En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Woehaaa, loop knap achter voor iemand die vandaag geen afspraken had. Maarrr heb wel de was weggewerkt, Klingel dan hoef jij dat ook niet meer te doen zaterdag!!!!!
    En heb de buuf van straat geplukt of ze alsjeblieft koffie met me wou drinken :p

@lau, wat vind ik het ongelooflijk om te lezen dat er toch zo veel onbegrip zit bij schoonfamilie, en dat terwijl ze alles van zo dichtbij meemaken. Echt onbegrijpelijk!!! Gelukkig staat je man achter je, maar dat dit dan zo uit de hand loopt is ook niet te begrijpen. Geen contact meer, tsjonge, heel veel sterkte meid.
    En wat fijn dat er ook een heleboel mensen om je heen zijn die het wel begrijpen en waar je beroep op kan doen. Dikke knuffel voor jou!

@smallie, haai, fijn dat je nu weet dat het KMA is, kun je er idd rekening mee houden, hopelijk groeit ze er nog wel overheen.

@gieg, ben ook benieuwd of het kussen helpt, hoop het!

@mailtjes, ik las dat er problemen zijn bij hotmail en live accounts, deze hebben zp mailtjes op de blocklist gezet.

Rest, knufffff

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
  3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Oww en voor de liefhebbers

Mammamazzeldagen van 24 t/m 27 sept. bij de prenatal.

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Natjes, ook kenmerk was leek wl of ze verrotte darmpjes had, echt mega stank, verrotte eieren lucht en daarbij moeilijk poepen. yak

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    krijg ze nog steeds niet

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha ha, buuf van straat geplukt :)
    wel fijn dat de was bij is

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    foto op mmm, zusjes lijken best wel op elkaar

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @zuurtje/small: ik krijg ze ook niet meer, heeft met hotmail te maken ofso, die blockt ZP post????
    @bow: mooi liedje ja!!!! :)
    @bow: was al gedaan? nou jaaaaaaa seg dat was niet de deal!
    @eten: ja gaak doen..

9. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *waarschuwing EGO en MOK bericht*

Hai lieve meisjes, alles wel gelezen maar kan maar even aan één ding denken:
    telefoontje van het zh net... M'n oestrogenen zijn (veel) te hoog dus ik 'moest maar even een cyclus aan de pil, een week of 3 ofzo'. Want 'waarschijnlijk' heb ik 'een cystetje ofzo'.

Natuurlijk belden ze net toen ons kantoor vol stond en ik kon zo snel niet wegkomen dus ik heb ook verder niet kunnen vragen.

Ben pissig en verdrietig maar vooral het eerste. De boodschap werd gebracht alsof hij vertelde dat de melk op was of iets dergelijks.
    Morgenvroeg direct bellen en gillen om een echo. Hoe kunnen ze nou weten dat het een cyste is? Wie zegt dat er niet iets anders helemaal fout zit? Dit is toch raar of ligt dat aan mij?

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    liefcin, zoals ik al smste: hoe kunnen ze dat nu zo zeggen en ook zo weten zonder eerst een echo te maken???
    ik mok met je mee en ik vind t belachelijk!

eerst meten, dan weten, dat hoge oestro kan van vanalles komen!

absoluut gillen om een echo, en tot die tijd niet teveel proberen ! te panikeren, deze man wauwelt maar wat! kan ie niet maken, dat zo te zeggen zonder dat er onderzoek gepleegd is....

en wat nou aan de pil, puh, wie bepaalt dat!

morgen een gesprek? spoed! moet!

moksmak van boven de pannen!

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Lieve cin wat een slecht nieuws. Morgen eerst maar es even duidelijke uitleg vragen want met deze boodschap kun je niets. Een maandje de pil lijkt me wel hele vreemde oplossing maar goed ik heb er geen verstand van. Morgen maar eens flink op je strepen staan bij t ziekenhuis. Knuffel meis!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    jeetje cin

hoe kunnen die nu weten dat het een cyste is zonder een echo gedaan te hebben

en een maandje aan de pil? waarom dat nu weer
    cystes gaan meestal toch gewoon vanzelf weg

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Dat was dus precies wat ik dacht. Op basis van 'het zal wel dit zijn' ga ik de pil niet slikken. Ze doen eerst maar een echo en dan mogen ze verder dingen gaan roepen.
    Ik heb al even gezocht, en oestrogeen gaat omhoog in cyclus dus misschien ben ik wel verder dan ik dacht. Was spot toch al eerder ongi en heb ik het niet herkend ofzo.
    Rare manier van diagnose stellen...

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    nouja zeg, we denken dit, dus slik maar
    pfff, echo eisen, eerder niet pillen slikken
    laat ze het eerst maar eens goed uitleggen
    *dikke knuf*

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Cin, wat een zakkenwasser zeg, maar goed daar zijn we het al over eens :p

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hi

ik meld me.
    moet eerlijk zeggen ik heb geen flauw idee wat momenteel speelt in de bus dus ga wel even terug lezen en proberen te reageren voordat house begint. geloof dat ik veel te lezen hebt.

gaat wel redelijk met mij. ben nog hartstikke moe en nog hoofdpijn, druk dag op werk. gelukkig vannacht prima nacht..
    geloof dat eva niet alleen last van sprong heeft, maar ook van vastzittend ontlasting weer. en die kwam gisteravond.. waardoor ze beter sliep.

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Sommige artsen zouden verplicht een cursus sociaal/emotionele omgang met patienten moeten volgen :x
    Belachelijk dat ze je de pil willen laten slikken zonder zeker te weten dat er een cyste zit. Gewoon een echo eisen inderdaad en als er geen cyste zit de arts ermee confronteren dat hij/zij je de pil wilde geven!

Succes morgen en een dikke knuff!

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Had ik al gezegd dat jullie allemaal lieverds zijn!? *knuf*

@Lau: Die schoonfamilie van jou heeft ook vertegenwoordiging in mijn ziekenhuis blijkbaar. Gelukkig heb je dan je eigen familie nog. *knuf*

@Small: KMA, niet fijn maar misschien wel prettig dat het beestje nu een naam heeft.

@Pix: *knuf*

@Remmie: Wat sneu dat je meisje zo'n last heeft. (En sneu voor d'r mama ook ;))

@all: rest ben ik kwijt.

@zh: Ik ben nogsteeds pissig, maar ik heb er zo weinig aan. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat ze in zo'n 'gerenomeerd' ziekenhuis op deze manier met mensen om gaan...

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik mis house door mega reatie haha.. kan niet multi functioneren zoals vroeger!

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @Alice welkom terug.. en ik denken dat je je handen vol had.. haha nou dat heb je wel maar je had dus ook geen internet meer. jeetje dat je je baan kwijt ben.. hoe kan dat nou. dat mag toch niet tijdens verlof? of liep je contract soweiso af? hoe was je sollicitatie gesprek?

@Gaby, jij had toch ook een solicitatie gesprek... hoe gaat het met de vebouwing en met je 3 eitjes :D vanacht springen ze woohoo

@lautje meid toch wat een schoonfamilie zge...pfffft en wat een stomme arbo.. nou ja ze moeten hun werk doen maar toch

@zuurtje jij ongi?? :( nou aan de andere kant nieuwe ronde.. ben je ook van dat lange cyclus af.het afvallen gaat goed meid!jammer van de clomid.. maar logisch inderdaad dat je doel om dan af te vallen dan doorvalt.. gelukkig weet je dat nu voordat je met die van smallt was begonnen.

@pip hoe gaat het met winkel? en kindertjes? zeker drukke boel met de klavertje 4 en werken combineren.. en ik kan al moeilijk met een en partime werk .. vind knap dat je het allemaal aankan.

@gieg dochtertje onrustig in de klas... hoe lang duurt het voor dat meds gaat werken? 10 dagen / 6 weken ? wat doet wiebelkussen?

@bowen hoe gaat het met je krampjes? zetten ze beetje door?
    morgen weer vk.. hoe laat?

wat geboortekaarten betreft we hebben ze pas na paar dagen op de bus gedaan. waren andere belangrijke dingen.. vonden dat de belangrijkste mensen werden toch op de hoogte gebracht telefonisch en de rest mochten toch wachten ;)

@limmeke nog ziek? hoe is het met gezinnetje?

@klingeltje.. oh meid elke keer als ik je berichtjes lees moet ik een traantje wegpikken.kling man aan de clomid.. heb er wel van gehoord.. hopelijk helpt dat.

@cin hetzelfde geld voor jou schat. :( als ik je berichten lees dan zie ik achtbaan .. dan blij dan weer niet h.. en nu aan de pil? jeetje zeg het loopt zo uit de hand en kan voorstellen dat je eerst echo wil..
    nogmaals.. wat ongelooflijk oneerlijk :(

@natjes ...mag je nou wel of niet thuis bevallen?nmi niet toch met je bloeddruk
    wat vervelend dat je kat overal pieste. grrr..gelukkig gaat ie nu op de bak op commando haha PIES KAT PIES!!
    jij beterschap voor je bevalling. ik weet heel goed hoe het is ziekjes te zijn tijdens laatste dagen en bevalling.. niet leuk *knuf*

@elke oh meid.. poe.. wat zwaar zeg!! blaasontsteking en ook nog eens met zo'n bloeddrukmeter rondlopen.. maaaaar.. idd dit liever dan wat je in 1e zw meemaakte.. gelukkig zitten zze nu bovenop en word je in de gaten gehouden!

@female zo herkenbaar ..dat gillen doet Eva nu ook ..hoe komt adres bestandje aan?

@milk wat een stom opmerking zeg over geen kinderen :(
    @ppver bij jou ook!! stom zeg.

@smally gelukkig ben je nu wel achter wat het is.. maar blijft vervelend KMA..
    KMA is ook in ons familie. geloof dat als krijsen hier niet ophoudt dat ik ook ga ellimeneren!

@remmie nikki ook last van de poepies.. zielig he

@yadi oh jeej.. is het bij jou begonnen.. de wc feest!!

@abonnementen op zwp.. vervelend dat ze nu allemaal weg zijn :(

Deel Deze Pagina