@milk wat ongelooflijk k*t!!!!!! Succes bij gyn!! @smallie, he bah, meisje ziek?? Hopelijk snel beter, en nog steeds last van oude voeding?? HOe lang duurt dat eigenlijk dan?? Ja en tijd gaat snel al 38 wk, hihi raar hoor, kan me nog steeds niet voorstellen, straks beeb op arm. @Gieg, dochter nog steeds hartkloppingen ook?? He bah, had dat niet over moeten gaan toen ze van die andere meds af ging??
@ Bowen: Eigenlijk had dat over moeten zijn, maar haar basishartslag is dusdanig gezakt dat ze sowieso van haar oude medicijnen af moest. Nu moeten ze alleen nog onderzoeken waar de hartkloppingen vandaan komen. Kan je mijn NOD in de lijst zetten? Mijn NOD is 7-10 als het goed is......
@Gieg, nog steeds hartkloppingen bij dochter! Had gedacht dat die weg zouden zijn of in ieder geval bijna niet meer noemenswaardig maar helaas is dat dus niet zo. Knuffel voor jou! @ Milk, hele dikke knuffel voor jou! Hoop dat gyn je woensdag iets goeds kan vertellen!
haai lief busje.. @milk: superdikke knufff voor jou, grommmmmmm wat KLOTE!! ik denk echt dat er iets moet zijn dat de gyn kan vinden en verhelpen, voor een mooie milkebaby! dikke knufffff vooor joe.... @hele bus: dikke knuffel van klingel met onwijze kater... en meer wil ik er niet over kwijt! *schaam*
haai meiden sorry dat ik er niet veel ben geweest de afgelopen dagen vorige week zoon ziek ikzelf heel erg veel ongi dat ik er slapjes van werd nu dochtertje ziek en mannetje voelt zich ook niet helemaal top is er misschien een vrijwilliger om de sleutels van de bus over te nemen voor een tijdje? Milk een hele dikke knuf en ik hoop dat de gyn iets voor je kan betekenen woensdag
milk dikke knuff ik heb nog geen tijd gehad alles bij te lezen ben erg druk dus voor iedereen even snel een dikke knuff moet zo weer naar het werk voor vergadering bah
dit stukje zag ik staan ik weet niet wie aylin kent maar voor diegene leuke nieuws Lieve meiden, ik ben vanmorgen 5:18 bevallen van een gezonde zoon Joshua. Hij weegt 2770 gram. De bevalling verliep heel snel. Toen ik in het ziekenhuis aan kwam om 03:45 had ik al 6 cm ontsluiting. Om 05:00 mocht ik gaan persen en 18 minuten later was hij geboren!
@kling, Hihihihi, HEB JE NOG HOOFDPIJN????? @zuurtje, beterschap!!! Voor jou en je fam. Bus komt wel goed, no worries.
@ Bowen, ja had afgelopen woensdag test gedaan met oude voeding, blijft helaas best lang in der lichaampje @ Milky, mega dikke knuf, word weer verdrietig van @ Kling, kater miauw
Even dikke smak voor allemaal, heb geen puf/tijd om alles terug te lezen. Cin; moet idd wel heel dubbel aanvoelen....weer even aan de pil . Dikke knuf meis! Milk; weer ongi geworden.... :x!! Dikke knuf voor de ziek...zwak en misselijken! Fijn dat de minimeetings leuk waren! Hoop binnenkort weer wat meer tijd te hebben om mee te lezen en te reageren! Kus van Pip
jeeeeeeetje wat is het hier stil! @Milk: Dikke knuf!!! @natjes: Hoest met het gerommel? @Bow: nog geen gerommel? En ook geen handen en voeten meer? En koffie werkt nog wel vochtafdrijvend Zelf vanmorgen voor echo + bloed geweest. Cyste zat rechts 25 mm maar dus niet supergroot ofzo. Ik vraag me dan wel af wat ik links voel, maar misschien is dat op de HSG te zien. HSG is woensdag al!!!! HELP! IK stond na de echo te wachten aan de balie toen ik m'n gyn voorbij zag lopen. 'k Heb hem maar gewoon aangesproken en uitleg gedaan. Tot m'n grote verbazing zei hij direct dat HSG woensdag a.s. ondanks de cyste best kan. En hij sloeg ook direct aan het bellen! Woensdag om 11 uur Doodeng maar ik ben superblij dat het gaat gebeuren.
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 16750 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 11 meisjes 6 jongens Preggers 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 07-05-2010 Yadi 1 meisje 2 jongens 1 verrassing NOD 2/3 oktober??: Gabbel (beeb 1) 04 oktober: Milla (beeb 1) 06 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 07 oktober: Giegel 08 oktober: Ppver 11 oktober: Klingel (ronde 21, beeb 1) 15 oktober: Cin1979 (spek en bonenronde, beeb 1) 17 oktober: MilkHd (ronde 23, beeb 1) ??: Zuurtje (ronde 11, beeb 4, 1 engeltje) ??: Miranke 10 waarvan 6 MMM Afspraken 23 september: MilkHd gyn; Cin HSG 24 september: Yadi gyn + echo; Bowen vk 29 september: Klingel uitslagen uroloog 30 september: Pixie met Eva naar cb 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb
Gezellie Cin, allebei woensdag naar de gyn! Wat goooeoeoeoeoeooed dat het nu zo snel kan!!!!! Spek en bonen, hm, dacht dat je aan de pil was...
He meiden, knuff voor Milk en voor Zuurtje die slapjes was van de ongi knuff voor Cin en veel succes woensdag knuff voor Small en Lonneke Verder even knuff voor iedereen. Ben nog steeds beetje down. Ga woensdag op kamp en collega is nu ziek, dus veel geregel. Daarbij de KDV-perikelen. Siem is niet in goeie doen. Ga morgen bij inloopuur vragen hoe we zijn eetgedrag en dwarse buien het bet kunnen 'aanpakken'. Zit allemaal beetje tegen hier... Tot later!
@Milk: hahahahaha! Zou wat zijn als je met spek en bonen de boel plat kon leggen @Juud: Knuf! @zuurtje: jij bent vroeg! @3 onzichtbare leden: spoooookjes!!!