Ow sorry...verkeerd gelezen, ik dacht dat je daar tegenop zag. Stom van me, ik had beter moeten weten Ja, natuurlijk wil je alleen maar goed nieuws horen...en daar gaan we ook voor!
Helemaal niet stom hoor, stond er misschien wel niet zo duidelijk. Vond juist hele lieve reactie! Heb mijn reactie net nog beetje aangepast, hoop dat ik straks ook kan zeggen "was mooi om te zien die flow"!
******** egoverhaal********** Zit vanavond op de bank tv te kijken, zie ik auto in straat tegenover ons inrijden en lijkt erg op auto van vriendin, auto draait parkeert en stapt niemand uit. Ik denk hmmm verdacht. Staat 5 minuten te staan komt volgende auto ook bekende auto van andere vriendin. Hihihi en zo druppelen er steeds meer bekende auto's in de straat. Ja hooooooor tijd voor tuinversiering. Ik heb nu dus een heel groot bord in de tuin in de vorm van een ei met een hele dikke vette barst er in. Ik had het natuurlijk al wel een keer verwacht maar niet nu al. DOen we nl altijd bij bijna uitgerekende vriendinnen of een ooievaarsnest of een ei wat bijna uitkomt. Nou ik heb dus nu ei in de voortuin. HIhi geweldig, zie je allemaal nieuwsgierige buren kijken of er al wat aan de hand is maar ja ik sta er vrolijk bij dus dat klopt dan natuurlijk weer niet. Hihihi kennen ze helemaal niet dus dat maakt het allemaal wel erg grappig. Zal morgen wel even fotootje maken. **********einde egobericht**********
Wat ontzettend leuk! Gaan we morgen meteen bewonderen! Nooit gehoord van zo'n traditie, maar vind het errug leuk!
@gabbel ben benieuwd naar de foto's van jullie huisje!! @natjes, fijn, gelukkig nu wel lekker thuis bevallen!! Is mannetje al zenuwachtig?? @nai, dag 4?? is ook dag van kraamtranen?? Hoe is met jou kun je al beetje wennen?? @elke, blijf duimen voor joe voor goeie 20wk echo. En idd fijn dat je gewoon nar gyn kan wanneer jij wil. Superlief!!!
leuk bowen versiering vind ik ook zo leuk maar bij mij hebben ze nooit iets gedaan niet met 18de verjaardag, niet met huwelijk en niet toen ik net bevallen was f uit zh kwam na geboorte van zoontje en dat vond ik nu echt jammer (zeker omdat dat hier in België tradities zijn)
zal volgende keer mijn mannetje wel instructies geven (of voor een volgend beebje als die er nog mag komen of voor mijn 30ste verjaardag binnen 2 jaar
Dat is misschien wel een goed idee zuurtje. Als ze het niet spontaan bedenken dan maar gewoon heeeeeeeel uitgebreid hinten of gewoon opdracht geven ja. Niet helemaal zoals je het je had voorgesteld natuurlijk, maar beter dan weer een teleurstelling omdat de mensen om je heen dit zelf kennelijk niet bedenken. Ik woon wat te ver weg, anders kwam ik het zelf doen!
Ik vond het iedere week weer spannend, maar het was ook fijn om iedere week die kleine relschopper in de buik te kunnen zien. En iedere week gingen we naar huis met (te) veel informatie, en iedere week werden wijzelf beter in het herkennen van de lijntjes en grafieken. Maar zodra we alle medische termen en 'what-if' scenario's van de dokters konden afschudden (daar had ik altijd een paar uurtjes voor nodig) dan kwam het oer-gevoel weer terug....en dat was: "er is niks mis met ons kindje!" Gelukkig klopte dat ook. Ja, ze was te klein, ja, de flow was niet optimaal, ja, ze viel totaal buiten (en vooral onder) alle curves...maar alles zat er op en er aan, en alles werkt Laat je (oké, makkelijk gezegd ik weet het ) niet gek maken door alle what-if scenarios! Vóel! Vóel dat het goed zit en goed gaat!
meiden ik ga nog even gezellig bij mannetje zitten, die moet nog eten nu na zijn werk ik zeg alvast slaap lekker iedereen en een fijne meeting voor degene die elkaar zien en wij willen natuurlijk wel een verslag erna
Alweer zo'n lieve peptalk! Ik ga het echt proberen hoor! Herken erg wat je zegt over de "what-if" scenario's en dat het echt een paar uur duurt voordat je het van je af kan zetten (zo nu en dan in elk geval) en weer wat moed krijgt.
Ja dat is zeker jammer zuurtje, ik vind het zelf ook altijd wel leuk, ook al weet je dat het komt, als ze dan toch voor je bezig zijn is dat wel bijzonder. En idd gewoon dikke vette hint geven!! En het is hier ook geen traditie om dit te doen maar zijn we als vriendinnen zelf mee begonnen en nu zie je het hier ook wat meer. Erg grappig.
Wow wat kletsen jullie veel Even kijken wat ik nog weet........ @ Klingel: Super de uitslag van het superzaad! Toch maar goed dat je hebt gebeld @ Limmeke: Beterschap en wat zei de huisarts? Ik duim dat je snel beter bent! Giegdochter zat vandaag iets stiller op haar kussen, maar is verder nog steeds erg hyper. De kinderarts heeft nog gebeld en belt over een week weer om te bespreken of we de dosering omhoog moeten gooien. Maandag ga ik de cardioloog bellen zodat we zsm een afspraak krijgen en als er tussendoor iets is kan ik de kinderarts (prive!) bellen.
haha, gaaf bowen, wil echt wel foto van zien! elke/female: vind het zo mooi om te zien hoe jullie elkaar steunen! spiffy: hee, ben je er weer even tomnaat, jij ook hier, gezellie! hou je het nog een beetje vol?
Het moet wel erg zijn voordat ik hem prive bel, maar het is wel een fijn gevoel dat het kan indien nodig.