@tisch: jeej hoest ermee??? lekkere vakantie??? geniet darling! en lekker broeden in bikini! @tisch: het had zo mooi kunnen zijn, maar het kan nog mooier... with a little patience... (yes ik geloof er weer in!) @zuurtje: KUT! maar wat raar van je temp/(niet)ei dan. ik zou echt even gillen om een duidelijker plan de campagne nu, schiet niet op (zonder clomid oid) knuf
wat bedoel je met rare temp ei is geweest en lf van 9 dagen klopt ook, verwacht dat ongi morgen pas goed doorbreekt en dat dat dan dag 1 is
het zal voor morgen zijn, er is nu niemand meer en om in te spreken op antwoordapparaat heb ik geen zin in
even geprobeert om naar mijn gyn te bellen maar die komt dinsdag pas terug uit verlof dat wordt dus morgen vanaf 9u dat ik naar wisanto ga bellen zou ik mij verontschuldigen dat ik vorige keer ben weggelopen
een snelle knuf van mij! (klingel: groetjes van milkyhead; moest eens spontaan een nickname verzinnen, ben vrij bleek van mezelf )
Welcome back Alice, heb je gemist! Gaan er van jullie nog naar de jonge gezinnenbeurs? (nov, utrecht) Nog liefhebbers voor uitnodiging voor sample sale van vanilia in a'dam stuur dan even een pb met je emailadres.
@milkie: hahahaha dat is t dus! wat, ben jij (ook) zo'n bleekneusje? is me niet eens zo opgevallen tijdens meeting! *schudt handen met milk* klingman noemt mij, als ik nakend voorbij gil, vaak CASPER! @alice: HAAAAI ik heb je gemist! vertel eens, hoe IS het nu?????? @zuurtje wat ik bedoel is dat temp gewoon raar is, toch. en idd, die korte LF (net als milk) moet je dat ook niet eens (meer) laten onderzoeken? ach moet je zelf weten hoor, ik wil vaak een beetje snel! @schetsen: ha, blij! goede opzetten gemaakt! smak!
Haaai, Kom even voorbij waaien Eindelijk rood! Een week geleden had ik niet geloofd dat ik hier zo blij mee zou zijn, hihi. @Alice: welkom terug! Veel succes met bijlezen, hahahaha. Dikke knuf aan allemaal!
@ Juud: Wiebelkussen kende ik niet, tot ik net een plaatje zag. Volgens mij ligt zo'n ding bij de fysio en bij de oudste in de klas zit iemand ook op zo'n kussen (vertelde ze net toen ze het plaatje zag). Als ze zo blijft wiebelen is het de moeite waard om te proberen en kan het misschien tegelijk met een AlfaSmart worden aangevraagd Tnx! @ Natjes: Wat een keurige bloeddruk!! Pas goed op jezelf he en wat de rest ook al heeft gezegd, aan de bel trekken ook al is het omdat je je dikke teen voelt. @ Alice: Welkom terug en succes met teruglezen daar ben je wel een dag mee kwijt :-O @ Lautje: Lekker dat je even hebt kunnen slapen! Ik was even de zorg voor je vader erbij vergeten, sorry. Met zoveel tegenslagen moet het snel eens goed gaan! @ Zuurtje: Balen dat de duivels weer op bezoek zijn.
Heb jullie ook gemist!!! Heb nog niet teruggelezen hoor Lautje jij krijgt het ook maar voor je kiezen he meid, ik denk aan je hoor!! Kling hoe is het met jou? Ik zie aan je banner dat je gisteren ongie bent geworden! Sjonge...ik zou bijna gaan vloeken maar dat doe ik maar niet. Het is zo oneerlijk, ik gun je zó graag een baby! Dikke knuffel meid, een echte dikke! Hier gaat het wel goed maar het is drúk met twee kinders! L is altijd al een pittige dame en was in het begin heeeeeel opstandig, jaloers en vroeg veeeel aandacht. Het gaat nu allemaal wat beter. R is lief maar slaapt overdag bijna niet. We hebben geprobeerd in te bakeren maar dit helpt niets. Meneer wil het liefste op de arm en het liefste iedere 2 uur een halve fles drinken. Dat is vermoeiend. Maar goed, ik weet dat het allemaal beter gaat worden, dus doorzetten. Verder hebben we de opening van de nieuwe zaak gehad en zijn daar superdruk mee geweest. Ehm laptop gecrasht én ik ben mn baan kwijt! Morgen een sollicitaiegesprek voor iets heeeeel anders! Dat was het even in een mini-notendop! Ik ga er vanavond wel vroeg in want ik ben echt doodmoe!! Meiden slaap lekker en ik kom morgen weer langs! xx
Hee hoi Haaaai Alice, fijn weer wat van je te horen, jij hebt ook het nodige gehad in zo'n korte tijd. Wat vervelend dat je je baan kwijt bent. Of zag je het wel aankomen?? Ik zou zeggen gewoon weer inhaken hoor en als je wil moet je teruglezen maar kan me voorstellen dat het te veel is. Zuurtje, GRrrrrrr ongi!!! Tisch, geniet nog maar even lekker van je vakantie!! Rem, heb mijn dag niet vandaag geloof ik, best wel veel krampjes vandaag, ja ja ik weet het is nog niks maar toch En misschien voel ik dat in mijn rug ook wel. Hoest met jou?? Natjes, bloeddruk is netjes idd! Heb vandaag de kaartjes maar eens besteld, proefdruk is er volgende week vrijdag. Dan ook de enveloppen dus beeb moet echt nog even blijven zitten. Op terugweg langs bristol gereden want ik moet hoognodig nieuwe badslippers hebben, hadden ze niet met klitterband, is vereist anders pas ik ze niet. Kwam ik daar van die nep uggs tegen, en ze pasten ook nog, wonder boven wonder dus die maar gekocht, is altijd warmer met het weer van vandaag dan badslippers.
wat vervelend zuurtje dat je weer ongi bent geworden. Misschien heel stomme vraag.. maar je fa die zei toch tegen je dat je eerst zoveel kilo kwijt moest raken voor die je verder ging helpen? ( of was dat andere arts?)... vraag me dan af waarom je daar elke keer heen blijft bellen? Ben gewoon nieuwsgierig, vandaar deze vraag hi alice.. fijn dat je er weer bent. ben je nog druk geweest bowen
Heej Limme, Hoe is het?? Al beetje opgeknapt?? Enne hier machtig druk geweest Vooral met koffie drinken en kleuren met neefje
Nee, nog niet opgeknapt.. hang weer zo te kwakkelen, te goed om in bed te liggen maar te lam om rond te lopen.. maar goed, gaat vanzelf wel weg weer. .. zal dus uit jullie buurt blijven voor ik je aansteek
ik ga slapen slaap lekker iedereen limmeke ik wil eens horen wat hij te zeggen heeft nu er al 3kg af zijn en nu dat het meer dan 2 maanden duurt voor ongi kwomt (is nog altijd niet doorgebroken hoor) hij had ook gezegd tijdens laatste bezoek dat er dan misschien eerder iets gedaan wordt vandaar dus doet hij het niet ga ik naar een andere
slaaplekker allemaal! @zuurtje: nogmaals ik zou meer, desnoods elders, gaan zeuren. heel erg veel te veel artsen volgen een standaard protocol voor alle patienten, en de grap is nu net: iedereen is anders!!!!!! kwestie van wel of niet accepteren. ik ben nu 21 maanden bezig, en heb dankzij mijn ondernemendheid weinig tijd verloren, maar zie, ik ben dus al WEL 21 maanden bezig. en nu baal ik dat ik niet eerder heb gegild om de laparoscopie die mij nu niet alleen door heerenveen maar ook door antiek wordt aangeraden. pfff maargoed, ieder zijn manier en geduld (en misschien hoop, die zal jij wel meer hebben na verschillende zwangerschappen) @limme: griepsmak op afstand! @cin: yes, dag1 is een feit. nu weer nieuwe ronde en kansen, HSGgil en anders IUIkrijs. smak! @rest: ik net boer zoekt vrouw terug gekeken, lang geleden dat ik zo week en grijns naar een tv programma heb gekeken! de oprechtheid en puurheid spreekt me enorm aan ! *ongi-smelt* @alice: smak! lieve woorden! en lieve woorden trug voor stoere mamma van 2 met veel heftigheid achter de rug/buik! @rest: slaaplekka!