bow ze doen dat niet omdat ik die dubieus gebroken vliezen heb gehad en dan is er mogelijk infectie gevaar volgens hun.. Maar goed we wachten gewoon maar weer af!
Ik ben opeens erg vrolijk! Na veel heen en weer gebel naar stichtingen enzovoort ben ik uitgekomen bij de Stichting eerlijke geneesmiddelenvoorziening. Van hun krijg ik papieren opgestuurd en zij gaan het juridische deel op zich nemen om te proberen de medicijnen van m'n dochter vergoed te krijgen
Heej Gieg dat is goed nieuws!!! Goed dat er zulke stichtingen zijn!!! Natjes, oww ja lastig zeg, nu weet je eigenlijk nog niks. Maar wel raar want als ze daar dan rekening mee houden waarom moet dan kindje niet binnen 24-48 uur geboren worden (na breken vliezen)
bow dat is omdat ik na die avond niets meer verloren ben. En mag uit voorzorg ook geen sex en niet in bad. En gieg ik ga zo ieder geval aan de ananas, bitter lemon lust ik niet, big mac optie hou ik in me achterhoofd!
Ananas schijnt echt te helpen, moet je wel het hart van de ananas hebben, moet heel bitter zijn maar ja als het helpt..... Succes meid, hoop voor je dat het snel doorzet.
Gieg wat fijn dat je via die instantie hulp krijgt! En ja...je weet nooit of een kindje 100% gezond is en blijft, en of je je aandacht wel goed genoeg zou kunnen verdelen...moeilijk. Maar zoals je al zei: daar gaat de wens niet mee weg. Voorlopig vind ik dat je het meer dan uitstekend doet. Ik neem echt mijn petje voor je af. Eén ding zal ik nooit aan twijfelen: je zal altijd meer dan 100% liefde en aandacht geven aan je kids, want je bent een supermommy! Natjes....heb je al wel je mannetje een beetje gewaarschuwd? Volgens mij moet ie maar een beetje bij je in de buurt blijven met je slijmproppen en krampen en (mogelijk) gebroken vliezen. Sterkte meid! Kling: laat je niet gek maken! Zaad was SUPER! En er is meer dan genoeg tegoed op je hooprekening, dus neem maar zoveel je nodig hebt! Elke: beterschap Lim: beterschap Zuurtje: hoe is de ziekenboeg bij jou? Miranke: fijne vrije dag! Bow: alles relax bij jou? Geloof dat natjes voor gaat dringen hé Milk: succes bij gyn! Debs: tot morgen! Pix: knuffel Kling2: ehh....heb jij nou al drie dagen een kater??!! WTF heb jij gedronken joh haha Financiën....tja, op papier ziet het er altijd beter uit. Ik moet zeggen dat wij zeer goed overzicht hebben wat erin en eruit gaat. We pinnen 1 keer per maand het boodschappengeld, we storten een vast bedrag naar de vastelasten rekening (waar we een excelsheet voor hebben zodat we ook de belastingen/waterschapslasten e.d. al meerekenen) en voor de rest houden we een kasboek bij. Wil niet zeggen dat we geld overhouden, want we leven met z'n drieën op 1 (minimum DGA) salaris. Maar...we doen het best goed vinden we zelf Rijk zijn we niet en zullen we niet worden, maar gelukkig wel! Zo..verder weet ik niks meer Knuffel, en sorry als ik iemand heb overgeslagen...hoofd is leeg. Nieuwe was erin en strijken maar weer! (ik kan me dus echt niet meer voorstellen hoe ik in godsnaam mijn dagen vulde toen ik nog géén kind had :S Ik sta echt continu met vuile/schone/ongestreken/gestreken-was in mijn handen en voor de rest met vieze luiers en flessen en een kind) Ow, nog iets wazigs....nikita heeft zeker al 3 weken niet meer aan mijn borst gehangen (soms kreeg ze nog een slokje van me) maar gisteravond en vanochtend kwam er melk uit de tietjes....vreemd of niet? Ik dacht echt dat ik al wel drooggevallen zou zijn) Goed, sorry voor het egogezwets! Ik hoop voor alle NNNZ-ers onder ons dat jullie ZSM ook gék kunnen worden van de was!! Dikke knuffels en lots of zaadjes!
@Natjes: succes met de ananas! Hopelijk haalt het wat uit, en anders moet je Kling maar even vragen om 'baby-kom-eruit!'-kaart @Gieg: Mooi dat zij je gaan helpen! (Nog steeds te schandalig voor woorden dat 't nodig is, maar goed) @HSG: Bedankt voor het handjes vasthouden! Ik was zowaar nog vóór 11 uur aan de beurt. Sterker nog, om 10 voor 11 stond ik weer buiten! 't Was eigenlijk zo gebeurd en net toen ik me schrap ging zetten voor de "echte" pijn was het alweer voorbij. Hij zei dat alles goed doorgankelijk was (kon het zelf niet zien en Cinman mocht niet mee naar binnen) maar dat er wat 'lichte plekken' zichtbaar waren in/op de baarmoeder... Dus straks maar weer in de telefoon gaan hangen om uitleg te krijgen. Nu eerst nog even werken
haai liefe bus! @natjes: wek, het zal nu toch wel snel gaan gebeuren of niet? ananaskus! @cin: jeeeej je hebt HSG gehad, en hij viel mee! ik so blij voor jou!!! @elke: ben je alweer beter? haha ik moet lachen dat ik dat nu al per sms, per meel, per bericht in de schommel en hier heb gevraagd! doe je rustig(er) aan? misschien is, in combi met al die ziekenhuisbezoeken, 50% wel iets too much nu? qua werk? @limme: beterschapsmak! @female: heej, ook raar, opeens weer milk!? hoe zou dat komen? @bow: hoe gaatie daar, ook met handjes en voetjes? @gieg: SUPER dat je een instantie hebt gevonden die de medicijnenkwestie op zich neemt! dat geeft rust he. enne, je twijfel over beeb3 in combi met kind 1 en 2 kan ik me wel voorstellen.... het is een beetje verstand tegen gevoel denk ik, en wat zal winnen? ik denk gevoel... @female: ja 3 dagen kater, op 5 wijn en 1 baileys, hoe doe ik t he! zal wel sneue combi van factoren zijn (waaronder geen bodem) pffff! zit alleen nog maar aan de thee, beter! hou ik zo. @miranke: hoe is t nu met joe? hoe voel je je? @milk: en joe, al gynnezin of gynnezenuwen? ik denk dat het je een boel rust en power kan geven, smak! @gabbel: ha, hoest met klussende 3-eieren-beeb? @ppv: wat is de volgende stap voor jullie eigenlijk nu? na de slt? @tisch: kom es truhug!!! @pix: hoe hebben jullie vannacht geslapen? @smallie: hoest nu met kleine meisje? @nrg: en joe, waar is joe, hoe is joe, ik mis joe! @milla: en joe, vertel eens? als je nog eens meeleest? @female/bow/gieg/miranke: ja ik snap t ook niet helemaal, ik weet alleen maar dat >20miljoen nog in de ' normale wenselijkheid ' valt, en dat je in dat geval minimaal 50% van a+b moet hebben, terwijl wij 84% hadden. misschien dat de fertili-gyn het toch anders ziet, met t oog op onze geschiedenis, de 5 iuis, de 2 jaar bezig? zal morgen eens vragen aan antiek, enne, ik reken gewoon op een goed kwakje vrijdag/zaterdag! maar idd, nu ben ik wel weer een beetje meer pieker... en bang voor slechte uitslag..... @debs, nai, juud, remmie, alice, pippel, alle andere verse mamas: hoe gaatie daar? @juud: hoe denk je momenteel over werk(switch)? @jd: hoe broed jij? morgen echo, spannend!!! @survivor: en hoest daar? @.... ja nu weetikt niet meer hoor! @etentje met temp schommelt onwijs topic: onwijs gezellig! het was minstens zo leuk als in t topic zelf, en dat zegt wel wat. we zaten in een apart kamertje te dineren en dat was wel goed ook met al dat gekrijs en gegil en geloei en... jem die even nadeed hoe ze klaar kwam! hilarisch! @hardlopen: ja gaak doen @werken: ja gaak doen @knuff aan de bus geven: heb ik gedaan!
Hmmmz, bij mij heeft die eerder schroot in de mond! Maar inmiddels lekker uitgeslapen en nu wat doen!!!!!
hahah helemaal mee eens miranke, ochtenden zijn sooooooooooo 1970! ben je weer een beetje lekker bijgekomen?
heeft iemand tandenstokers voor me? wat een nacht ..verdorie. ik trek het echt niet meer ..pas om 2.00 slapen en weer om 3.45 wakker tot 4.20 en weer van 5.45 tot 6.45 echt gewoon een mega wakker kindje in die tijden en gillen dat ze doet.. echt alsof we haar knijpen. wat moeten de buren wel denken? ik ben maar met haar op de bank gaan liggen ..daar viel ze wel in slaap tot 8.00 en daarna weer actief en druk ... en nu ...welk ritme.. ze doet gewoon haar middag slaap vanaf 10.30 en ligt nog steeds te slapen! ik heb wel even gelegen maar kon gewoon niet slapen door de pijn in mijn lichaam.. echt ik voel alsof ik door een trein ben overreden!
jemig pix... moet je er geen hulp bij krijgen, of denk ik nu te makkelijk en moeilijk tegelijkertijd? dit kan toch niet zo doorgaan? knufffffffffffff voor jou en ik wou dat ik iets kon doen
ze zeggen dat het een heftig sprongetje is .nou ZEKERWEL HEFTIG!!! gaat wel weer over kling. alleen is niet zo handig met NET weer werken
Even een klein bericht en dan moet ik weer weg! Ondanks dat ik niet online ben denk ik wel veel aan jullie! @ Milk: idd zo lang zwanger ben ik nog nooit geweest. Morgen echo en dat is idd spannend. Het gaat hier verder goed. En met jou? Hoe ging de afspraak met de gyn? @ Natjes: zo'n bedrag is heftig. Goed dat je het gaat bijhouden! @ Elke: zou ik dat doen? de ha bellen? Ik bedoel... ik ben al zo lang pc gek... *stuurt heleboel hugs naar elke* @ Gieg: een derde willen is gaaf, maar je moet alles in overweging nemen. Hoe groot is de kans op een kind met autisme? Het is idd veel werk en tijd voor de oudste moet er ook zijn. Moeilijke situatie... HUG @ Gieg: fijn dat ze proberen de med vergoed te krijgen. Het is toch ook te gek voor woorden als ze het niet doen. @ Klingel: ik broed aardig dacht ik zo! Morgen idd echo. spannend, maar toch minder dat vorige week. Ik denk omdat ik de vmk data's voorbij ben. Volgens mij was het etentje gezellig... hihi @ pixie: klinkt niet gezond. Ik ben het met klingel eens... kan je niet ergens hulp voor krijgen? dat net weer werken hakt er in... humz.. @ all: SMAK
*zenuwachtig* pix: kan je filmpje niet zien helaas. hopelijk kom je nog wat aan slapen toe vandaag... gieg: fijn dat je eindelijk een instantie hebt gevonden die je kan helpen met de medicijnen voor je meisje! en de keus voor een derde lijkt me moeilijk om weg te strepen, zeker als je er eenmaal zover inzit als nu, begrijp ik helemaal. natjesbeeb: HET IS DE HOOGTE TIJD! Come out, come out, where ever you are!! bowen: jij morgen vk, al hoop dat ze iets voor je gaan doen? of ga je rustig de 42 weken uitzitten Female: gelukkig is ook het belangrijkst inderdaad! Ik zie al uit naar de ladingen was cin: wat goed zeg, klinkt alsof ie inderdaad pijnloos was. kreeg je verdoving ofzo? en eileiders doorgankelijk, super! wel engig, die lichte plekjes, benieuwd wat ze daar over te zeggen hebben... klingel:lekker je kater eruit gelopen? jedid: alvast veel succes morgen!
pffffff hier doodziek smalletje kan ampe ogen open houden, zoveel pijn, griep snottebelleritisch daarbij smallman eindelijk vakantie, ook ziek, Lonneke ook ziek. Smallman weekend weg, en ik dan 4 dagen alleen met kindjes, pfff, zie er beetje tegen op hele dikke knuf voor mijn lieve vriendinnetjes hier hoorde over goede hsg en mogelijk eindelijk beginnen van bevalling Natjes