@pix: GILLLLL wat een geweldige gil-eva! echt buswaardig! @milk: ja zenuwen! hoe laat moet je? heb je vragenlijstje, gillijstje, templijstje, en eis-lijstje klaar? ik denk aan joe! @benedenverdieping: schoon, joehoe!
Haai Effe tiet veur een bakkie thee voor de verandering brandnetelthee!! @milk, zemelappig?? hoe laat idd?? NU?? Duimmmmm. En nee vk zal wel niks doen, hoeft ook nog niet, het is nog geen 11-10-09 @pix, oeiiii idd lekker gillertje. En hoop dat sprongetje snel weer voorbij is. @smallie, owww bah ook al ziekenboeg, gatsss. Beterschap meid, en hopelijk voor het weekend weer de boel beetje opgeknapt. @JD succes morgen! @cin, woeiii gelukkig niet zo pijnlijk, ze zullen in belgie wel anders hsg's hebben
Ow ja, gister mijn muursticker ontvangen voor op de babykamer. Was besteld 50 x 56 dus ik doek gekocht van 50 x 60. Moet passen zou je zeggen. Nou mooi niet, is de sticker 52,5 x 60!!!!Heb mailtje gestuurd, ben benieuwd wat ze zeggen.
ha lieve dames! Beetje bijgelezen, niet alles. Blijft even allemaal niet hangen Gieg, fijn dat je nu goede instantie hebt voor de medicijnen! Knuff voor babywens en vragen die het oproept. Cin, fijn dat je al eerder geholpen werd en dat het pijnloos was! idd wel even navragen van lichte plekjes! Milkh, succes bij gyn YD, jij morgen veel succes! Natjes, hoe gaat het? Small, ah echt erg ziek, gadver! Stuurt digi-vitaminetjes op! Knuffel! Zo, nu snel beginnen aan huishouden terwijl meisje nog even ligt te slapen.
haai bow! doe jij maar bevallen op mijn verjaardag en tevens mijn NOD! @brandnetelkoffie? yak! @leo: dikke smak!!!! @small: ach wat sielig zo ziek, liefs!!! @bow: wat STOM van sticker! moeten ze maar een nieuwe maken of een nieuw doek vergoeden! ? (neem ik de jouwe wel over!) @ovutest: ja kom dran!
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 17074 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 11 meisjes 6 jongens Preggers 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 07-05-2010 Yadi 1 meisje 2 jongens 1 verrassing NOD 2/3 oktober??: Gabbel (beeb 1) 04 oktober: Milla (beeb 1) 04 oktober: Miranke 06 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 07 oktober: Giegel 08 oktober: Ppver 11 oktober: Klingel (ronde 21, beeb 1) 15 oktober: Cin1979 (spek en bonenronde, beeb 1) 17 oktober: MilkHd (ronde 23, beeb 1) ??: Zuurtje (ronde 11, beeb 4, 1 engeltje) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 23 september: MilkHd gyn; Cin HSG 24 september: Yadi gyn + echo; Bowen vk; Klingel Dr. Antiek 25/26 september: Klingel Flush IUI 29 september: Klingel uitslagen uroloog 30 september: Pixie met Eva naar cb 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb
joehoe busbow! wil joe mijn date met antiek erin zetten voor morgen 1030? en flush voor vrijdag, en iui voor zater?
Gij ongelovige puregondemente, (alhoewelligthetwelaandepuregonennietaandedrank)thomassinnetje!! *************** Elke, waar????
jij klompvoetende platproat'nde watbedoeloemethomassinnetje! elke hangt hier onderaan een beetje openlijk online te sijn, daar kan jij nog heel wat van leren!! kluutkluut!
zo..appelmoes staat af te koelen, voorbereidingen nasi zijn gedaan, strijk is (bijna) weg...en muis is gered uit klauwen van buurkat.
alles goed hier kling bij jou ? ik heb weinig tot geen tijd om bij te lezen druk met huisje van survivorman staat te koop en hebben 10 okt open dag verder druk in eigen huisje met alles opruimen en schoonmaken plaats maken voor survivorman zijn spullen en met werken hebben mensen tekort. sorry voor het niet reageren probeer tussendoor af en toe wat te lezen en nu snel weer aan het werk dikke knuff allemaal
@surv: spannend, open dag, ik hoop dat er veel kijkers komen! @female: zelf appelmoes maken? wat lekkur! @muziek: YouTube - Anouk - Three Days In A Row (Official Video) hopsa! wel apart trouwens, zo'n rockchick met zo'n jong rapblaadje, maar dat geheel terzijde; ik vind t een onnederlands prachtig nummer! fijne avond allemaal!
eigenwijze beeb houdt zich nog verdacht stil, het zet dus nog niet door.. Ga nu weer verder slapen! X
Nou, dat weten we nog niet ...het staat af te koelen, heb nog niet geproefd haha! Fijne avond iedereen! Ik ben sporten (goh wat goed van mij hé, ben helemaal niet een sport-type...maar ja, die 5 kilo moet er toch op de één of andere manier vanaf) Gelukkig doet m'n schoonma mee, dus ik heb een steuntje in de rug!
Ik ben weer terug van de (dit keer leuke en wel toelichtinggevende) gyn, maar niet met het nieuws wat ik verwachtte. Ze willen geen IUI bij ons doen, omdat de kans groter is op de natuurlijke manier. En dat bespaart natuurlijk wel al het geklooi met hormonen (IUI doen ze daar niet in natuurlijk cyclus) en zaad en dergelijke. Wel al mijn vragen van 3% normaal zaad en korte LF weer gesteld en eindelijk uitleg gekregen! Door 60 milj/ml en 65% beweeglijkheid, zegt die 3% niets. En voor mijn korte LF mag ik nu aan de progesteron (utrogestan), onder het mom ´baat het niet dan schaadt het niet´. En ze gaan ons geval bespreken in de fertiliteitsbespreking in okt, dus mag 14 okt voor telefonisch consult bellen wat daaruit is gekomen (die date mag dus de bus in). Al met al redelijk tevreden, ondanks geen IUI oid.