en nu de laatste 10 min van house kijken 8) nou ag. ik miste mijn busmaatjes en wou weten hoe het met ze gingen.. House is minder belangrijk en te downloaden. overmorgen meeten morgen even flinke wind blazen om rommelhuis schoon te krijgen !! alles word hier momenteel rond geslingerd. sinds kindje is huis onderste boven.. ervaren andere verse mama's het ook zo?
opmerking: ach ja, zo hard kwam hij nou ook weer niet aan. en ruilen met iemand met kindjes van 9 en 11 gaat me dan ook weer wat te ver En het was niet de situatie om diegene subtiel op ons feit te wijzen. Overigens vind ik nog steeds dat zolang mensen niet weten wat er bij je speelt en je daar zelf ook niets over blootgeeft, je het ze eigenlijk niet kwalijk kunt nemen. Pas als ze het wel weten is het erg! En af en toe krijg je goedbedoelde opmerkingen die ook best hard aanvoelen: bv buurman> "kinderen zijn echt zo leuk, dat moeten jullie ook doen! willen jullie dat?" Dus heerlijk positief, echt goedbedoeld. Hebben de buurtjes maar wel een beetje laten weten hoe het bij ons zit... @gieg: vind het niet bepaald gek dat je zo moe bent. en ook zo zielig voor giegmeis dat ze nog zoveel last heeft... hopelijk werkt het wiebelkussen en de hogere dosering om haar weer wat rustig te krijgen. Overigens helemaal begrijpelijk dat de wens voor nr 3 nu zo groot is, je weet nu dat het nog kan! We duimen gewoon voor rondje rust en anders IUI-succesje! @melding: heb me gewoon weer opnieuw geabonneerd en dat werkt prima. @pippa: wat voor bedrijfje hebben jullie? joe ook online te bewonderen? @klingel: heerlijk om je weer zo posi en vol hoop te zien! maarja, jij en elke zijn zo 'intertwined' dat moet wel lukken met antiek En mannen aan de clomid: wat je al zei over de anabolen> het pimpt het testosteron! @ppver: wat fijn dat je ongi eindelijk wat 'rustiger' is! hoe is het met schoonpaps? De opmerking naar jou toe: is precies de situatie waar degene die ik noemde dat hij weleens wilde ruilen> meer tijd voor andere dingen/flexibiliteit. @yadi: blergh? @nai: wil meer foto's van Quinn zien... please.... *blink**blink* @elke: grrr, 'stomme' blaasontsteking. En al dat ge-mmm voor jou, dikke knuf! Weet je al beetje wat qua uitslag? @natjes: fijn dat het plassen van de poes weer beetje onder controle is! Ik duim voor nog een nachtje doorslapen voor je, en natuurlijk een lagere bloeddruk! @cin: weer lek geprikt, pffff. en dan de uitslag, tjongejonge... inderdaad eerst maar even checken met echo en dan verder zien. En zelfs als het wel cyste is, hoeft dat niet te betekenen dat zw worden niet kan! Kan me alleen wel voorstellen dat spuiten/slikken dan even te heftig is... Jou kennende komt die echo er wel! @bowen: alweer een goede nacht, dat gaat dus eigenlijk nog best goed bij jou! Ook wel fijn om eens een dagje te hebben zonder verplichtingen (behalve dan huishouden/nesteldrang natuurlijk ) @zuurtje: balen van ongi weer... wel lekker dat bank er nu sneller is! @smallie: toch kma, in ieder geval fijn dat je nu weet wat het is! bij mijn broertje was het inderdaad na twee jaartjes over en heeft nooit echt grote problemen opgeleverd. succes bij ha! en rustig aan doen he! @lautje: lekker dat Finn heeft doorgeslapen. hopelijk goed nieuws/plan van de fysio? Wat een gedoe met je schoonfam zeg, maar wat een superlieve ouders en tante heb je! En al die domme artsen die beter zouden moeten weten: GRRRR*^%#@@%Y! hoor! @remmar: gelukkig nikki bevrijdt van de wortelballetjes! waar je al niet op moet letten als ouder... (echt, sta soms te kijken van wat jullie allemaal meemaken, haha!) Beterschap voor joe! @female: hoest? @pixie: probeer alle rust te nemen die je kan krijgen meid, je hebt het zo nodig! lees nu wel bij vele moeders dat doorslapen van de beebs echt sterk afhankelijk is van het poeppatroon, hopelijk wil dat nu weer beetje bij eva! @mmm: ja, ga weer proberen bij te lezen!
dat probeer ik inderdaad te doen. als ik vrij ben slaap k als eva ook slaapt.. alleen dat is laatste dagen schaars.en erg gebroken! dat doorslapen hier niet gebeurt ben ik al gewend en accepteer het inmiddels prima.. vind prima om een nachtvoeding te geven maar ik kan niet zo goed tegen hoe het de laatste dagen ging.. 2 á 3 nachtvoedingen en steeds wakker schrikken na een uur en dan niet verder willen slapen en pas na half ur tot uur weer slapen. gelukkig vannacht ging het weer zoals ouds.hopelijk vannacht ook weer. momenteel sloop het 'weer'werken ook erg! vandaag weer met hyperventilerende in paniek client moeten praten en als mijn eign hoofd aan het ontploffen is en ik zelf erg moe dan wil ik ook in paniek raken en gaan hyperventileren
meiden ik sluit de laptop af voor vandaag dadelijk nog naar het zesde zintuig kijken en dan slapen slaap lekker iedereen
@pix: huilen om mijn berichtjes? dat mag ni! huil! @milk: mooi gezegd van intertwined! @iedereen: slaapsacht vannacht!
Dit gedichtje kwam ik vanavond tegen......... Als moeder ben je soms zo machteloos, het verdriet van je kind doet pijn. Er is maar een ding wat je doen kunt, dat is gewoon er voor ze zijn. Ik zat meteen met tranen in mijn ogen en het omschrijft aardig goed hoe ik mij voel.
Ahhhh die is zeker mooi Gieg!! Knufff Hoop dat je meisje zich snel wat beter voelt en dat de meds zijn werk gaan doen. Trusten allemaal, slaap lekker
hè kut.. Net uitgebreid gereageerd op iedereen via gsm. Druk ik verkeerde knop is alles weg! Na ja ga nog maar poging slapen doen dan...
Uiteindelijk uur later toch nog in slaap gevallen en heb 2 uurtjes nog meegepakt.. Gelukkig @cin: heeft die arts echo-ogen ofzo? Hoe kan hij nou ineens die diagnose stellen zonder gekeken te hebben? Ik zal zeker niet aan de pil beginnen maar eerst echo eisen. Laat hem maar zien waar het zit dan! Knuf voor jou! @lim: ben je alweer beter? @gabbel: hoe gaat het? Vanacht was toch DE NACHT VAN HET EITJE? Hoe gaat het huis? Ga je het nog redden om dit weekend over te gaan? @bow: en vandaag wel weer volle agenda? @kling: klingman al eerste clomid op? Hoop dat ie er niet teveel bijwerkingen van krijgt.. alhoewel.. dan nog, hij mag er toch ook wel ietsje voor over hebben? (lees jij spuit en slikt je rot nu in de mmm) Hoe is het verder met je? Weer gallerie dagje? @pix: beetje opgeknapt na nachtje slapen? Hoop het wel voor je. Hoe gaat het met pixman en eva als jij aan het werk bent? @de rest: zwaaaaaaai en dikke knuf! Lekker sonnen vandaag allemaal. De laatste mogelijkheid op een natuurlijk bruin kleurtje! @degene die het vroeg: geen idee of ik nog thuis mag bevallen. Ben officieel nog niet overgedragen aan zkh. Wel sta ik daar onder controle? (maw, ben toch ook wel onder verantwoording van zkh nu). Maar goed ben ook nog bij eigen vk.. dus ik weet het eigenlijk ook niet! @poes: jeeujjjjjj nergens plasje gevonden van vanacht! JOEPIEEE!!! (daar zakt spontaan je bloeddruk weer van!) Net weer paar op de bak geparkeerd, netjes gepiest. En heb der nu gedropt op der slaappaal. Hoop dat ze een paar uurtjes blijft liggen. (klinkt als een kind die je zindelijk maakt of niet?) Oh ja vanmiddag 2 uur zkh. Ga er gewoon weer vanuit dat ik naar huis mag. Als er gekke dingen gebeuren zal ik het even posten! So en nu! Nu douchen..bedje hangt lekker buiten te wapperen, wasje opvouwen en dan luieren op de bank! Heb zesde zintuig opgenomen, ieekkksss blijft altijd bizar dat maar wel enorm boeiend! Knuf allemaal!
godemorgen dames zo ben eindelijk weer een dagje vrij heb de laatste week weinig tijd gehad hier te zijn. zal zo nog even teruglezen
Goeiemorgen, Goh wat een rust hier zeg. Natjes, slapen blijft lastig?? Ik moet zeggen dat het hier nu beter gaat, heb ook minder last van maagzuur en dat scheelt ook veel. Succes vanmiddag. En nee geen volle agenda meer. Heb bewust beetje bezoekjes gepland in eerste weken nu beetje kalmer aan doen. (denk ik) Ik straks om 11.00 naar vk.
succes bij vk bow! En groot gelijk, nu nog even lekker keutelen in huis! @poes: aarrghhhhhhhhh neeejjjjjj!!! Waarom? Weten jullie nog eind mei toen ik met vakantie zou gaan en dat poezel toen ook blaasgruis had + dat ze der kop open krabte voor der oren? Wat ziet mijn oog net? Weer opengekrabt voor der ene oor... *zucht* Af en toe... Beestje heeft zo vaak iets, de ander nooit. Ze is al 'uitgedoktert'. Komt niets uit.. wat moet je dan? Geef der nu vervoeding zonder toevoegingen erin, tabletjes (homeopatisch) tegen die blaasgruis.. Ze krijgt pijnstilling tegen de pijn bij gruis.. Moet ik nu ook weer iets halen voor die plekjes bij oor? Blijf bezig zo.. *einde klaag*
Natjes wat lastig voor poes en voor jou!! Niks meer aan te doen? Vind het nl wel erg zielig als poes er zelf veel pijn en last van heeft.
Tja die blaasgruis is 1x per kwartaal. Daar weten we wat we eraan moeten doen. (voer+tabletten+pijnstlling) Vreemde vind ik wel dat de laatste 2x die huid voor der oor ook op speelt. Zouden er dan door die tabletten afvalstoffen naar buiten komen waardoor der huid gaat irriteren? Ga vandaag even langs die winkel waar ik die tabletten en vervoer haal, vragen wat die adviseren.. En anders misschien eens een holistisch dierenarts.. De reguliere da kan me niet verder helpen.. Als het vaker dan 1x per kwartaal zou opspelen dan zou ik der misschien wel in laten slapen, als dat het beste is voor dat beestje. Maar goed wat is 4x per jaar? (soms minder) Tsja.. blijft lastig..vind het zo sneu voor beestje maar ook bloedirritant dat je er alles aan doet om het te voorkomen en dat het dan toch nog gebeurd..
moggel meiden, Ik heb alles gelezen, maar ik heb niet alles onthouden @ Milk: wat een domme opmerking. Mensen moeten eens gaan bedenken hoe pijn dat doet @ Ppver: bij jou ook. Lekker kunnen mensen uit een hoek komen @ Lautje: dikke knuf... @ Natjes: thanks voor de sms door geef luik! Leuk he zo een poes @ curver: ja ik heb een keer bij de wc gezeten, maar heb een ijzere maag. Ben stront misselijk, maar ik hou het binnen. Ik slaap wel met een emmer naast me bed. In het geval dat.
@ Natjes: Onze oude kat had ook last van een huidprobleem en dat is over gegaan toen we hem Iams lam&rijst dieet gaven. Het is ontzettend duur voer in aanschaf, maar je doet er wel veel langer mee.
Kan dat dus niet geven omdat ze daardoor nog sneller blaasgruis krijgt.. Die zakken die ik had van de dierenarts waren ook steeds rib uit me lijf.. pfff iets van 70 euro voor 15 kg.. Heb internet af zitten struinen en daaruit blijkt dat vers vlees (bibit/carnibest) toch het beste alernatief is dan.. Misschien moet ik het ook even de tijd geven. Ik geef het 'pas' sinds maandag..