hey meiden wij zijn er ook weer zijn nadat zoon uit school kwam nog even naar de kermis geweest morgennamiddag gaan we ook nog even en donderdag op de familiedag ook nog eens dan is het weer gedaan tot volgend jaar hopelijk lopen we er dan me zijn 5en over ipv met zijn 4en ga nog wat tv kijken dikke knuf voor jullie allemaal
elke: beterschapsknuf miranke: kommaaropmetdieposiovu-knuf limmeke: een quarantaineknufje voor jou zuurtje: kermisknufje voor jou. al met zoontje gepraat? verder: echoooooooooo... wat is het stil hier....
Nou, zo is teruglezen geen uitdaging! @elke: knuf, wat jammer dat je nu de schommelmeiden mist! @gabbel: fijn dat huisje zo lekker opschiet! @ziekenboeg: hier ook bleh. Dachtdat het kwam doordat we laat aten, maar is gewoon die kutpil. Doe mij maar Clomid! ***** Of zouden het zenuwen zijn voor morgen? Volgens Cinman hebben ze gezegd dat ik geen pijnstilling moest nemen, daar zorgen zij voor... Ik hoop voor 'm dat hij het goed onthouden heeft! @all: knuf! En Milk veel succes bij gyn morgen!
Hallo, Hier nog steeds beetje zelfde mood, al ben ik iets positiever, door telefoontje KDV. Zie straks MMM. Morgen op kamp. Heb er wel zin in hoor, tis altijd leuk en verzet even gedachten. Daarna kort weerzien met kids en dan samen met grote man weekend Enschede (met de motor). Zondagaaf weer gezellig samen met de family! Tot ??? Maar denk wel aan jullie! Knuff! PS: sorry voor geen reacties. Ben nog druk aan het pakken voor kamp en logeerpartijtje kids. En kan gewoon gedachten niet helemaal bij bijlezen houden. Cin en Milk: succes morgen! Bow en Natjes: zet 'm op! (dan heb ik het iig gezegd...)
Cin: mannen zijn meestal erg goed met dat soort dingen, dus hij heeft vast gelijk Misschien doen ze het in Belgie wel standaard onder plaatselijkeverdoving ofzo? Good luck in ieder geval! Jij mag lekker 's ochtend al he, ik moet wachten tot het eind van de middag... Juud: ben benieuwd naar de uitslag van het telefoontje, in ieder geval fijnen dagen! Gabbel: hee joe, lekker aan het incuberen? Fijn dat huisje zo opschiet!
terug van late dienst. Wat valt het mij weer erg zwaar.. poe!!! ben op.. vandaag ging het wel goed met eva gelukkig!!! Heb haar zoetjes toegesproken om lief voor papa te zijn.. dat heeft ze dus gedaan. van 13.15 tot 16.45 geslapen. ik mis haar ik heb haar niet mogen zien voordat ze haar bedje in gng vanavond moet maar wachten dan tot de nachtvoeding... ben erg ego bezig nu.. sorry.. geen reacties!! helaas.. maar zit er gewoon niet in vandaag. truste
so haai! trug van schommeldiner. @natjes: die prei-ovenschotel klinkt lekker! recept? @pix: wek, werken tot 2300 terwijl eva lekker slaapt! nu jij ook lekker nachtje hoop ik! @elke: knuffff voor siek en sip, ook hier. hebben je gemist!!! @cin: succesknufffff voor morgen! hsg-smak! @bow: meldplicht geldt voor jou ook nu denk ik hoor! @natjes: en jij al helemaal, dametje! @natjes: ja erg he hoe dat geld kan verdwijnen in t, eh, niets? gaat idd vaak op aan kleine maar vele pindingen... maar ook truitje hier, rokje daar.. ik moet morgen ook maar eens een plan opstellen want met tijdelijk 1 baan minder moet ik ook maar even een gat in hand dichten.. @remmie: hoest met jou dan? donder lekker sjoppen met koffiebow? @limme: wat lees ik nu allemaal? ' hoort ' dat wel van die bloedingen? of noemen we dat gewoon weer ongi? knuf! @tisch: seg, volgens mij moet jij allang terug zijn! hoewast???? @rest: dikke zoen, ik moe en nog steeds katerig, dus lekker naar bed. morg ovutest-gillen en donder dr antiek. denk dat we vrijdag en zaterdag aan de beurt zijn voor flushiui... trouwens, in heerenveen zei de gyn dat, als ik toch voor ivf moet, een laparoscodinges niet nodig was omdat ze eitjes toch uit stokken halen. ook zei hij dat hoewel zaadkwali nu beter, nog steeds niet zooo heel goed was hoor heb ik, of de uroloog, nou te vroeg gejuicht? *haalt snel wat hoop van females hooprekening* slaaplekker liefjes!
alweer een uur wakker door continue kramp in onder rug en liezen. Erg vervelend! Net ook weer lading slijm verloren dus er is nog steeds iets aan de gang, hopen dat het gaat door zetten! En zo niet dan moet gk alsnog naar vk om 8.45... Gil! Ik wil eigenwijze beeb in armen hebben!
@ Natjes, spannend allemaal zeg! @ Klingel, jeetje niet goed? 26,5 miljoen waarvan 85% in categorie A en B niet goed? Is toch super????????? @ Cin, succes met HSG @ Milk, succes bij gyn
@ Zuurtje, goedemorgen en welterusten. Ik duik bedje weer in Geen tijd dit, voor een vrije dag. Uitslapen wil ik!!!!
natjes: hoe was vk? kan me voorstellen dat die kleine er nu wel uit mag van je zuurtje en miranke: moggel! klingel: minimaal voor goed zaad is 20 miljoen/ml... denk dat ie dat bedoelt. jullie beweeglijkheid was natuurlijk echt superdupergoed!
@ Cin: Succes met de HSG! @ Milk: Succes bij de gyn! @ Natjes: Wow spannend! Wat zei de vk? @ Klingel: Ben benieuwd wat dr Antiek vrijdag en/of zaterdag van de zaadkwaliteit vind. Uroloog zou toch ook wel weten of het goed is, lijkt mij. @ Limmeke: Voel je je al wat beter? @ De rest: Knuff! Hoewel ik nog steeds erg graag een derde wil, begin ik mij hevig af te vragen of het wel verstandig is nu blijkt dat we met de jongste steeds meer werk krijgen Het is vantevoren niet te zeggen of te berekenen of een derde ook een aandoening zal krijgen, maar stel dat een derde ook een autistische vorm zou krijgen dan ben ik zo bang dat ik de oudste niet voldoende aandacht kan geven....... Toch wil ik nog steeds heel graag een derde hoor en die wens zal ook niet verdwijnen!
ben bij vk geweest. Is de vraag of het gaat doorzetten of niet. Ik heb er inmiddels een hard hoofd in...
@cin, succes bij hsg, denk aan je!!! @milk, succes bij gyn, ben benieuwd! @gieg, ja lastig die twijfel, maar de wens blijft. @miranke, lekker uitslapen, heeeerlijk, heb ik ook gedaan. @klingel, hoe was diner?? Enne is het niet zo dat als je die lapa doet dat je dan weer meer kans hebt bij iui??? Of werkt dat niet zo?? @elke, beterschap!!! Jammer dat je meeting hebt moeten missen @pix, ahhh Eva lief geweest, da's altijd lief natuurlijk @lim, beterschap