Ik heb een stoere spijkerbroek gekocht Op marktplaats heb ik wel iets gevonden, maar nieuw zijn ze bijna netzo duur als de vraagprijs en de aangeboden wiebelkussens zijn in andere delen van het land. Daarnaast kan ik misschien een wiebelkussen vergoed krijgen als ik het via de fysio regel. Leuk prijsje voor een wipstoel! Ik heb de wipstoel weer in de kamer liggen voor ons buurmeisje
*waggelt even langs de bus en zwaait* Stap even niet in, beetje ziekjes..aangestoken door natjesman en broer! Dus snif snotter etc etc.. Spreek jullie snel weer meisjes!
Haaizwaai busmaisjes! Ik ist weer terug van Terschelling, ziekenhuis, en werk! Helaas niet met allemaal goed nieuws, maar aangezien er genoeg gemokt is de afgelopen dagen, ga ik zonder mok vertellen, goed he! Vrijdagmorgen: laatste pil voor blaasontsteking opgemaakt Vrijdagavond: au! blaasontsteking is helemaal niet over! Zaterdag en zondag: 12 liter per dag gedronken en op elk terras of strandtent op Terschelling paar druppels achtergelaten. Maandag 12u: internist. Bloeddruk 120-82, maar krijg voor zekerheid weer 24uursmeting, over 1 week terugkomen. Naar fysio voor bekken. Naar ziekenhuis (gyn) met potje: idd nog steeds blaasontsteking. Naar apotheek voor herhalingsrecept antibiotica. Weer naar ziekenhuis voor inleveren potje urine voor 2e keer kweek in lab. (Probeer voor de grap eens middenstroonurine op te vangen in piepklein potje als je blaasontsteking hebt! Extra handicap: de aandrang bij 3 druppels is even groot als voor halve liter.) Dinsdag: om 7u al in de auto voor werk in Grunn, om 21u volledig uitgeteld naar bed. Woensdag: bloeddrukmeter om laten hangen in ziekenhuis. @bloeddrukmeter: men neme een bloeddrukband die men om arm plaatst voor 24! uur, men hange een riem zoals om een koffer mee te sluiten om je buik en men hange daar weer een kastje aan. Vervolgens trekt men de rubberen slang van de bloeddrukband door je bh en over rug heen, onder arm door en bevestigt aan kastje. Elk half uur klinkt dan een luide piep en wordt band automatisch opgepompt. Van 23-7u klinkt er geen piep en wordt er om het uur gepompt. U ziet: ge zijt een toeristische attractie, alleen al omdat je zodra ding piept stokstijf stil moet gaan staan, want anders piept ding nóg een keer en blaast je arm wéér op. U kunt zich misschien de jeuk onder band voorstellen na enkele uren? En het schuren van de band om buik? En de rubberen slang die in nek plakt? En rare grote bult onder shirt vanwege kastje? En dus shirt dat opkruipt? En hoe ideaal het is naar de wc te gaan en je uit te kleden voor de nacht? Hoe heeeerlijk je slaapt? Donderdagochtend: bloeddrukmeter terug brengen. Donderdagmiddag: naar gyn en daarna apotheek. Vrijdag: fysio voor bekken. Zo! Gelukkig zit ik niet meer in de medische molen nu ik zwanger ben! Oh nee, dat klinkt als mok, zouk nie doen. Maar geeft niks: als ik zo nog 20 weken verder mag dan teken ik! *****einde ego nieuwsflash*****
@Natjes: spannend allemaal meid, kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt! @Gaabs: joehoe 3 eitjes! @Limmeke en Rem: beterschap! @Tinkerbell: leuk dat we nu wat meer van je weten! @Gieg: hoop dat wiebelkussen helpt! @klingel, zuurtje, cin: huil!!! @Milk: hoe ist met nieuwe baan? @Alice: wat een aktie allemaal daar bij jou, hoe ging solliciteren? @solliciteren: wanneer ga jij Klingel, naar architectending toch? @Pip: gets, ook al zo'n schoonfam die vervelend doet? Daar hebben we er hier een paar meer van lees ik wel. (ik niet hoor, heb alleen maar 1 schoonmoeder, om daar nu op te gaan mopperen is ook sneu ) Ik hoop dat je zaak goed blijft draaien ondanks alle gedoe in en om huis! @Pix: eva huilen ja? sielug voor haar en voor jullie! @Nikita: heeel verantwoord hoor, dat krijsen! Hihihi, en dat zegt een logopediste @eehhh: knuf voor allemaal! Ik heb nieyt alle 80 pagina's bijgelezen, sorry!
@ Elke: Wat een week zeg, is nog erger dan de mmm maar je weet waarvoor je het doet Mooie bloeddruk in ieder geval! Gaat het al beter met je blaasontsteking? Het wiebelkussen kan ik morgen ophalen en de fysio wil ook nog wel langs school komen om met de leerkrachten te praten Eerst maar eens zien hoe het gaat met het wiebelkussen en wat de kinderarts of jeugdpsych zegt over de medicijn dosering.
@elke: da's is óók mmm waar jij in zit. Maar dan een andere meer heftige versie. @Gieg: ik hoop dat zo'n kussen helpt. Ik heb het even opgezocht maar zo'n ding ziet er leuk uit eigenlijk. @Gabbel: wooooooohooooooooo, sexytime! Super dat het allemaal zo lekker gaat. En straks zwanger het nieuwe huisje in! @zh: Op de afdeling radiologie herkennen ze me inmiddels al ********** Heb de monitoring gebeld en als het met de HSG niet lukt om vóór vrijdag een afspraak te maken dan mag ik vanaf morgen weer aan de Clomid en gaan we eerst nog voor IUI nummer 4. Was zo geregeld eigenlijk, ze zeiden zelf al dat het zonde was om dan een ronde niets te doen . Ik was stomverbaasd maar blij, hahahaha.
Elke! Haaaaaiiii Weet je; ik heb je boek aan mijn vader gegeven om te lezen. Toen hij van mijn moeder hoorde (zijn al 25 jaar gescheiden) dat het slecht ging met mij en dat het heel gevaarlijke business was enzo - toen dacht hij dat ze weer op mijn moeder's bezig was. Overdrijven enzo Hij heeft dus eigenlijk nooit begrepen hoe erg het nou eigenlijk was en hoe - om het maar even heel hard te zeggen - dicht we bij de dood waren Hij wil heel graag het boek lezen nu....ben benieuwd! Jij: jeetje wat een gedoe, maar wat een mooie bloeddruk zeg! Oh, wat fijn is dat....ik kan het niet eens omschrijven zo'n opluchting is het iedere keer om te horen dat het (relatief) goed gaat! 18 weken al!! Gieg: fijn dat je een wiebelkussen hebt kunnen regelen! (gaat een nieuwe 'label' worden binnenkort denk ik ) Hier: ben chaggie...ben gewoon 'blegh' je kent 't wel.... gaat wel weer over hoor, maar soms heb ik een "alles-is-kut-dag". Ik heb inmiddels 16 adressenn voor op de busbeeb-adressenlijst. Heb er vanavond geen tijd meer voor (sporten bleghh) maar zal morgen eens kijken of ik 'm mooi kan maken en kan mailen naar iedereen. Voor wie nog niet heeft ingeleverd en wel op de lijst wil: pb me even!
@cin: nog wel in de mmm ja, maar heftiger zou ik het écht niet willen noemen hoor! Het is anders, met andere zorgen, maar wel met hopelijk iets moois in het vooruitzicht! @gieg: ben sinds maandag weer aan de medicijnen en het gaat nu weer wat beter ja, hopelijk ist nu helemaal over. @female: ha, dat is een goed idee ja, dan snapt hij ook beter hoe en wat! Ik heb soms ook de neiging om het mensen in de handen te drukken als ik weer een domme opmerking krijg, maar denk niet dat dat werkt. Wie erom vraagt mag lezen houd ik dus nu maar aan. Ik ben blij dat het zo'n goed cadeau is gebleken! Succes met deze rotdag!
even snel reactie via gsm, zal morgen uitgebreid reageren. Bloeddruk was net op grens van doorsturen. Vrijdag dus weer controle in zkh. Tot dan bij veranderingen bellen.
Met Giegdochter gaat het wel redelijk, ze heeft alleen last van hartkloppingen en zit zichzelf in de weg doordat de medicijnen nog niet echt werken. Haar omgeving zit ze in de weg doordat haar gedrag niet bepaald gezellig is en dat is voor mij erg vermoeiend. Ik neem aan dat ik niet meer moe ben door de erg korte zwangerschap, maar dat het nu de stress, geregel en de zorg voor Giegdochter(s) is. Weet je ook waarom Dr. Antiek 2x per dag laat spuiten? Het zou echt geweldig zijn als je Elke meteen met de eerste flush/iui volgt !
ik dacht al dat kan net dat er niet meer geschreven is ik krijg gewoon geen mails meer dat er gepost is (geen enkel toppic waar ik meeleesschrijf) meiden ik ga lapen slaap lekker iedereen en een hele dikke knuf voor iedereen