En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

gegevens die je zelf door wilt geven. Ik heb gedaan:

adres, mailadres en verjaardag

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Sur: aankomende donderdag. Nog een hele heisa daarom heen. Hubs zit bij een theater groep en ze hadden in de middag een optreden, maar nu is dat naar de ochtend verschoven. Dan kunnen we niet. Hubs zei dat en toen vroeg mijn moeder (die het gebeuren leid) kan Jed niet invallen. Tsja... lekker dan. Hubs heeft er om heen gelult, maar handig is anders.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat vervelend voor je kat natjes.. en voor jou natuurlijk..
    ik smeerde altijd wat tea tree olie op huidproblemen bij de huisdieren.. dat ontsmet, stilt pijn, haalt jeuk weg en dan was het meestal vrij snel weg. ( wel alleen op plekken die die niet likken kon)

heb verder niets gelezen.. ben nog steeds ziekjes, ga zo naar huisarts want voel me echt zo beroerd... en aangezien het dopen zondag is wil ik me wel iets fitter voelen.

4. natjes

natjes Niet meer actief

@lim: heej das nog wel goed plan! Volgens mij heb ik dat nog liggen! Ga het direct ff zoeken!
    En beterschap ieder geval! Hoop dat de ha iets voor je heeft!
    En leuk dopen zondag! Is toch altijd bijzonder!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haaaaaaaaaaai in de zon ! :)

@natjes: sielig voor piespoes, ik denk dat ze t uit stress doet wegens pies? goed trouwens dat je dr steeds op bak zet, je bent een superpoezenmama! :)
    hopo dat ze snel verlichting krijgt, en jij dus ook!
    @natjes: hoest met eigen weeenspul?
    @limme: beterschap! snel opkrabbelen voor zondag! :) spannend!
    @cin: al gegild naar zh voor echo en plan en klacht en stamp?
    @bow: hoe was vk?!
    @gabbel: ha, 3 eitjes besprongen?? oei oei wat een spannende ronde voor jou!
    @gieg: mooi gedichtje, huil, knuf!
    @lau: hoest nau?
    @nai: hai en met jou?
    @rest: dikke smak, ik ga zon in, nuttige dingen doen.

smak!

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haai hier ist ik ook weer

Weer goedgekeurd door vk, gaat allemaal goed, bloeddruk iets hoger maar niks om me druk over te maken. Vocht was ook niet zo erg, was ook normaal zo op 't eind. Dus volgende week do weer terug.

@lim, beterschap!!! wel mooi weer 'tweekend dus hopelijk daardoor ook weer wat opknappen

@cin ja vertellll

@natjes, hoop dat het helpt voor poes en idd jij superpoezzelmama!!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    goesooooooo bow!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai zwaai meiden

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoi lieverds,

Ben nu op pag. 7524 en krijg het er nietr helemaal in hoor... Even wat reacties:

@Cin: 'jeuj' toch helemaal rood... Nou ja, je kunt iig weer aan een cyclus beginnen. Toch knuff, want ik ben helemaal niet blij!

@Milk: knuff! Wat een rare opmerking over die gezinnen zonder kinderen. Ik zou ook wel eens een avondje weg willen, zonder al die oppasregelingen en zo, maar ik zou nooit jaloers op jullie kunnen zijn. Stom mens!

@Alice: welcome back. Leuk van die opening, maar naar van je baan. Hoe ging solli?

@Gieg: idd proberen vergoed te krijgen, zo'n wiebelkussen. Kun je niet iets regelen via school?

@Yadi: goed zo! Gernieten jij!

@Natjes: grrrr, ziek en de laatste loodjes én een pieskat. Knuff!

@Rem: ook druk merk ik, met werk en mama zijn... En dan ook nog kolven? RESPECT!

@rest: dikke knuff in algemeen. Ben het verder even kwijt... Maar denk aan jullie allemaal!

10. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Hoi kwebbels,

@natjes , me acu > ik denk dat het er wel mee te maken kan hebben dat me menstruatie nu minder is.
    Maar waar ik het meest blij om ben is dat die heftige pms kl8en zo verre weg zijn.
    poezel> hoop dat ze snel weer de oude is.
    succes in het zh.

@elke mooie reactie.

@lautje wat een reactie van de arbo..
    wat heet inlevingsvermogen volgens mij hebben ze daar nog nooit van gehoord....
    dikke knuf voor joe.

@remmar fijn dat gister eva toch nog heeft kunne poepen.

@cin wat een rot telefoontje van het zh.
    een maandje aan de pil dat is het laatste wat je op dit moment wil.
    een knuf voor joe.

@pixie balen dat je je beroerd voelt.

@milk heel toevallig dat we een zelfde soort opmerking hadden over geen kinderen hebben.

@giegel mooi gedichtje.
    het is te begrijpen dat je er door geraakt bent.
    knuf voor joe.

@lim beterschap.

@me vanmorgen naar de gyn geweest en toen was er al een blaasje te zien.
    Een goed teken want kan kan er weer geklust worden.
    Zondag ochtend heb ik smorgens al weer een slt.
    Omdat me zuurgraad vorige keer hoog was heb ik aan gegeven dat ik graag dit keer wil spoelen.
    Ook aangeven dat als ik het niet doe dat een slt weinig zin heeft anders is er nog weinig verbetering te zien.
    Het klussen wordt steeds meer een verplichting op deze manier en daar voor ook nog spoelen
    hopelijk blijft het bij 1 keer.
    Zo even naar het dorp toe en daarna wafels bakken voor morgen.

Doordat ik afgelopen week een druk raar weekje had was ik de vorige keer helemaal vergeten
    dat me schoonpa inmiddels weer thuis.

@de rest knuf...

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi

ja sorry ego.. plak het maar dan in mmm

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoi meiden! Er zijn een hoop knuffels nodig geloof ik?? Zijn de nationale busbeebbaaldagen nog niet voorbij?
    Bij mij gaat het al wel wat beter....en nou heb ik de magie niet die Klingel heeft met haar opvrolijkglitterstrooisels, maar ik zet gewoon een bak neer met allemaal happyhappy joyjoy erin :D

Ik heb de lijst even ge-pdf't (haha)
    Ehmm, ik kan hier geen privebericht met bijlage versturen, en heb niet van iedereen het mailadres gekregen...zal ik het anders even ergens online zetten zodat jullie het kunnen downloaden?
    Of zijn er andere voorstellen?

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

owja, nog vraagje...
    wat vinden we van alle kids verjaardagen er ook bij?
    In principe staat dat al in de buslijst van zuurtje natuurlijk..
    Wat willen jullie?

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ook nog:"

@Natjes: jeeeeej, toch geen pieskat meer!
    @Gieg: mooi gedicht meis. Zelfs zonder zieke kindjes kreeg ik nog tranen in mijn ogen
    @Small: Lonneke KMA? Vervelend, maar wel fijn dat je het weet nu. Succes meid! En dikke knuff! Hoest verder? En met Marije?
    @Milk: wat ben je soms toch lekker nuchter. Dat begrip voor die goedbedoelde opmerkingen siert je. En ik ben het wel beetje met je eens dat als mensen niets van je situatie weten, ze het ws ook echt goed bedoelen, maar toch. Knuff!
    @Cin: wat een rare arts, met die ws-cyste, dus maar slikken... Knuff meis!
    @Lautje: knuff voor jou met schoonfamilie. Raar hoor, dat ze zo doen. Ben blij dat Lauman je steunt! Knuff voor pa.
    @Yadi: hmmmmm, misselijk. Maar ja, wél zwanger! Knuff!

Weer dingen kwijt... Ga nog even naar MMM.

Oh ja, hier: gaat redelijk. Begin langzaam draai te vinden, Siem even buikgrieperig dagje gehad met koorts, maar gaat weer, Femke last van tweede tandje, zwemmen met Siem is leuk en schooljaar draait lekker tot nu toe!
    Schoonpa is onverklaarbaar ziek en heeft veel last van heel veel dingen. Wordt nu binnenste buiten gekeerd... Ga vanmiddag even met de kids daar langs...

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Sterkte voor je schoonpa!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik stuur iedereen een PB met de link waar de lijst staat.

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Goed, ik heb iedereen volgens mij een PB gestuurd. Controleer dat even voor me..ben ik je vergeten (hoe durf ik!) laat het dan even weten! Thnx!

18. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    super gedaan Fem! Tnx!!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @female: ha, een bak happyhappyjoyjoy, daar word je blij van! :)
    @pix: tast toe, en smak! ik ga zo even op mmm kijken. . knuf
    @juud: jij ook smak!

@female: ik zal zo even wat gegevens doorfaxen naar jou, ik heb trouwens geen PB gehad van link!
    @ppv: slt op zondag? wow! welk zh ben jij eigenlijk?
    moest wel lachen om alinea met verplichte sex en wafels bakken in 1, maar dat ligt aan mijn verwrongen geeft hoor :p

**********waarschuwing ego krijs stress zenuw saai ************

@me: ook dom... ik dacht, ik kan natuurlijk best even de uroloog bellen om te vragen hoe t zaadonderzoek van gisteren was..
    want, ik prik me weer suf met puregon, en we doen een (voor klein deel zelfbekostigde) iui/flush bij antiek, maar wat nu als zaad weer zo onverklaarbaar opeens slecht is ?:(
    maar- nu mag ik over 1 uur terug bellen en nu ben ik opeens STIKZENUWACHTIG!
    echt!
    :(
    nu weet ik niet eens of ik t wil weten, of ik wel een klap wil zo op deze zonnige dag terwijl ikzelf er lekker tegenaan ga met goede moed bij antiek
    :(
    dom he.. :)

heb brok in keel, echt dom.
    als ze nou weer zeggen: er zijn minder dan 100.000 gevonden, dan is antiekverhaal echt niet zinvol.
    maar ja, antiek zegt weer ' ik wil ze ZELF wel eens tellen' want die vindt t weer apart dat zaad sinds heerenveen keldert, en dacht dat het wel eens aan de teltechniek zou kunnen liggen (geloof ik nie..)

nou ja, stress dus. stomme alleswillenweetdoos ook!

************ einde stomme stress ego krijs *******************

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeeeeeel dikke knuff Kling! Enne, anders bel je toch niet...? Hmmm, ws ook geen optie meer.

Ik zenuw met je mee!

Ga nu weekend vieren - na bezoekje aan schoonpa...

Deel Deze Pagina