hee lautje, word je het gastvrouw spelen een beetje zat? en liever dat de kraamvisites je de neus uit komen dan de contrastvloeistof van komende dinsdag alvast veel sterkte dan!
Hoi meisjes! Meeting was leuk, alleen heb ik bij thuiskomst mega migraine aanval gekregen. Vanochtend weer 2 keer overgeven van de pijn Ben ff aan het bijkomen nog... Iedereen knuffel, praat andere keer weer verder... sorry
Het is hier een zoete inval Zijn hier in de tuin 4 kinderen en m'n eigen kinderen aan het spelen. Helaas geen rustige zondag voor de buren Maar ze hebben erg veel plezier met z'n allen! @ Lautje: Succes dinsdag! @ Minimeeters: Fijn dat het gezellig was! @ Klingel: Zet je je kasteelschilderij op mmm? Ben wel nieuwsgierig hoe het eruit ziet! @ Female: Beterschap!
@ Klingel, bah over dier heen gereden, is altijd vervelend maar helaas gebeurt dat soms. Wel schrikken en klote gevoel geeft dat vind ik. Knuff! Leuk dat minimeeting bij jullie ook leuk was! @Limmeke, veel plezier bij doop! @Natjes, wat vervelend dat je verkouden bent! Hoop snel weer weg! Ik kan me voorstellen dat je geen hele dag zin hebt in familiedag. Even komen eten is toch ook leuk! @Zuurtje, leuk naar de kermis! @Cin, veel plezier bij oma! @milk, gezellig dat jullie leuke avond hebben gehad. Lekker dansen is altijd leuk! @ Lautje, wat een mooie avatar van Finn heb je! Jammer dat je nog moe bent, hoop snel wat meer rust voor je. Wat is er met je vader gebeurt, dat heb ik helaas gemist. Oh die kraamvisite kan je dan echt je neus uitkomen he! Ze bedoelen het goed maar op een gegeven moment hoef je niet meer te komen voor kraamvisite. Hoop dat het toch leuk wordt! @klingel, fijn dat kasteelschets er ineens uit is! Nu nog schilderen! @Fem, bah migraine! Zo ontzettend rot is dat! Knuff! @ yadi, hoe gaat het met jou/haar? @Ik, vanochtend lekker uit kunnen slapen tot 9.45 uur, echt heerlijk! Vandaag aantal mailtjes voor werk de deur uit doen en dat was het weer. Lekker relaxted dus!
@female: ach sielig, jij migraineaanval?? dan nu heeeeeeeeeeeel rustig aan he, en een zachte dikke knuf van mij! @gieg: wat geselli, kinderspeelfeestje in de tuin! enne, buren geen rust? geeft niets!! het resultaat/tussenstand van schilderij voor kasteel zal ik op mmm proberen te plaatsen, als ik begin in t groot! @buren: ja sorry buren van bow! @ppv: vertel eens van SLT-HEE?
Hooooi meisjes! Ik hier ffies! We krijgen dadelijk kraamvisite (nu nog!? ja, nu nog..) Dit is weekend nummer 3 van de kraamvisites (uit 4, hoop ik). Heb het gister ook gezellig gehad, maar was echt dood toen ik thuiskwam.. pff.. was zoooo moe! (en nikki sliep al toen ik de straat net uit was.. haha) Allemaal mooie en lieve kindjes zeg, die busbeebs! Moet nu gaan! Volgende keer meer... Dikke smakkerd!
hoi hoi, @lim hoe was het dopen van de kleine meid. @milk fijn dat je gister een leuke avond heb gehad. @female balen dat je sinds gister erge migraine heb. knuf voor joe. @me, vanmorge werd als eerste werd er naar de zuurgraad gekeken deze bleek nog aan de hoge kant te zijn... Dit ondanks het spoelen... Des ondanks zag alles er verder wel positief uit. We gaan komende dagen maar weer verder met klussen.. Juist omdat het ei nog niet is gesprongen dus we hebben nog kansen. Vanmiddag hebben we de verjaardag van me mannetje bij me schoonouders gevierd.. @de rest knuf..
Heeeej hoi Wat een rust hier vandaag. Fem, hoe is het met de migraine?? Al weer wat beter?? Ppver, slt goed?? En hoe nu verder?? Rem, jij ook nog druk met de kraamvisite?? Leo, lekker zeg, weer keertje kunnen uitslapen Gieg, gezellig he, al die spelende kids. Klingel, jaa Bowman teruggevonden in bed, hihi. Lag al heerlijk te slapen, op zich al een kunst met dat kippenhok Enne fotoooooo van je werk! Milk, wat grappig he als je je vrienden zo in een ander licht ziet. Leuk! Lau, jij ook nog druk met de visite, op gegeven moment is het mooi geweest he denk ik.
Pff, nou...migraine is te doen nu weer. Het doet zó'n zeer Dan heb je zoveel pijn en prikkels (alles klinkt alsof er een olifant door je hoofd stampt) dat je er gewoon van moet kotsen En bij het tandenpoetsen kwam er weer een flashback van het kotsen en toen moest ik wéér kotsen Nice hé...nou ja, ik zal ophouden Het gaat wel weer dus....ben nog niet helemaal top, maar kan mijn ogen weer openhouden en heb wat in mijn maag zitten. Ehmm...weet alleen níks meer van wat ik heb gelezen...sorry Ik kan meestal pas na 2 dagen weer een beetje nadenken, dus ik doe het me even makkelijk af met een algemene knuffel. Niemand weeën trouwens? Nee...dat zou ik wel onthouden hebben toch....alhoewel...
Wat vreselijk female dat je er zoo ziek van bent dan, bah! En nee niemand weeen Doe maar lekker rustig aan, beetje bijkomen. Knuff
Ja echt wel, tijd vliegt echt! Beeb mag nog wel even blijven zitten. Vond je het leuk gister paar meiden nu echt te onmoeten??
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 16606 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 11 meisjes 6 jongens Preggers 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 07-05-2010 Yadi 1 meisje 2 jongens 1 verrassing NOD 24 september: MilkHd (ronde 22, beeb 1) 04 oktober: Milla (beeb 1) 06 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 08 oktober: Ppver 11 oktober: Klingel (ronde 21, beeb 1) ?? oktober: Cin1979 (ronde 12, beeb 1) ??: Zuurtje (ronde 11, beeb 4, 1 engeltje) ??: Gabbel (beeb 1) ??: Miranke ??: Giegel 10 waarvan 6 MMM Afspraken 21 september: giegel 1ste echo 23 september: MilkHd gyn 24 september: Yadi gyn + echo; Bowen vk 29 september: Klingel uitslagen uroloog 30 september: Pixie met Eva naar cb 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb
Ja was heel leuk! Pixie kende ik al, want ik heb (toen ik nét zwanger was) van haar 60 boeken gekocht Wat ik vooral heel apart vind is om de stemmen en accenten te horen van iedereen. Als ik iets lees, lees ik het met mijn eigen uitpraak zeg maar....maar nu hoor je iedereen zelf praten en dan zijn de accenten echt leuk om te horen! En de beebs, ja, onwijs leuk om die allemaal te zien ook hoor! En ik ben best ook wel beetje trots op het feit dat ik Nikita in het 'echt' heb kunnen laten zien. Die kleine (ja, ze was wel ongeveer de kleinste) is dan wel innieminnie, maar wel sterk
Ja grappig dan he, ineens geluid erbij hihi. Hebben jullie nog een leuke foto gemaakt met alle beebs erop?? Lijkt me wel grappig om ze naast elkaar te zien. En klein of niet, ze is gewoon een kanjer!! Vind de foto's elke keer geweldig. Ze kijkt zo ongelooflijk wijs, echt leuk!
pixie heeft wel een paar foto's gemaakt...geen idee wat daaruit is gekomen... Ik ga richting bed...eerst nog even de luiertas weer klaarmaken, morgen vroeg weg naar overgrootoma. Slaap lekker voor straks!