hello kheb nauwelijks bijgelezen.. kwam alleen ff kijken of er al geboortegolf aan gang was kheb ff hart gelucht op mmm en nu ga ik peuk roken buiten met een grote bak koffie die vast niet smaakt door gore medicatie die ik moet slikken..
wat een rust hier vanochtend zeg! Ik ga hier huis op de kop zetten, ben 3 cadeau pasjes kwijt van de h en m en dat kan ik niet uit staan! Verder is buik super onrustig, veel aanhoudende krampen maar geen regelmaat. Natjes man weet van niets maar het zal wel weer loos alarm zijn!
Goeiemorgen Nou idd wat een rust hier, waar is iedereeeeeeeeen?? Natjes, rommelig buikje?? Blijft spannend en ik blijf erbij dat jij eerder bevalt dan ik. Hier alles rustig, heb een keer onder handschoenen geslapen maar dat was eigenlijk geen goed idee merk ik nu, handen nu helemaal stijf. En iets te vast geslapen geloof ik want heb beetje hoofdpijn en ben nog moe. BLghhh maar kijken wat ik vandaag eens ga doen, heb nog niet zo veel zin.
pffff, kleine meid is erg ziek/verkouden, zo erg dat ze bijna niet eet gezien der gewicht mag ze op een dag tussen 810-970 ml op een dag. we komen uit rond 700. vandaag maar langs cb voor extra meting en vragen over slechte eten. ook is ze nog steeds bezig om slechte voeding uit der lichaam te krijgen, gewoonte zielig. gelukkig maakt ha een verklaring voor e verzekering en is dat geregeld, maar was echt super zielig fijn dat jullie meetings leuk waren. hoop volgende keer mee te kunnen hier gaat het redelijk, met die klachtjes ga je soms twijfelen. Smallman heeft zaterdag nacht deDam tot dam loop gedaan (by night) ben hartstikke trots, heb nu wel n kreupele in huis.
tjee Bowe,n, al weer 38 wk1, komt nutoh echt dichterbij spannend @ Natjes, weer onregelmatig? moet je je mannetje niet iets laten weten? weet ie van de vorige keren? zoiets van: heb al tijdje last maar zet niet door
goede morgen net terug van babyzwemmen. was weer leuk behalwe dat we de babies onder water moesten dopen en eva nam een slok water verslikken, huilen.. paniek.. mama ook helemaal bijna in tranen.. vond zo erg voor haar! dat doe we niet weer zo snel. gisteren had ik mega hoofdpijn op mijn werk. is gellukkig weer over maar het was niet fijn om op mijn werk met zo'n hoofdpijn te zitten en pcm deed geen fuk! @natjes en bowen ... van mij mogen jullie nu bevallen.. maken jullie ook een 'op hetzelfde dag bevallen' stunt maar! @fem hoe is je migraine.. ? @kling boe hoe.. arme diertje @smally zielig voor kleine meid beterschap voor haar
@ Pixie: Heb je voordat Eva onder water ging ook in haar gezichtje geblazen? Ze hebben namelijk een reflex dat ze hun adem inhouden als je even zachtjes in haar gezichtje blaast. Meestal schrikken de mama's er ook meer van dan de baby's zelf als ze een slokje water hebben binnengekregen
Als je het dan wel weer aandurft gewoon wachten tot ze je wel aankijkt Het is voor die kleintjes verder niet eng, omdat ze maanden in water hebben gezeten en het is een reflex die ze na geboorte nog enige tijd houden. Voor later is het ook makkelijk, omdat je haar watervrij kan maken/houden op deze manier.
@Lim, heb mmm gelezen maar comp doet nog gek dus krijg geen reactie geplaatst dus even hier knuff! @Bowen,vervelend nu stijve handen, hoop snel beter Oh ja van zo vast slapen kun je je helemaal niet lekker voelen, gadver! @Small, ah wat zielig kleine meisje zo ziek. Knuffel! @Pixie, leuk babyzwemmen! Slok water binnen krijgen is uiteraard wat minder leuk! Vervelend dat je gister zon hoofdpijn had op het werk! Hoe bevalt het werken je? @Gieg, hoe gaat het met jou?
hi leonie ja het gaat wel..vind enigzins leuk te werken maar hoofdje zit vaak nog thuis. hoe is het met jou en kleine meis?
volgende x zal het vast beter gaan. vond ook eng te doen ... idd niet doen als ze mij niet aankijkt.. maar ze is zo geinterreseerd in de lichtjes en ander beebs om haar heen hihi,...heeft geen ogen voor mama
Pix, ja kan het me helemaal voorstellen. Ik heb dat ook hoor als ik aan het werk ben dat ik steeds aan kleine meisje denk en liever daar ben maar ja helaas kan dat niet. Ik denk als ik weer wat langer aan het werk ben (nu 2 weken, 3 dagen per week) dat ik dan mijn draai daar ook weer beter heb gevonden. Maar nu liever thuis dan aan het werk.... Vandaag maar even extra genieten van kleine meisje, morgen weer werken.
hier precies zo leonie. ook nog te kort om aan gewend te zijn en liever thuis..morgen ook weer werken. idd genieten van kleine meid als je thuis ben
@ Leonie: Het ene moment gaat het beter dan het andere moment, maar het gaat verder wel goed. Dochter is nog erg druk en heeft ook nog steeds last van hartkloppingen, maar de medicijnen zullen binnenkort wel gaan werken en verder wachten we af. Als het goed is belt het ziekenhuis morgen over de afspraak bij de kindercardioloog. @ Pixie: Ik ben zweminstructeur, vandaar dat ik het weet
PINK BUS ON DEMAND View attachment 16680 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 11 meisjes 6 jongens Preggers 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 07-05-2010 Yadi 1 meisje 2 jongens 1 verrassing NOD 04 oktober: Milla (beeb 1) 06 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 07 oktober: Giegel 08 oktober: Ppver 11 oktober: Klingel (ronde 21, beeb 1) 17 oktober: MilkHd (ronde 23, beeb 1) ?? oktober: Cin1979 (ronde 12, beeb 1) ??: Zuurtje (ronde 11, beeb 4, 1 engeltje) ??: Gabbel (beeb 1) ??: Miranke 10 waarvan 6 MMM Afspraken 23 september: MilkHd gyn 24 september: Yadi gyn + echo; Bowen vk 29 september: Klingel uitslagen uroloog 30 september: Pixie met Eva naar cb 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb