ja t liefst bel ik niet, maar das ook zo lullig nu assistente de resultaten heeft uitgedraaid en even met uro overlegt. brr, ik ben gewoon bang voor slecht (iui kansloos) bericht. weet je wat het ergste is van de MMM? de onzekerheid het wachten het heen en weer geslingerd worden tussen hoop en geen hoop *duikt onder de heg* fijn weekend allemaal, voor wie ik niet meer (live!) zie!
@female, mooi gemaakt die lijst en kalender! ik kak er natuurlijk weer achteraan met mn gegevens, zou je die er nog op dat linkje willen zetten? enne, ik weet niet of t door jouw voor mij geopende HOOPrekening komt, waar je meteen 100 eenheden op stortte (zo'n ontzettend ontroerend lieve actie, *smak*!) maar: ********************* zaaad-stalk deel 2******************** HET ZAAD WAS SUPER! ik moest van schrik keihard janken, en toen begon de uroloog-secretaresse ook bijna! hoe super? nog nooit zo super geweest! voor de (helaas) deskundigen onder ons: 26.25 miljoen, waarvan 84% kwaliteit A+B!!!!!!!!!!! dat betekent dus 21 mijoen superzwemmers!!! dat hebben we nog nooit, ook niet bij benadering, gehad, in onze hele MMMcarriere! kortom, ik jank en dans! *schrijft zelf ook 26.25 bij op HOOPsaldo* **************knuf en sorry voor taaie materie ***************
JEEEEEEJJJJJJJ!!!! *doet spontaan vreugde dansje mee!!* Ow meid wat SUPER!! Jouw hele dag is natuurlijk ineens goed, maar de mijne ook! JEEEEEEJJJJJJJ!!!!!
Mijn god....het zou je werk zijn om zaad te tellen!! 1,2,3,4,5,6,7,......29654, 2938764...25.973 miljoen...*koffiepauze* SHIT!! Tel kwijt!! 1,2,3,4,5,6,7...26,25 MILJOEN!! Whaaaaaaa!!!! *gil*
pies! ja werkelijk, wat een werk! en werkelijk, waar kan je al niet blij mee zijn he... ik heb klingman al gebeld midden in vergadering maar hij neemt niet op, misschien maar beter ook. zie t al helemaal voor me dat ie op luidspreker staat: ' JE HEBT SUPERRRRZAAD, 26 MILJOENNNNNNNNNNNNNNNNNN '
.. heb ik nu iedereen weggejaagd voor de rest met mijn detaillistische ZAADverhalen? sorry, ik hou erover op!
busbeebadressenlijst: Ik heb aanvulling gekregen van kling, maar wacht heel ff met opnieuw online zetten. Dat doe ik liever volgende week als iedereen een kans heeft gehad ernaar te kijken en aan te vullen/wijzigen. (anders blijf ik bezig )
nee niet over ophouden! Ik zou het tegen iedereen vertellen die het horen wil! haha... Klingman heeft SUPERZAAD!! superzaad! superzaad! Klingelman heeft superzaad!
Klinggggg wat goeddddd!!!! Owww echt super zeg wat een geruststelling. Hihi en maar goed misschien idd dat je klingman niet in vergadering hebt gesproken,
Heee Vero alles goed? @ Klingeltje, JEEEEEEEEEJJJJJ, ben zo blij, doe gewoon vreugde dansje voor jullie, klein meid snapt het niet zo, mama gek dansen maar gfeli me superzaad hier verder druk, pffff
Haiiii meiden! Weer even snel een berichje van mij.. Cin, wat een KUT nieuws zeg!! Hele dikke knuffel en vertel die gyn maar flink de waarheid!! Klingel, SUPER SUPER SUPER nieuws!!! ben ook helemaal blij voor jou! Female, mooie lijst heb je gemaakt zeg!!! Iedereen dikke knuff!! Pippa, ik zie dat je dichtbij mij woont 15 min rijden ofzo, als je het leuk vind kom ik wel een keer buurten bij je 8) Me, huisje schiet op !!!! neem vanaaf of morgen wel even me toestel mee naar huis voor de nieuwe foto's.. Stucadoors zijn nu klaar en het weer buiten kan ook niet beter want het droogt allemaal super snel! Morgen gaan we al verfen boven dus het afwerken is begonnen.. De plavuize zijn ook al binnen pffff was even vergeten hoe mooi ze zijn DAMN.. Ben zo vreselijk blij dat het opschiet! Eitjes, hahaha eregister nog wel geklust en gisteravond was ik al in slaap gevallen en toen werd ik ineens om 5 uur wakker gemaakt dat we nog moeten klussen hahhaa en dat was tijdens mijn eisprong(en) want links is toch ook gesprongen hihi 3 eitjes!!! Ben benieuwt.. Zo nu ga ik er weer vandoor zo eten bij nicht.. Alvast een fijn weekend meisjes!! En klingel, hihi ben echt super blij voor jou!!!
hey gabbel. als jij zo dichtbij pippa woont, woon je ook dichtbij mij! Fijn dat het klussen, én het KLUSSEN goed is gegaan Knuffel!
meiden even snel vanaf gsm, bloeddruk was goed. Kan gewoon bij vk blijven en mag nu dus thuis bevallen!