwezigheid!! Liefs en knuffels!
@ Natjes, goed opletten, dikke knuf, nog even en jij ook straks beeb in armen @ zuurtje, ocharm, kleine man ziek @ giegje, ben ook benieuwd naar kapsel @ Klingeltje, Smallman heeft op Montessori gezeten, en nu na rondleiding vind ik het wel wat(ook goed ingelezen) De dingen die ik mistte op school, worden hier wel gedaan. @ Juud, knuf @ Lautje, pfffff Finn weer meer aan het huilen, vedorie wel een hele fijne buurvrouw heb je hoor hoest met papa?
female mijn bloeddruk was trouwens 120 over 80. Op zich dus netjes voor nu! Voor jou misschien ook een geruststelling! Poes lijkt zich beter te voelen, heeft vanaf 12 uur niet meer buiten de bak geplast! Hopen dat het al door de meds komt!
@ alice: geeft toch helemaal niets! kan gebeuren! (en is al erg genoeg ) Ga vooral niet bijlezen haha.. @ lau: Gaat wel weer oke! Nog niet super.. maarja.. ach.. Hoest met jou?? Finn weer meer huilen?! Dikke knuff en pas goed op jezelf!!! @ smallie: fijn dat je zo'n goed gevoel kreeg bij school! Hoe is het verder met je mooie meiden? @ juud: haaaai!! zwaai!! Druk bestaan zo he?! @ zuurtje: spannend!! @ natjes: ook goed op jezelf passen jij!! Wel fijn dat voor de rest alles oke was! @ bow: hoe is het met jou vandaag? nog last van nieren?! (als het al je nieren waren.. haha.. ) @ me: hup, weer verder met cadeautjes inpakken en luiertaart maken!! Kom straks misschien nog wel ffies langs als ik moet kolven! X
vergeet helemaal alice gedag te zeggen... Haaaai Alice! Ik weet niet hoever je terug moet lezen...maar succes alvast! We l*llen weer heel wat af tegenwoordig
hihi ja dat geloof ik!! Heb vandaag allebei de kids dus dat bijlezen waor pas vanavond! Kan iemand mij de link van mmm sturen? Hij stond in mn favorieten op mn oude laptop..hierop heb ik nog niks! xxxx