Knuf voor allemaal op deze morgen! @ hier: zet niet door wel pijnlijke krampen in buik/rug en d**s! Maar goed we wachten af.. Heb voor 2e nacht op rij zo goed als door kunnen slapen! Das wel weer fijn!
Ah kijk, dat was één onzichtbaar spookje. Werkze Leonie! @Natjes & Bow: Meldennnnnnnn! @hsg: hoe blij kun je zijn met iets waarvan iedereen zegt dat het pijnlijk is? Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij
Boeeeeee Goeiemorgen!!! @Juud, jij ook knuff, volgens mij kan jij 'm ook wel gebruiken @zuurtje, hoe gaat het? Nog ziekenboeg thuis?? @Natjes, meldplicht Ik al vroeg mijn bed uit he! Ja zit weer te wachten op monteur voor de vaatwasser tussen 8 en 10 dus hoef niet zo lang te wachten (hopelijk).
Natjes, jij ook weer lekker geslapen?? Ik durf het bijna niet te zeggen want dan gaat het vanacht weer mis naturlijk maar je snapt hem al Cin, ja lekker dubbel he, joepie een hsg maar ondertussen krijg je van tevoren je pijnstillers al mee
Jaaaa zeggggeeeehhhhh Maar is wel het meest waarschijnlijke, ik ben nog steeds muisloos en daardoor duurt alles wel wat langer
heb woensdag weer controle bij de vk cin! @bow: die vreselijk pijnlijke steken/krampen in je d**s, heb jij dat nou niet? Of is het bij jou gigantische stilte voor de storm?
eeeeeeeeeeeeeeehhhhmmm. Ik heb dus geen pijnstillers meegekregen, wel een recept voor antibiotica. Die moet ik morgenvroeg innemen en ze hebben me gezegd dat ze de pijnstilling ter plekke 'voorzien'. Wat dat ook moge betekenen... En nu werken en er lekker niet meer over nadenken, geen tijd voor
@cin, owww ik dacht dat iedereen zwaar aan de aleves dat voor behandeling al, misschien even navragen aan de deskundigen, wil je natuurlijk niet bang maken maar onnodige pijn is ...noooit nodig. @natjes, nou ik denk stilte voor de storm want heb nog geen pijnlijke steken of wat dan ook, 'snachts wel eens wat last van krampjes maar dat mag echt nog geen naam hebben. En ik zag idd gister ook mooie foto's van Quinn op hyves
tjeej..schoonpa belde. Ben je al wakker? Jaahh... Ik kom even 8 bierkratjes brengen voor onder je bed! Whoehoeeee! Lang leve schoonpa die voor werk in supermarkten komt..
cin ikke vroeg? toch niet hoor, als het een doordeweekse schooldag is sta ik tussen 6.30u -7u op ziekenboeg: ik denk het wel nog, de 2 zieken van gisteren zijn nog aan het slapen (mannetje en dochter) zoon is weer op school heb al brood uitgehaald (uit automaat want bakker heeft dinsdag sluitingsdag) heb ook al en gesprek met zoon gehad en met zijn juf hij wil zijn werkjes niet maken in de klas, gisteren is hij zelfs in slaap gevallen toen hij een tekening moest maken voor de jarige vandaag nu hebben we afgesproken dat wanneer hij zijn werkjes op vrijdag niet af heeft hij een doe- denktas met huiswerk mee naar huis krijgt en hij zijn werkjes thuis maar moet maken in het weekend ook krijgt hij samen met nog 2 andere kinderen in de klas even een moment apart met een andere juf voor wat bij te leren. ze zijn met 3 in de klas die de kleuren nog niet kennen.
goedemorgen deze morgen! (kwam net een collega mee binnen, werkt aanstekelijk geloof ik). collega reageerde op een bloemknuffel die ik hier heb liggen (ooit van andere collega gehad voor iets feestelijks): zit er ook een muziekje in? Ikke: nee hoor. Zij: wacht maar, als je straks zwanger bent, dan zijn ze er ook met muziekjes! Ze zei dat op een hele lieve manier, denk zomaar dat ze vermoeden heeft dat wij bezig zijn met zw worden!
Zoowww de monteur is al geweest, bijzonder vriendelijke man die weer een paar handige tips gegeven heeft. Heb je niet van mij hoor zegt ie dan hihi. Nee zal niet zeggen van wie ik die wijsheid ineens heb. Zuurtje, heeft je zoontje nog aangegeven waarom hij zijn werkjes niet afmaakt? Vind hij het niet leuk of geen zin of???? Milk, hmm ja wie weet, misschien wou ze je gelegenheid geven om er over te beginnen?? Ik vroeg me laatst nog af hoe het gaat eigenlijk met die andere 'gezellige' collega?? Natjes, hihi bed staat hier ook al paar weken op bierkratjes. wel hoog hoor.
bowen nee dat heeft hij niet gezegd misschien heeft het er ook mee te maken dat hij vorige week ziek is geweest en terug in het ritme moet komen ik zal het sowieso straks eens vragen wat er met hem is
wel raar dat jullie je bed allemaal hoger moeten zetten voor de vk ik vroeg dat toen aan die van mij en ze keek me raar aan. was zo om te zeggen wat vraag je me nu, hoe kom je daar nu bij dat dat zou moeten ze ging gewoon op bed zitten of op de grond
dag meisjes, @ klingel: ik las dat het zaad van klingelvent super was... *doet een rondedansje* Owh ik ben zo blij voor je! @ Cin: gats... ik wordt zo verdrietig dat je nu tijdelijk aan de pil moet. stomme situatie. @ Elke: goed dat er geen eiwit te melden was. Knuf... en super dat het goed gaat met gyn. @ Bow: leuk dat ei! @ mini-meet: leuk dat het een succes was. @ Milk: grrr ongi... grrr:x @ Cin en Milk: morgen naar de gyn... ik denk aan jullie hoor! @ Natjes: fijn dat schoonpapa meedenkt Zo bijgelezen en ook al heb ik niet op alles gereageerd ik denk wel veel aan jullie, maar ik heb ruzie met de pc. Niet letterlijk, alles doet het goed. Heb alleen geen zin meer in het ding... ja dat komt uit mijn mond!